Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä syistä olet JÄTTÄNYT kumppaneitasi

Vierailija
16.01.2015 |

Kerroitko aina myös rehellisen syyn jätetylle?

Kommentit (100)

Vierailija
41/100 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin häneltä tosi värikkäät pyöräilyshortsit.
En kertonut oikeaa syytä jättäessäni.

Vierailija
42/100 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 15:19"]

Lisää tarinoita, kiitos. Itseäni ihmetyttää, että ettekö nähneet vaaran merkkejä ennen pidempää suhdetta esimerkiksi pahoinpitelevästä puolisosta?

[/quote]

Minun entinen miesystäväni oli oikein fiksu ja filmaattinen tyyppi. Monta kuukautta kului, ennen kuin hän suuttui ensimmäisen kerran, mutta sitten huuto olikin silmitön. Minulle oli viimeksi huudettu ehkä alakoulussa polttopallokentällä, joten minua lähinnä huvitti. Kun sain kiertotietä selville, että mies oli piessyt entistä vaimoaan hääpäivästä lähtien, hymyni kyllä hyytyi. Ex-vaimolla ja heidän yhteisellä lapsellaan oli suojanaan lähestymiskielto, vaikka erosta oli jo vuosia. Mies oli ollut naimisissa myös aivan nuorena, ja päätellen siitä, että hänen aikuiset lapsensa kieltäytyivät olemasta isänsä kanssa tekemisissä, väkivalta oli saattanut olla ongelma jo silloin. Jollen olisi saanut selville miehen aiempaa väkivaltaisuutta, olisin varmaankin pitänyt häntä hassun temperamenttisena - ja saanut turpiin heti hääyönä.

Toinenkin aikuinen seurustelukumppani oli ihan mukava mies. Hänellä oli tapana avautua minulle kärsimyksistään, jotka koskivat hänen sotkuista avioeroaan. Kilttinä ihmisenä annoin hänen puhua ja kuuntelin, vaikka olisi pitänyt tietää, että parisuhde entisensä perään itkevän ihmisen kanssa ei ole hyvä idea. Kyynel silmässä nyyhkäisty lause "ja minä hakkasin" katkaisi suhteen kerrasta.

Kumpikin noista miehistä osasi olla johdonmukaisesti mukava, tunteikas, kohtelias, vieraanvarainen ja eläimille ja lapsille kiltti, joten väkivalta on varmasti tullut tuoreille vaimoille yllätyksenä. Niin se olisi tuossa ensimmäisessä tapauksessa tullut minullekin, vaikka olisinkin ollut jo kolmas vaimo. Jotkut vain osaavat peittää ominaisuuksiaan vaikka kuinka pitkään.

Noita kahta miestä muuten yhdistää yksi seikka (ainakin jälkeenpäin ajteltuna): kummallakaan ei ollut kovinkaan paljon huumorintajua  tai leikkisyyttä, vaikka kumpikin kyllä nauroi seurassa muiden jutuille. Heidän omissa, huumoriksi tarkoitetuissa jutuissaan oli aina jotakin julmaa tai halventavaa; esimerkiksi jälkimmäinen osasi vain "kaksi huoraa käveli kadulla" -tyylin vitsejä. Ehkäpä tässä on yksi varomisen arvoinen luonteenpiirre?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/100 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 20:22"]Kerroitko aina myös rehellisen syyn jätetylle?
[/quote] en ole antanut yhtäkään mahista jatkoon miehille jotka söivät himejuustoja.Se oli ehdottomasti pahin turn off ja siitä kerron aina jo tutustumisvaiheessa.

Vierailija
44/100 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

*hOmejuustoja.Ällöttäväääääää

Vierailija
45/100 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 21:06"][quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 14:16"]

Viimeisin tyttöystäväni lähti, koska pelasin liikaa videopelejä. No kysyin sitten, että mitä hän haluaisi minun tekevän, niin vastaus oli vain "En tiedä". Minunko olisi pitänyt seremoniamestariksi ruveta? Vai olisiko minun pitänyt vain istua tyhjyyteen tuijottaen hänen kanssaan?

[/quote]

Kerran seurustelin tällaisen miehen kanssa ja toista kertaa ei tule. Pelasi siis jatkuvasti, melkeen koko hereilläolon. Jos olin töissä 9-17, pelasi 7-9 ja 17-22. Siis joka vitun päivä.

Koitin ehdotella tekemistä, mutta mikään ei kelvannut. Naisen harteillehan se seremoniamestarin homma tossa lankeaa kun koko ajan pitäisi miestä viihdyttää tai muuten äijä liimautuu koneelle. Välillä just sanoin ihan ystävällisesti että pitäskö sun rajottaa niin vastaus oli jotain "no mitäs vittua sitte haluisit tehdä" ja silloin vastasi helposti just vaan ett- "no en tiedä" kun ei jaksanut tapella. Mutta hyvä naisen puolesta kun tajusi lähteä :)
[/quote]

Mäkin seurustelin tällaisen tyypin kanssa. Ongelma ratkesi sillä, että rupesin itsekin pelaamaaan. Yhdessä ollaan edelleen, näin 6v jälkeen ja pelaaminenkin jatkuu.

