Työkaveri sanoi julkkiksen näköiseksi - loukkaannuin :(
Työkaverini sanoi minun muistuttavan Heather Matarazzoa, joka näyttelee Prinsessa päiväkirjoissa.
Piti sitten ihan googlettaa nimi kun en ollut koskaan ko. näyttelijästä kuullut ja pakko sanoa, että tuli kyllä paha mieli. Kaverini sitten ihmetteli, että miksi ihmeessä loukkaantuisin että kaunis julkkishan tuo on.
Vähän sama kuin jokaista ylipainoista alettaisiin vihjailemaan että oi ja voi kun näytät adelelta :(
Olenko vaan liian herkkänahkainen vai loukkaantuisitteko jos joku sanoisi että näytätte Heather Matarazzolta?
Kommentit (50)
Mua on sanottu Anne-Mari Bergin ja Jessica Bielin näköiseksi, en loukkaantunut. Ja kerroin mun miehelle että mua sanottiin Bergin näköiseksi, niin hän loukkaantui koska olen kuulemma paljon kauniimpi :)
Joskus kaauan sitten joku sanoi et oon Henna Kalinaisen näköinen, mutta kauniimpi.. loukkaannuin! :D
Tuskin sun työkaverit sitä pahalla sanoi, joten turha loukkantua. Onko sun mielestä teillä samaa näköä?
Mun yks ystävä ihailee Tarja Halosta (on sen kuvakin seinällä). Kerran totesin että heissä on paljon samaa näköä hän loukkaantui valtavasti :O
Oikeasti on, enkä ymmärrä loukkaantumista kun kuitenkin naisena ja henkilönä häntä ihailee.
Ehkä joskus on vaan parempi pitää näkemyksensä ihan vain itsellään.. vaikka ei pahaa tarkoittaisikaan.
ei tuo vielä mitään, mua on moni sanonut M Aitolehden näköiseksi!
Minun silmissä hänessä ja Jenni Vartiaisessa on jotain samaa. Silmät?
Mites toi "näytät jenni kokanderilta" iskis?
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 01:54"]
Mites toi "näytät jenni kokanderilta" iskis?
[/quote]:O loukkaantuisin ihan kamalasti vaikka kuinka persoonalliselta nainen näyttäisikin :O
Itseänikin on kutsuttu ainakin nuoren Madonnan, nuoren Meryl Streepin, Claire Danesin (Homelandissa) ja jonkun suomalaisen tv-kuuluttajan näköiseksi, jota nimeä en enää muista. Kukaan edellä mainituista ei näytä toisiltaan lukuunottamatta vaaleahkoja hiuksia, joten se todellakin on katsojan silmässä. Ällös huolestu.
Mua on sanottu muinaisen BB-Kätlinin näköiseksi :D En loukkaantunut, nätti nainenhan hän on. Mutten kyllä näe suurempaa yhdennäköisyyttäkään.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 00:49"]
Uniikin näköinen nainen.
Minun miestäni on sanottu Martti Syrjän näköiseksi. :D Tuosta minäkin olisin loukkaantunut, mutta mies vain naureskeli. Ei se minusta ihan Syrjän rosoista reunaa omaa.
[/quote]
Onko miehesi ravintola-alalla Lahdessa?