Mistä syistä olet JÄTTÄNYT kumppaneitasi
Kerroitko aina myös rehellisen syyn jätetylle?
Kommentit (100)
Yksinkertaisuus. Yritin sietää miehen vajaa-älyisyyttä, mutta kun hän ei ymmärtänyt perusasioitakaan katsoin parhaaksi erota.
Oli ärsyttävän tarkka ja hotellihuoneissa käveli varpaat kippurassa välttääkseen lattiakontaktia.
1.Siks, että olin toinen nainen (sain tietää vasta,,kun meillä oli jo ollut seksiä), lyhyt suhde
2. Siks, et tyyppi oli alkkis ja seko
3. Siks, et tyyppi oli tosi mustis, ajoi mut niin ahtaalle henkisellä väkivallalla, et ajauduin pettämään...
4. Siks, et tääkin oli alkkis (ainoa näistä joka oli yli vuoden suhde)
Tässä nämä sankaritarinat. Karua.
Kaksi avioliittoa on kaatunut samaan ongelmaan. Heti kun sormukset on sormessa mies lakkaa osallistumasta enää mihinkään. Vaimo saa yksin hoitaa ihan kaiken. Kaikki kotityöt sisällä ja ulkona, lastenhoito, valvominen ymym kaikki kuuluu naiselle ja mies ei tee muuta kun valittaa, makaa sohvalla ja karjuu sieltä lapsille.
Luulin jo toisella kerralla että olin löytänyt hyvän miehen mutta samalla lailla siinä kävi. Ja ei ole siitä kiinni että olisn passannut koska en ole. Olen nalkuttanut, huutanut ja raivonnut mutta silti ei heru apua mihinkään toiselta. Sitten kun ei myöskään saa koskaan ikinä edes kävellä kerran talon ympäri ilman että ottaa lapset mukaan niin on aika jättää paska mies.
Paljon vähemmällä pääsee kun elää yksin lasten kanssa niin ei tarvii aikuisen miehen paskoja siivoilla ja pyykkäillä.
^Ai niin ja 1. ja 4. -keisseissä olen kertonut, 2. luultavasti arvas ja 3. oli niin hullu jo valmiiks, ettei kannattanut t.5
En oo vuosiin jättänyt mut sillon nuorena. Yhdellä oli silmälasit ja toinen teki kaiken liian hitaasti.
Paljastui juopoksi, useampikin. Yhdessä ja erikseen voi baarissa käydä, mutta kun se näyttää jatkuvan päiväkausia kaikin mahdollisin tekosyin ja toistuvan muutaman päivän välein, niin se on siinä. Toinen syy on ihan selvä pettäjätyyppi, jonka vaistoan aika pian. Ja kaiken komeuden keskellä mädäntyväksi paljastuvat hampaat loppusilaus.
Olin nuori, aloitin opiskelut uudella paikkakunnalla ja halusin olla villi ja vapaa. En muista mitä sanoin suhteen lopettamisen syyksi. Varmaan jotain välimatkasta. Se oli tietty yksi syy myöskin.
Avomiehestä erosin aikanaan koska arki ei toiminut pätkääkään ja mies kohteli mua hemmetin huonosti, sai mut tuntemaan itseni täysin arvottomaksi jne. Fyysinen väkivalta alkoi tulla kuvioon myös. Eron syyt kerroin rehellisesti. Ei ollut mamu vaan ihan umpisuomalainen peruspertti-insinööri.
1. Petti ja hakkas 2. Petti ja hakkas 3. En päässyt edes vessaan yksin 4. Tyhmä kuin saapas
1. peliriippuvuus 2. ei halunnut ikinä seksiä 3. mustasukkainen juntti
1. Nai kuin jänis = aktin kesto alle minuutti
2. Mustasukkainen
3. Hävisi mulle kädenväännössä
4. Vaati liian tarkan selostuksen päiväni kulusta
Kertaakaan en ole kertonut todellista syytä....sanon aina, että hän ansaitsee minua paremman naisen :)
Seksi ei ottanut luonnistuakseen, ja silloin kun otti, se oli kamalaa.
Mies oli tyly eikä osannut keskustella. Joka ikinen asia, mikä ei sivunnut hänen kokemusmaailmaansa oli kuitattu "En ota kantaa koska en kumpaakaan tunne" ja jäi jotenkin todella tyly vaikutelma aina. Ihan sama mistä puhuin, niin "En ota kantaa". No ei tarvitsekaan, riittäisi joku muu kohtelias lausahdus.
Kerroin joskus kun masensi vanhat, käsittelemättömät asiat. Hän sanoi, että "tervetuloa nykypäivään" ja se oli sillä kuitattu.
Viimeisin niitti oli, kun mies alkoi ongelmien ilmetessä ryypätä. Joskin ongelma oli hänellä, ei minulla. Olin mennyt varaamaan ulkomaanmatkan kavereitteni kanssa ennen kuin edes tapasimme ja hän raivostui kun en suostunut peruuttamaan sitä. No, jokainen ulkomaan pakettimatkan tilannut tietää, ettei lentolippuja noin vain varailla ja peruilla ja rahojaan ei saa takaisin.
Näimme heti matkan jälkeen, ja mies veti sellaiset kännit bileissä että häpesin. Tyyppi joi kuin sieni, ja kaatuili koiranruokakulhoihin että vedet ja nappulat vain lentelivät. Seuraavana päivänä hän sanoi, että hän joi koska matkani vitutti häntä niin paljon.
Se oli viimeinen niitti, enkä ole kuullut miehestä enää mitään enkä koskaan kertonut hänelle että asenteissa olisi hieman hiomista.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 00:20"]
Eksäni oli kova nöyryyttämään julkisesti ja haukkumaan ulkonäköäni, jopa silloin kun hänellä oli kavereita kylässä tai olimme hänen vanhempiensa luona päivällisellä (ja olin silloin 158cm/53kg). Vaati että lopettaisin meikkaamisen, koska ei pidä meikeistä. Kuitenkin kehui minulle kuinka upeita naisia näki kaupassa ja baareissa täydessä tällingissä. Roikkui edelleen eksässään. Uhkaili väkivallalla jos alan niskottelemaan (olen rauhallinen ja hiljainen). Riepotteli lemmikkejäni pitkin seiniä ja uhkasi tappaa ne.
Luojan kiitos kun lopulta sain kerättyä rohkeutta ja ilmoitin lähteväni. Lähes 2 vuotta tuhlasin elämääni tuohon ihmiseen. :( Nyt on uusi suhde ja en jotenkin pysty käsittämään, miten kukaan voikaan kohdella minua niin hyvin, sellaisella rakkaudella.
[/quote]
Täydellinen komppi! Olin myös 153/40 ja tykkäsin meikata ja laittautua, mutta mies kielsi ehdottomasti ne sekä minihameet ja paljastavat vaatteet. Hän halveksi minua avoimesti ja näytti kaiken aikaa ilmein ja elein että olen kammottavin ilmestys, jonka hän on ksokaan nähnyt jos erehdyin pukeutumaan asiallisesti johonkin tilaisuuteen. Kun lopulta kuljeksin alituisesti liian suurissa ja peittävissä vaatteissa, hän kehukseli miten oli amiksessaan nähnyt tosi hyvännäköisiä leidejä. Kasvoni olivat kuulemma todella rumat, eikä niille voi tehdä mitään.. jne. jne. Hiukseni ovat parhaimmat vains illoin kun ne ovat juuri värjätyt, muuten ne ovat kamalat. Lista jatkuisi jos jaksaisin muistella.
Julkinen nöyryyttäminen oli pahinta enkä koskaan voinut tietää milloin ja mistä se alkaa. Hän väitti aina että nolaan hänet, mutta ihmisten katseet kääntyivät häneen h'änen raivotessaan minulle pää punaisena. Mies myös valvoi minua koko ajan; piti syödä lautanen tyhjäksi eikä saanut jättää, jos jätin kupin pohjalle pienen sentin kahvia väljähtyneenä, hän raivosi siitäkin. Kontrollointi jatkui kaupassakin. Kerrankin istuimme kauppakeskuksen penkeillä ja nousin ylös niin hän raivosi että minun pitäisi pysytellä paikoillani - vaikka nousin ottaakseeni mainsolehtisen lähimmästä telineestä. Arvostelin kahvilassa ihmisiä ääneen, ja mies karjaisi että minun pitäisi lopettaa se. Sitten hän aloitti itse sen ja teki sitä vielä oikein kovaan ääneen että häpesin - vaikka tästä saisi kuvan, että mies vittuili minulel, niin todellisuudessa hän ei ketsänyt että joku muu käyttäytyi samalla tavalla kuin hän itse ja hän projisoi tunteensa minuun.
1. Mukava tyyppi mutta liian "feminiininen". Kiinnostunut eri asioista kuin minä. Vaihdoin jännittävämpään, joka tietysti jätti minut myöhemmin. En kertonut syytä, keksin vain tekosyitä miksei voi tavata kunnes yhteydenpito laantui ja aloin sitten liikkua tämän mr. jännittävän kanssa.
2. Yli-innokas ja takertuva. Halusi epätoivoisesti olla parisuhteessa. Kerroin syyksi ettei ole tarpeeksi kipinää, mikä oli sekin ihan totta.
Syitä miksen ole lähtenyt toisille treffeille ovat olleet liika töistä ja itsestä puhuminen ja itsekehu, omituinen some-käyttäytyminen joka selvisi jälkikäteen ja liian suuri ikäero (miehellä orastava vauvakuume).
Av-ammojen perussyyt: narsismi ja pieni pippeli.