Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aina rupeaa naurattamaan, kun ei saisi..

Vierailija
10.04.2015 |

Mä olen todella nauravainen ihminen, nauran paljon ja hyvin usein tilanteessa jossa se ei ole sallittua. Jos joku selittää jotain vakavaa asiaa ja tiedän ettei saa nauraa koska se olisi todella törkeää, rupean nauramaan vaikka tilanteessa ei olisi mitään hauskaa. Jos naurua joutuu pidättämään, niin jossain vaiheessa sitten oikein räjähtää nauruun.. Onko muilla sama?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Mua alkaa myös usein naurattaa kun olen yksin. Tänään nauroin bussissa. Yksin. Ääneen.

Vierailija
2/16 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha :D tiedän tunteen. Monesti kun oon ollut vaikka lääkärissä ja puhutaan vakavasti jostain asiasta, muistuu mieleen joku hauska juttu ja rupean nauramaan. Silloin voi tuntea kun puna nousee poskille ja kunnolla.. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Ganjaman

Vierailija
4/16 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et pysty käsittelemään asioita päässäsi. Ainoa reagointitapa on nauru. Se on ikävää itsesi kannalta mutta myös keskustelukumppaniesi kannalta. Joku kertoo miehensä kuolemasta ja sinä naurat? Saisitko jotain apua ongelmaasi?

Vierailija
5/16 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn kyllä mielestäni käsittelemään asioita päässäni ihan hyvin. Jos jotain hirveää ja oikeasti todella ikävää, kuten kuolema tai onnettomuus on tapahtunut ja minulle kerrotaan siitä, en rupea nauramaan. Mutta jos joku kertoo vaikka jostain hirveästä munauksesta yms. Rupen usein nauramaan. En itse näkisi nauramista väärissä tilanteissa merkkinä mistään ongelmasta. Ap

Vierailija
6/16 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan sama! Aina mitä hirveimmissä tilanteissa Tulee yhtäkkiä mieleen joku tosi hauska vanha juttu ja en voi pidätellä naurua :D

Vierailija
7/16 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä tuo minusta ongelmalta kuulostaa. Ihmiset voivat pahoittaa mielensä kun naurat heidän ongelmilleen. Ei hyvä.

Vierailija
8/16 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

John F Kennedyn haamu piinaa sua.

Vierailija
9/16 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan mä pyytää anteeksi ja kyllä mun kaverit ja perhe mut tuntee, eli tietävät että en mä pahalla ja sen aina sanonkin. Tuskinpa mulle mitään kerrottais jos olisin pahasti loukannut :) noh, näe sinä nauruni ongelmana. Ap

Vierailija
10/16 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu täällä. Esimerkiksi muistan aina, kun koulussa oli joskus jokin rentoutumisharjoitus. Aloin nauraa, kun piti olla hiljaa, enkä vain saanut sitä loppumaan. Lopulta jouduin luokasta ulos..

Vierailija
11/16 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 18:28"]John F Kennedyn haamu piinaa sua.
[/quote]
Miksei kukaan yläpeukuta??

Vierailija
12/16 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 18:42"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 18:28"]John F Kennedyn haamu piinaa sua.
[/quote]
[/quote]
Joku? Pliis.

Vierailija
13/16 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellainen hassu tapa, että mietin mitä eri sanat ovat takaperin. Joskus alkaa väkisin naurattamaan esim. kävelyllä tai bussissa :D

Vierailija
14/16 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 18:45"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 18:42"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 18:28"]John F Kennedyn haamu piinaa sua.
[/quote]
[/quote]
Joku? Pliis.
[/quote]
En lähe täältä niin kauan kun kukaan ei peukuta@!!

Vierailija
15/16 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran tilannetajua ja älyä on etten koskaan ole munannut itseäni missään oikeasti tärkeässä tilanteessa. Muuten hörsyän nauraa mielelläni.

Vierailija
16/16 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 18:18"]Pystyn kyllä mielestäni käsittelemään asioita päässäni ihan hyvin. Jos jotain hirveää ja oikeasti todella ikävää, kuten kuolema tai onnettomuus on tapahtunut ja minulle kerrotaan siitä, en rupea nauramaan. Mutta jos joku kertoo vaikka jostain hirveästä munauksesta yms. Rupen usein nauramaan. En itse näkisi nauramista väärissä tilanteissa merkkinä mistään ongelmasta. Ap
[/quote]kyllä sinun hörötystä voidaan pitää puhtaana vittuiluna! Heittäisin kuonoon jos vastapuoli höröttäisi jutulleni jossa mulle on käynyt huonosti. Vituttaa muutenkin olla ihmisten kanssa tekemisissä joilla joko ei ole huumorintajua ollenkaan tai ovat tuollaisia järjettömiä höröttäjiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi