Mistä syistä olet JÄTTÄNYT kumppaneitasi
Kommentit (100)
1. Ihan liian tuttu kaveri. En oikeasti edes tykännyt hänestä, hän ihaili minua, enkä raaskinut sanoa ei, kunnes tulin järkiini. Yhdessä ehkä kuukauden.
2. Olin nuori ja kokematon, halusin testata muitakin .. Hänessä ei ollut oikeasti mitään vikaa, vain riidellessä oli sanaton. Olimme yhdessä 2,5 vuotta.
3. Testasin seuraavaa, muutimme yhteen, oli fiksu ja intohimoinen, kun asiat olivat hyvin. Kun mustapilvi laskeutui hän oli todella masentunut ja itsetuhoinenkin. Olimme yhdessä 2,5 vuotta.
Nyt olen elämäni suurimman rakkauden kanssa ollut pian 13 vuotta. Enkä tule häntä jättämään.
Tyypillä oli kolmansilla treffillä resori-nahkatakki. Ei vaan pystynyt enää minä. Hrrr.... Karseaa. Joku insinööri opiskelija se oli. Yök.
Mies oli liian innokas. Ja sillä oli jotkut ihme nappaskengät, vaikka oltiin parikymppisiä. Toisen jätin, kun luulin, että pettämistä pitää seurata ero. Poika olis halunnut jatkaa.
Exä oli taloudellisesti liian riippuvainen minusta ja hänellä oli huonot työllistymismahdollisuudet. Aikani koitin sietää kunnes totesin ettei tämä näin toimi. Myöhemmin tapailin erästä alkuun mukavan tuntuista naista, joka vähätteli alko-ongelmaansa.
Alkoholismi ja huumeiden käyttö. Ensimmäinen paljastui vasta lapsen syntymän jälkeen. En ole koskaan aiemmin ollut tekemisissä alkoholistin kanssa, enkä todellakaan tajunnut hänen juomisensa olevan oikeasti ongelmallista. Ajattelin vain, että nooh joskus menee överiksi, mutta eihän se niin vakavaa ole. Nykyään tunnistaisin vaaran merkit jo kaukaa. Huumeiden käyttö paljastui itse asiassa vasta eron jälkeen... Tiesin miehen joskus polttavan kannabista ja nuorempana kokeilleen muitakin aineita, mutta en olisi IKINÄ uskonut, että hän käyttää nykyäänkin kamaa ja jopa tuo niitä meille kotiin. Hyi vittu, että alkoi oksettaa taas kun ajattelenkin koko soppaa. Nyt kun joku kuitenkin ihmettelee, miksi en huomannut huumeita, niin mies käytti niitä vain harvakseltaan ja kaiketi vain alkoholin kanssa. Mulla ei ole narkkareistakaan mitään kokemusta, joten en osannut tunnistaa sellaista.
Reilu 4 - vuotinen suhde päättyi kun minusta oli jo pidemmän aikaa tuntunut, että entinen avomieheni oi enemmän ystävä kuin avomies.
Selvisi että olemme samaa sukua niin jouduimme luopumaan vauva ajatuksesta mutta seksiä emme jättäneet.
1. Miehellä oli mikropenis. Siis ihan todella, ymmärrän että varmaan kipeä asia hänellekin, mutta kun ei, niin ei.
2. Mies ei halunnut alkaa seurustella, vaikka olimme tapailleet monta kuukautta. Parin päivän päästä hän kuitenkin löysi tytön, jonka kanssa alkoi heti olla parisuhteessa. Ehkei oltu toisillemme niitä oikeita.
