Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä syistä olet JÄTTÄNYT kumppaneitasi

Vierailija
16.01.2015 |

Kerroitko aina myös rehellisen syyn jätetylle?

Kommentit (100)

Vierailija
61/100 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon seurustellut kolme kertaa ja miehet pettäneet joka kerta.

Vierailija
62/100 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä inhosin yhden miehen ihan liian pientä kalua, lisäksi se kyllä halusi suuseksiä, mutta ei ikinä antanut mulle suuseksiä. 

Yhden miehen jätin kun halusi mun muuttavan lasteni kanssa pikavauhtia hänen omakotitaloonsa. Mies oli kovin mukava, lapsirakas jne. mutta myös ihan hirvittävä kotihiiri. Hänen mielestään kotoa ei tarvitse työpäivän jälkeen poistua kuin kauppaan, elokuvaillat muualla kuin kotisohvalla oli ehdoton no-no. Sanomattakin oli selvää että se mies ei myöskään tanssinut eikä hän pitänyt minkäänlaisesta urheilusta, eli hänestä en olisi saanut seuraa jääkiekkomatseihin ja jalkapallon katsomiseen telkkarista. Lisäksi sain rakkaudentunnustuksia ihan liian aikaisessa vaiheessa seurustelua.

Nykyään tää jälkimmäinen mies kuulemma asuu jonkun naisen kanssa ja mitä mä olen häntä kaupungilla ohimennen kaupassa (heti töitten jälkeen, totta kai) nähnyt, on ollut ihan tyytyväisen näköinen. Hyvä niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/100 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni oli väkivaltainen, kontrolloiva, mustasukkainen lääkkeiden väärinkäyttäjä. Saattoi suuttuessaan pyöritellä minua pitkin lattioita tai heittää jollain kovalla esineellä esim. laudan pätkällä. Suuttumiseen riitti se, että en totellut hänen käskyjään, kuten tuonut hänelle jotain hänen pyytämäänsä tavaraa. Eikai helvetti aikuiselle ihmiselle tarvitse KAIKKEA kantaa nenän eteen ja olla valmiina palvelemaan omista menoista välittämättä?!

Joskus pääsin myös baariin työpaikan juhliin pitkän suostuttelun jälkeen. En ollut tuota ennen baarissa aikoihin ilman häntä ja minun piti kysyä häneltä LUPA työpaikan juhliin menemiselle. Kun kotiuduin hän työnsi väkisin kädet housuihini tarkistaakseen, että onko pilluni märkä. Sehän olisi ollut merkki pettämisestä. Voisin vielä mainita, että en koskaan häntä pettänyt taikka mitään siihen viittaavaakaan eli ei pitänyt olla syytä epäilyksile. Aamulla piti kiittää häntä koska hän oli niin KILTTI kun laski minut baariin.

Käsiski käymiseen syyksi riitti myös se, että en halunnut katsoa leffaa. Olisin mieluummin istunut hetken koneella, mutta hän raahasi minut väkisin voimia säästelemättä olohuoneeseen viereensä.

Joskus tuli puheeksi, että miten sairasta on kun jätetty poikaystävä menee tappamaan entisen tyttöystävänsä. (tuli puheeksi jostain uutisesta) Exän mielestä se oli ihan ymmärrettävää, jos tämä tyttö ei ole halunnut olla poikaystävänsä kanssa niin ei hänen silloin tarvitse olla kenenkään muunkaan kanssa.

Harmittaa nykyään aika helvetisti, että jaksoin tuota hullua melkein 10-vuotta! Olin niin nuori alkaessani seurustelemaan hänen kanssaan, että en jotenkin uskaltanut irrottautua. Pelkäsin myös, ettei hän koskaan jätä minua rauhaan jos lähden hänen luotaan. Luojan kiitos nyt alkaa näyttää siltä, että olen päässyt hänestä eroon.

Vierailija
64/100 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin koska palasin yhteen eksän kans. Sitä en tietenkään kertonut vaan jotain tyyliin; mä en nyt just voi olla sun kaa, se ei johdu susta millään lailla ym ym...

Vierailija
65/100 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. ajoi mut henkisesti ahtaalle ja uhkasi tappaa itsensä jos erotaan. erottiin, kerroin syyksi etten kestä olla ihmisen kanssa joka on niin rikki ja epävakaa - hakeutui hoitoon ja nyt voi onneksi jo paremmin.

2. täysin eriävät tulevaisuuden suunnitelmat. yhteinen päätös sovussa puhuttu.

3. petin häntä sisarensa kanssa. typerä teko, erottiin siitä syystä. suhteessa oli jo ennen sitä paljon riippuvuuksia ja molempia ahdisti pitkään, joten olen selittänyt itselleni pettämisen "loppuniittinä".

4. toisen muuttaminen ulkomaille.

Vierailija
66/100 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut pitää yllä kaukosuhdetta. En nähnyt meille tulevaisuutta. Kaikki liian vaikeaa.

Vierailija
67/100 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli parisuhteessa aivan erilainen kuin ystävänä. Sairaalloisen mustasukkainen ja takertuva, mutta kuitenkin ihmisten ilmoilla huomio kaikkia muita (naisia) paitsi minua. Tuleva alkoholisti, isänsä juo liikaa ja tiedän että hänkin alkaa juoda (jo seurusteluaikana viina meni usein meikäläisen ohi). Mäyssytti ja söi suu auki. Ärsyttävä pätijä. Joka ikinen päivän hetki olisi pitänyt viettää hänen kanssaan, jos joskus halusin mennä omaan kotiini yöksi, raivostui ja tivasi kuka mies siellä odottaa. On-off suhdettamme jatkui noin vuoden, sitten tajusin lopullisesti etsiä parempaa.

