70-luvulla syntyneiden parisuhteet. Kuinkahan monet on edelleen yhdessä lastensa toisen vanhemman kanssa?
Tuleeko teillä olemaan mummola/ukkila jossa on molemmat (bio)isovanhemmat, mikäli lapsesi joskus saa omia lapsia?
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Ei lapsia, ei kumppania, ei mitään.
Onko koskaan kumppania ollutkaan?
Tunnen melko monta 70-luvulla syntynyttä jotka ovat olleet naimisissa saman kumppanin kanssa yli 20 vuotta.
Syntynyt 60-luvulla, naimisissa 33 vuotta, kolme aikuista lasta
Kuinka moni on edes ollut yhdessä kaikkien lastensa isän kanssa...
Vierailija kirjoitti:
40v yhdessä. Ei lapsia.
Teininä menitte jo yhteen?
Vierailija kirjoitti:
Miten niin isän? Mulla on lapsia 4 naiselle.
-61 syntynyt, yhdessä saman miehen kanssa 50 v. Ikinä ei ole ollut eroaikomuksia, eihän me edes riidellä ja meillä on kivaa yhdessä. Kaikki lapset hänen kanssaan ja kyllä, lapsenlapsilla on mummola, johon he ovat aina tervetulleita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin isän? Mulla on lapsia 4 naiselle.
On perheitä joissa yhden tai useamman lapsen isä on joku muu mitä luullaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
40v yhdessä. Ei lapsia.
Teininä menitte jo yhteen?
Kyllä
Omassa lähipiirissä kaikki 60- ja 70-luvulla syntyneet ovat yhdessä lastensa toisen vanhemman kanssa. Vielä on aikaista sanoa kuinka moni on yhdessä loppuun asti. So far, so good.
Kyllä kaikki kaverini ovat edelleen puolisonsa ja lastensa isän kanssa kimpassa. Yksi uusioperhe on kaveripiirissäni. 75 olen syntynyt.
Olemme 1960-luvun lopussa syntyneitä. Kaikki lapset ovat yhteisiä. Lastenlapsia ei vielä ole. Emme ole eronneet emmekä kuolleet, vielä.
Olen vm 77 ja minun tuttavapiiristäni noin puolet on eronnut. Itse olen yhdessä lasteni isän kanssa.
Vaikee se on olla yhdessä kun naapuri tulee suklaiden kanssa puolison luo kun itse olet mökillä raatamassa. Miten joku edes on kiinnostunut semmosesta, joka ei puolisoaan auta? Taitaa olla pelkkää himoa.
-72 syntynyt ja olen nyt 32 vuotta ollut mieheni kanssa. Nyt on rankempi vaihe menossa, mutta ei me eroamassa olla. Lapset vasta muuttaneet omilleen, että varmaan me ollaan yhdessä sitten jos lisääntyvät.
Meidän kummankaan vanhemmat ei ole yhdessä. Useita liittoja vuosien aikana.
Mitä kavereita miettii, niin sekä että löytyy porukkaa.
Kyllä mun kavereista kaikki 70-luvulla syntyneet ovat vielä yhdessä saman kumppaninsa kanssa. Ja itse myös olen.
Vm-72 ja olemme oleet naimisissa 25- vuotta. Lapsen lapsia ei tule.
Toinen puolisosta voi sabotoida koko suhteen omalla toiminnallaan vaikka usein sanotaan että kukaan ei voi riidellä yksin.
Ei lapsia, ei kumppania, ei mitään.