Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Päätin, että olen onnellinen

Vierailija
04.11.2021 |

Asun kaupungin vuokra-asunnossa vaikka olen keski-ikäinen. Olen ylipainoinen. En ole saavuttanut paljoa. Siitä huolimatta päätin että yritän olla onnellinen tai tyytyväinen joka tapauksessa. Hyväksyn vallitsevat olosuhteet. Minulla on kuitenkin lapsi, olen suht terve, minulla on kivoja sukulaisia ja ystäviä. Ja vaikkei olisikaan mitään noista, yrittäisin silti olla onnellinen. Kaikki me kuolemme. Miksi murehtia joutavanpäiväisiä. Olkaamme siis tyytyväisiä tämänhetkiseen. Ja kuka tietää, ehkä huomenna asiat ovat vielä paremmin. (Ehkäpä unelmat toteutuvat, ehkä eivät)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
2/11 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä asenne!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä! Asenteesta kaikki lähtee.

Vierailija
4/11 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopsaahan me kuollaan. 100 on kuin kärpäsen pierasu. Tai 80 vuotta tai mikä se nykyinen keskimääräinen elin ikä onkaan.

Vierailija
5/11 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kohtahan me kaikki olemme onnellisia tai itkemme ja olemme onnellisia. T: Klaus Schweinehund Shwab.

Vierailija
6/11 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana aloitus, tuli itsellekin valoisampi olo.

Lapsestakin varmasti ihanaa, kun vanhemmasta näkee, että tämä on onnellinen❤️

Vierailija
7/11 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen gtehnyt tuon saman päätöksen jo vuosikymmeniä sitten. Olen vielä nykyäänkin onnellinen vapaana ihmisenä.

Vierailija
8/11 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri noin! Voi kuinka olen kohdannut suurituloisia, hyvässä työssä olevia, perhellisiä, terveitä ja kaikki puitteet kunnossa ja mitä vielä...niin kateellsia ja katkeria ihmisiä etten ole eläissäni tavannut vastaavaa. Sisältäpäin onnellisuus lähtee ja sillä ei ole ulkoisten puitteiden kanssa mitään tekemistä. Aidosti onnellinen iloitsee vaikka kuinka pienistä asioista, tyytymättömälle ei riitä mikään.

Vierailija
9/11 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

❤❤

Vierailija
10/11 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

hienoa <3