Miten pääsisin julkkikseksi?
Haluaisin julkkikseksi, mutta miten sellaiseksi pääsee? Olen mies, joten of ei välttämättä lähde vetämään. Youtubea olen yrittänyt, mutta kavalla on alle 100 tilaajaa, vaikka panostin sisältöön. Olen hakenut useita kertoja eri realityohjelmiin, mutta en ole päässyt. En keksi enää mitään, millä voisin päästä pinnalle. Näyttelijäksi yritin, mutta ei sekään lähtenyt.
Antajaa asiallisia vinkkejä! Kiitos!
Kommentit (12)
Mitä nolompia temppuja teet julkisesti, sitä nopeammin pääset Suomessa "tähdeksi".
Haluaisin olla ihan järkevä julkkis, en mikään pelle.
ap
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin olla ihan järkevä julkkis, en mikään pelle.
ap
Ei sinusta ole siihen. Olisit jo julkkis jos sinusta olisi.
Vaikeaa on. Hommaudu kolumnistiksi johonkin mediaan, jonkun poliitikon lähipiiriin tai jos moraali kestää, ryhdy antamaan Venäjän mediassa mustamaalaavia lausuntoja Suomesta.
Mene big brotheriin, pane jotain toista miestä ja puhu yliaktiivisesti nasaaliäänellä.
Lähde politiikkaan. Sieltä sitten ministeriksi ja golfaamaan Trumpin kanssa. Julkisuus on taattu.
Perusta bändi ja ryhdy rokkikukoksi. Olet julkkis ja saat lisäksi kauniita naisia tai miehiä, miten sitten suuntaudutkaan.
Ala vauvapalstajulkkikseksi! Täällähän on varsin tunnettuja henkilöitä.
Tee jotain sairaan typerää jossa kuolet.
Pitää herättää huomiota. Pitää tutustua oikeisiin ihmisiin ja saada sitä kautta lisää näkyvyyttä. Verkostoidu!
Jos sulla on youtube-kanava, sisällön tulee olla sellaista, mikä kiinnostaa eli ajankohtaista ja sopii sekä tosiharrastajille että taviksille. Fitness, henkinen kasvu, talous ja politiikka ovat olleet trendikkäitä aiheita miehille viime aikoina.
Tutki tarkemmin esim. kaikki megasuositut itämaisten uskontojen entiset munkkikokelaat, joista on tullut somessa kaikenkattavia asiantuntijoita, self help -kirjailijoita ja TED Talk -puhujia.
Yksi reitti voisi olla vaikkapa stand-up komiikka, josta voi jalostaa henkilöbrändiä moneen suuntaan: tosi-tv-ohjelmiin tai podcastiin vierailijaksi nyt alkuun. Tästä kanavasta voi päätyä juopoksi, ole varovainen.
Kultamekko päälle ja jotain urheilujengiä vastaan lentokentälle?