3. Mies oli liian hyvännäköinen ja liian tietoinen siitä. Ei mitään mahdollisuuksia uskollisuuteen.
Seurustelin puolisen vuotta miehen kanssa joka vaikutti aluksi oikealta unelmamieheltä, tosin vähän ihmetytti välillä kun hän perui treffejä ym milloin minkäkin syyn varjolla ja ikinä esim whatsapissa ei vastannut viesteihin kunnes tosi myöhään. Syykin selvisi, joka oli siis että mies laittoi aina nukkumisen kaiken edelle. Siis kyllä, nukkumisen. Hän oli opiskelija ja tosiaan nukkui joka päivä yli 16h ja jos hänellä oli esim tapaaminen opon kanssa, hän perui sen koska halusi nukkua. Ja oli kiukkuinen kuin ampiainen jos ei saanut nukkua ja selvisi tuo asia kun oltiin sovittu tapaaminen hänen asunnollaan kello 14.00 ja ylläriksi olin vienyt pizzeriasta ostamani pizzan miehen lempitäytteillä. Kun pimputin ovikelloa, hän tuli avaamaan ja raivosi kuinka olin pilannut hänen unensa ja heitti pizzalaatikon porraskäytävään, paiskaten oven kiinni mun nenän edestä. Lähdin pois siitä sitten, aika allapäin ja hämmentyneenä ja miehen kaveri sanoi mulle että mies tosiaan nukkuu joka päivä sen 16h (joskus enemmänkin) oli sen vuoksi myös lentänyt lukion jälkeen kotoa pihalle kun oli raivonnut ettei äitinsä saa tehdä ruokaa tai kolistella/siivota kun hän nukkuu. Ja juurikin tuon syyn takia monet olivat aiemmin hänet jättäneet. Niin jätin minäkin ja kiitän luojaa siitä etten jäänyt tuohon suhteeseen.
Toinen kerta kun olen jättänyt kumppanin oli kun sain selville että mies oli ollut se joka oli ajanut rakkaan koirani yli, jättäen raukan kitumaan tuskissaan :/ oli kertonut kaverilleen että ei ikinä aio kertoa minulle kuinka hän oli ollut se kuka oli koirani yli ajanut, kaveri kertoi minulle. Ja onneksi kertoikin. Mietin vieläkin että miten jollakulla ei omatunto kolkuta kun ajaa eläimen yli ja sitten lohduttelee ja nyökkäilee kun puhisin että jos saan selville kuka ajoi koirani yli ja vaan lähti tilanteesta jättäen raukan kitumaan, niin aion sanoa pari valittua sanaa.
Pettämisen vuoksi. Tyhmänä annoin ensimmäisen kerran anteeksi ja mies kai oletti että annan toisenkin, vaan en antanut ja erosin hänestä.
Niitä on pari. Pettäminen oli yksi minkä vuoksi kumppanin jätin ja toinen oli se kun selvisi että silloinen seurustelukumppani oli ollut joukkuraiskauksessa mukana ja oli ollut se kuka oli naureskellut että "se nainen oikein toivoi sitä" jätin hänet niin nopeasti kyllä
En kerro. Miksi kertoisin? En halua pilata uutta onneani yhtään millään.
-Miehen pahat mielenterveysongelmat
-Koko ajan pummimassa rahaa multa
-Muutto toiseen maahaan, tämä kaveri muuten mukava mutta meillä todella erilaiset tulevaisuuden suunnitelmat. Jutellaan vielä siellä tällöin.
-pettäminen, vihanhallintaongelmia
-pisti aina itsensä ja kaverinsa ennen mua
Nyt aivan ihana mies <3
1. Yllätin ukon sängystä exänsä kanssa, eiköhän tuo tajunnut miksi hänet jätin.
2. Uhkasi tappaa koirani ja hakkasi minut. Jouduin jopa muuttamaan ja vaihtamaan numeron, ennenku pääsin äijästä eroon.
Ihan vaihtelunhalusta, oli niin paljon tarjolla, että humalluin kaikista niistä tytöistä/naisista.
1. Mies alkoi käyttää maastohousuja.
2. Piereskeli muuallakin kuin vessassa hiljaa. Teki tämän ainakin kolme kertaa puolen vuoden suhteen aikana vaikka joka kerran jälkeen aloin itkemään ja sanoin että se loukkaa mua.
3. Huono musiikkimaku ja lisäksi ei osannut edes tyydyttävällä tasolla tanssia näitä perustansseja joita jokaisen pitäisi osata, esim. valssi, tango ja foxtrot. Lisäksi joi maitoa suoraan purkista ja kävi suihkussa vain kerran päivässä :D. Huhhuh, ihan mahdoton tapaus! Musiikkimaku oli lähinnä Imagine Dragonsia, Killersiä ja muuta suosittua junttien musaa, ei ymmärtänyt yhtään esim. klassista musaa :D :D
Nämä 3 miestä olen jättänyt ja syystä!