Työkaveri sanoi julkkiksen näköiseksi - loukkaannuin :(
Työkaverini sanoi minun muistuttavan Heather Matarazzoa, joka näyttelee Prinsessa päiväkirjoissa.
Piti sitten ihan googlettaa nimi kun en ollut koskaan ko. näyttelijästä kuullut ja pakko sanoa, että tuli kyllä paha mieli. Kaverini sitten ihmetteli, että miksi ihmeessä loukkaantuisin että kaunis julkkishan tuo on.
Vähän sama kuin jokaista ylipainoista alettaisiin vihjailemaan että oi ja voi kun näytät adelelta :(
Olenko vaan liian herkkänahkainen vai loukkaantuisitteko jos joku sanoisi että näytätte Heather Matarazzolta?
Kommentit (50)
Kyllä loukkaantuisin ja pahasti :/
noo sanotaanko näin että loukkaantuisin kovastikin.
Riippuu siitä miltä peilissä näyttää.
No eihän se sun työkaverin vika ole jos näytät kyseiseltä naiselta :D
hei toihan näyttää ihan yhdeltä bloggaajalta!!
tuleeko muille mieleen? ;)
bloggaaja joka tullut viime keväänä äidiksi?
Täähän on niin ihana! Welcome to dollhouse hottis. Googlettelin tuota just yks päivä ja mietin, että näyttäisimpä tuolta. Voisin melkein itsekin kääntyä lepsoksi.
Jos työkaverini sanoisi että näytän Heatherilta, olettaisin hänen olevan sokea. Heather on oikein nätti, minä taas näytän Roseanne Barrilta.
Karismaattisen näköinen nainen jolla on upean intensiiviset silmät. En tosin näytä häneltä joten miettisin onko kaverilla päässä vai näössä vikaa jos minua tuon näköiseksi sanoisi.
Sano sille että se näyttää tuksulta vähän. Katotaan loukkaantuuko.
No laita oma kuva myös, niin verrataan ja arvioidaan.
Minä en loukkaantuisi jos joku sanoisi että tuolta näytän.
Tosin jännä juttu miten ja mitä muut ihmiset oikein näkevät, minua on sanottu aivan Juliette Binochen, Irene Jacobin, Demi Mooren, Maija Vilkkumaan, Audrey Tatoun ja Anouk Aimeen näköiseksi.
Ainoa yhdistävä tekijä noilla mainituilla lienee hiustenväri :)
Minua on sanottu Minna Haapkylän ja Tiina Lymin näköiseksi :/. Ei ollut kivaa.
Ei nyt varsinaisesti mikään herkän kaunis nainen...
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 21:27"]
Sano sille että se näyttää tuksulta vähän. Katotaan loukkaantuuko.
[/quote]
Tai Tauskilta, jos on mies
Noo tota :D