Entisiä olen jättänyt seuraavista syistä:
1. En tuntenut rakkautta. Ihastus hävisi nopeasti
2. Mies halusi muuttaa minua. Ensin kielsi meikkaamisen, sitten toivou että värjäisin mustat hiukseni luonnolliseksi (vaaleanruskea). Pohdin kerran tatuoinnin ottamista. Mies sanou, että jättää minut, jos otan. No, minä ehdin ensin.
3. Mies oli vain järjettömän tyhmä. Hyvännäköinen juu, mutta keskustelutaito nollassa. Koulutuksena hädintuskin peruskoulu ja joku apuamiskan puu- ja palikkalinja. Ja sen huomasi.

Vierailija
46/100 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin kumppanini, koska hänellä oli elämässään vain yksi asia: hevoset. Niillä ratsastaminen ja ajaminen. Niiden hoitaminen. Niiden kengittäminen. Se että niille piti hankkia sitä sun tätä varustetta. Hevoset oli sille perheen korvike. Illat se puhu ja chattasi muiden hevostelijoiden kanssa. OsallistuI yhteisiin rahamenoihin vain jos heppaharrastukselta jäi rahaa. Onhan se hienoa, että ihmisellä on sinänsä hyvä harrastus ja sisältöä elämässään, mutta liika on liikaa. Harrastakoot omalla ajallaan ja omilla rahoillaan.

Vierailija
47/100 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. pelasi liikaa. Kyrpä oli alas päin käyrä ja takaa päin asento ei onnistunut ollenkaan

2. Ei auttanut siivouksessa, huolehti vaan omista asioistaan.

3. Kanssa vielä olen, Kuorsaus isoin ongelma

Vierailija
48/100 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Sitoutumiskyvytön ja väkivaltainen arperger-alkoholisti-lääkkeittenväärinkäyttäjä. 2. Sitoutumiskyvytön kaukana asunut pleijeri, jolla oli tapana ottaa muita naisia kainaloonsa aina kun muualla olin. 3. Riippuvainen stalkkeri, joka selkäni takana vaati kavereitani vahtimaan mua ja raportoimaan kaikki toimeni hänelle, mikäli oltiin eri paikoissa. 4. Väkivaltainen bipo-alkoholisti, joka syytti mua siitä että joutui haukkumaan ja käymään käsiksi.

Olihan noissa kaikissa hyvätkin puolensa kerta suhteeseen asti päädyin, mutta kyllä näin jälkeenpäin on tullut mietittyä, että hyvänen aika kuinka rakkaus osaa olla sokea.

Vierailija
49/100 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pieni muna

Vierailija
50/100 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksäni oli kova nöyryyttämään julkisesti ja haukkumaan ulkonäköäni, jopa silloin kun hänellä oli kavereita kylässä tai olimme hänen vanhempiensa luona päivällisellä (ja olin silloin 158cm/53kg). Vaati että lopettaisin meikkaamisen, koska ei pidä meikeistä. Kuitenkin kehui minulle kuinka upeita naisia näki kaupassa ja baareissa täydessä tällingissä. Roikkui edelleen eksässään.  Uhkaili väkivallalla jos alan niskottelemaan (olen rauhallinen ja hiljainen). Riepotteli lemmikkejäni pitkin seiniä ja uhkasi tappaa ne. 

Luojan kiitos kun lopulta sain kerättyä rohkeutta ja ilmoitin lähteväni. Lähes 2 vuotta tuhlasin elämääni tuohon ihmiseen. :( Nyt on uusi suhde ja en jotenkin pysty käsittämään, miten kukaan voikaan kohdella minua niin hyvin, sellaisella rakkaudella.

51/100 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 21:15"]

Onhan noita ollut. Yksi hyväkin mies sai lähteä ripustautuvan exänsä takia! Kyllä harmitti, mutten jaksanut sitä enää. Itse miehessä ei ollut muuta vikaa kuin se exä.

Uusavuton bimbo soitteli koko ajan ja juoksutti miestä asioillaan monta kertaa viikossa, vaikka olivatkin enää kavereita. Ero tuli siinä vaiheessa, kun ex alkoi tekstaamaan ja soittelemaan öisessä angstissaan hulluna ja mies ei uskaltanut sanoa vastaan, siksi jätti vain vastaamatta. Exä ilmestyi parin tunnin päästä hakkaamaan ovea ja heittäytyi lopulta meidän eteisen lattialle parkumaan siitä miten kukaan ei nykyään huomioi häntä.

Mies sai pakata tavaransa ja lähteä heti seuraavana päivänä.