Vierailija
68/100 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppanin alkoholismi ja viimeisenä niittinä puhjennut skitsofrenia oli sellaiset syyt, että perheenperustamissuunnitelma peruuntui. Ei tuossa syyt enää rehellisemmiksi muutu.  Ja ole todella tyytyväinen tähän päätökseen. Nyt olen neljän lapsen äiti terveessä ja alkottomassa suhteessa.

Vierailija
69/100 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Akka lihoi liikaa.

2. Akka tuli raskaaksi.

3 Akka tuli toisen akan tilalle.

4. Akka pieraisi BMW-henkilöautossani nahkaistuimelle. (jätin akan 4tien varteen bussipysäkille)

5. Myin filippiiniakkani maanviljelijälle pohjois-savoon. Tai siis kahdelle veljelle, ne oli semmosia aikamiespoikia.

Vierailija
70/100 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen mielestä olin liikaa kiinnostunut historiasta. Olen historiantutkija ammatiltani. Mies itse oli lääkäri.

Vierailija
71/100 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut aina huono jättämään naisia. Yleensä olen onnistunut muuttamaan käytöstäni niin, että ovat jättäneet mut. Mikä helpotus. ;) 

Vierailija
72/100 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen poikaystäväni jätin, koska yksinkertaisesti rakkaus loppui. Hän oli kyllä todella mukava ja fiksu, mutta se ei vaan riittänyt. Seksi ei enää kiinnostanut. Hän oli myös vähän lapatossu, ei osannut sanoa minulle vastaan ja sain suhteessa yliotteen, jota taas en toivo. Käytin kyllä sitten hyväkseni. Edelleen moikataan jos tavataan, ei mitään pahoja fiiliksiä.

Toisen jätin, koska paljastui luonteeltaa muuksi mitä aluksi ymmärsin. Oli fiksu myös, ja aluksi olinkin todella rakastunut. Sitten alkoi tulla vaatimuksia alastonkuvista ja suuttui kun en laittanut. Oli omasta mielestään paras ja aina oikeassa, dissasi muiden ominaisuuksia ja tapoja jos erosivat hänen tavoistaan. Oli suurikin sankari, kun pääsin sairaalasta kipeänä kotiin ja hän "siitä huolimatta tuli luokseni, vaikken ollut hehkeimmilläni.." Onneksi ymmärsin ajoissa lähteä. Kontrollointi alkoi olemaan jo alkuvaiheessa huolestuttavaa.

Pitkäaikaisen avomieheni kanssa erosimme yhteisestä päätöksestä. Ei vaan enää oltu onnellisia, vaikka rakkautta olikin. Riideltiin paljon ja pienetkin asiat toisessa alkoi ärsyttää, molemmin puolin. Eron jälkeen n. puoli vuotta harrastettiin seksiä, paha virhe. Exä nyt uudessa suhteessa, eilen näin ensimmäistä kertaa uuden tytön kanssa. Yllätyin reaktiostani, sillä toivoin vain heille kaikkea hyvää. Ilmeisesti siis olen päässyt ihan huomaamatta yli jo ajat sitten, kun ei lainkaan tullut paha mieli. Erosta on vajaa vuosi.

Vierailija
73/100 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avovaimo petti ja valehteli.

Vierailija
74/100 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 21:00"]

Löysin paremman.

[/quote]Minä kirjoitin tuon, että löysin paremman. Miksi sitä on alapeukutettu? Eikö niin pidä tehdäkin, että jättää entisen, jos löytää toisen, jonka kanssa haluaa olla? En minä pettämään ruvennut.

Vierailija
75/100 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllästyminen, tunteiden latistuminen. Ei sen kummempaa...

Vierailija
76/100 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 13:23"][quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 21:00"]

Löysin paremman.

[/quote]Minä kirjoitin tuon, että löysin paremman. Miksi sitä on alapeukutettu? Eikö niin pidä tehdäkin, että jättää entisen, jos löytää toisen, jonka kanssa haluaa olla? En minä pettämään ruvennut.
[/quote]

Av-mammat on kateellisia.

Vierailija
77/100 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
78/100 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita ollut. Yksi hyväkin mies sai lähteä ripustautuvan exänsä takia! Kyllä harmitti, mutten jaksanut sitä enää. Itse miehessä ei ollut muuta vikaa kuin se exä.

Uusavuton bimbo soitteli koko ajan ja juoksutti miestä asioillaan monta kertaa viikossa, vaikka olivatkin enää kavereita. Ero tuli siinä vaiheessa, kun ex alkoi tekstaamaan ja soittelemaan öisessä angstissaan hulluna ja mies ei uskaltanut sanoa vastaan, siksi jätti vain vastaamatta. Exä ilmestyi parin tunnin päästä hakkaamaan ovea ja heittäytyi lopulta meidän eteisen lattialle parkumaan siitä miten kukaan ei nykyään huomioi häntä.

Mies sai pakata tavaransa ja lähteä heti seuraavana päivänä.

Vierailija
79/100 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteet haihtuivat, aidon rakkauden puute.

Vierailija
80/100 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies Nr.1: Jätti minut ja alkoi seurustella parhaa kaverini kanssa

Mies Nr. 2: Petti minua kämppikseni kanssa, mutta vonkasi silti takaisin. Silloin MINÄ jätin hänet.

Mies Nr. 3: Oli homo

Mies Nr. 4: Ei ihastunut minuun, koska olin liian kiltti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä