Vaimo alkanut vituttamaan kunnolla
Vuosi taas alkanut mukavasti kun vaimo on kuin perseelle ammuttu karhu koko ajan. Välillä juttelee ihan mukavia mutta mitään ei kärsi sanoa ja vaimo kyllä vetää herneet "joka asiasta" nokkaan niin lapsille kuin minullekin. Kun teen kotityöt, pesem pyykit, siivoan, teen ruoat, kuskaan lapset niin vaimo raivoaa koska ei saa mitään aikaiseksi tai väärin tehty ja jos en tee niin raivoaa kun on tekemättä. Jos menee itse jumppaan niin raivoaa kun väsyttää ja jos ei mene niin raivoaa kun ei saa sitäkään aikaiseksi. Eilen syytti minua syyllistämistä ja itsekkyydestä vaikka tosiasiassa teki syyllisti minut ja oli itse itsekäs. Anteeksi ei tietysti pyytänyt. Yritän huomioida, hieron jalkoja yms mutta ei taida olla väliä. Seksistä ei tarvitse varmaan mitään mainita.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Miksi suomalainen mies ei osaa olla mies. Tossutellaan raivopää akkoja. Ei se ole ihme että lopulta pinna palaa ja sit onkin jo myöhäistä. Puhu joskus sille akalle sen omaa kieltä raivoa oikein kunnolla. Katsotaan sitten miten akka alkaa käyttäytymään.
Vain idiootit raivoaa
Se on ap kuule aina niin, että se puoliso joka yrittää ja tekee töitä suhteen eteen saa kaiken paskan niskaansa ja se toinen jonka pääasiallinen panostus suhteeseen on massiivinen luonnehäiriö ja sen päivittäinen manifestointi joka tilanteessa on se kenen mieliksi pitäisi olla. Kaikille parisuhteen pikku prinsseille ja prinsessoille tiedoksi, pää pois perseestä. Hakekaa sille pahoinpitelemälle kumppanillenne kukkapuska ja nuolkaa loppuilta sen jalkapohjia puhtaaksi, että se voi koittaa kerrankin miltän tuntuu kävellä teidän yli ja te saatte maistaa kuinka paskalle maistuu elää teidän kanssa.
Nyrkki ja hella oli joskus syystä ja kottaraiset oli hiljaa seurakunnassa. Nykysin se on toisin päin.