[/quote]

Mulla on kans yks tehnyt ton lattialle heittäytymisjutun ja en tiennyt itkeäkö vai nauraa, uskomatonta, kuin lapsi....

52/100 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerro. Yks oli liian ruma, ei herattanyt. Toinen halusi liian harvoin seksia. 

Vierailija
53/100 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuori, en halunnut sitoutua. Mies oli hyvinkin sitoutumishenkinen, mutta itse en 21 vuotiaana kuitenkaan vielä halunnut olla ensimmäisen poikaystäväni kanssa "ikuisesti yhdessä" ja mennä naimisiin. Lisäksi tuntui etten kevännut hänelle muuten kuin kilttinä, helppona ja kivana "nukkena". En olisi saanut olla huonolla tuulella, ärsyyntynyt tai ahdistunut. Noh, olen masennukseen taipuvainen persoona ja nyttemmin käynyt 5 vuotta terapiassa ja oppinut että kelpaan kyllä ihan inhimillisenä ihmisenäkin. Ei tarvitse olla miellyttämishaluinen, tahdoton nukkenainen.

Muut suhteet (ennen nykyistä) ovat olleet melko lyhyitä, en osaa niitä edes parisuhteiksi laskea. Mainittakoon kuitenkin että on ollut tyhmiä (siis jotenkin puusilmäisiä taukkeja, vaikka koulutus esim. ihan kunnossa), epäluotettavia ja muuten vaan keskenkasvuisia ressukoita.

Onneksi nykyinen on eri maata menneisiin miehiin verrattuna :)

Vierailija
54/100 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin viimeisimmän poikaystäväni koska hän alkoi käyttää niitä freddy-housuja. Luulin että ne oli tarkoitettu vain naisille :(

Vierailija
55/100 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ollut eukkoni kanssa kolmisen vuotta yhdessä kun lähdimme thaimaaseen lomalle. Siellä eukon maha ei kestänyt ilmeisestu mausteista ruokaa ja se istui kokonaisen päivän vessassa ripuloimassa. Palattuamme kotiin sanoin että suhteemme on ohi. En pystynyt seksiin sen kanssa kaikkien niiden pörinä äänten jälkeen.

Vierailija
56/100 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 21:25"]1. Mies alkoi käyttää maastohousuja.

2. Piereskeli muuallakin kuin vessassa hiljaa. Teki tämän ainakin kolme kertaa puolen vuoden suhteen aikana vaikka joka kerran jälkeen aloin itkemään ja sanoin että se loukkaa mua.

3. Huono musiikkimaku ja lisäksi ei osannut edes tyydyttävällä tasolla tanssia näitä perustansseja joita jokaisen pitäisi osata, esim. valssi, tango ja foxtrot. Lisäksi joi maitoa suoraan purkista ja kävi suihkussa vain kerran päivässä :D. Huhhuh, ihan mahdoton tapaus! Musiikkimaku oli lähinnä Imagine Dragonsia, Killersiä ja muuta suosittua junttien musaa, ei ymmärtänyt yhtään esim. klassista musaa :D :D

Nämä 3 miestä olen jättänyt ja syystä!
[/quote] Kai tää oli provo? Olihan?

Vierailija
57/100 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi käveli hassusti, ei sen kanssa kehdannut esiintyä julkisilla paikoilla

Yksi maiskutti syödessään ja mässytti ruokaansa suu auki. Total turn off.

Vierailija
58/100 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Mies oli alistava narsisti, koskaan ei tiennyt mistä tuulee ja hän ei todellakaan rakastanut minua. Ihastuin toiseen.

2. Miehellä ei ollut omia mielipiteitä, ja hän oli vähän yksinkertainen. Halusin myös olla vapaa. (<--- tuo viimeisin oli isoin syy, mies oli oikeasti hyvä, mutta olin ollut pitkään suhteissa ja tarvitsin omaa aikaa)

3. Yksinkertainen ja tylsä mies, huono seksielämä, erilaiset tulevaisuudenhaaveet ja arvot.

Olen nyt oikein onnellinen yksin :)

Vierailija
59/100 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi oli huonoa ja mies oli tyhmä kun saapas.

Vierailija
60/100 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden jätin koska hänen ex-tyttöystävä oli menossa vankilaan pahoinpitelyn vuoksi, ja heillä oli yhteinen lapsi. Laittoi outoja "terveisiä" lapsen kautta.

Ranskalainen mies joka tuli jo ennenkuin sai housut pois jalasta. Oli muutenkin niin vässykkä ja laittoi ruokaakin joskus viisi tuntia. Pari kertaa "unohti" hakea minut töistä ja odottelin ulkona kylmässä ja pimeässä tunnin. Kahdesti!

Todella sosiaalisesti rajoittunut cs-pelaaja. On jopa luonut omalle pelinickille facebook-profiilin koska kuvittelee olevansa jotenkin tosi kova peliäijä. Säälittävä hiirulainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi