Vaimo alkanut vituttamaan kunnolla
Vuosi taas alkanut mukavasti kun vaimo on kuin perseelle ammuttu karhu koko ajan. Välillä juttelee ihan mukavia mutta mitään ei kärsi sanoa ja vaimo kyllä vetää herneet "joka asiasta" nokkaan niin lapsille kuin minullekin. Kun teen kotityöt, pesem pyykit, siivoan, teen ruoat, kuskaan lapset niin vaimo raivoaa koska ei saa mitään aikaiseksi tai väärin tehty ja jos en tee niin raivoaa kun on tekemättä. Jos menee itse jumppaan niin raivoaa kun väsyttää ja jos ei mene niin raivoaa kun ei saa sitäkään aikaiseksi. Eilen syytti minua syyllistämistä ja itsekkyydestä vaikka tosiasiassa teki syyllisti minut ja oli itse itsekäs. Anteeksi ei tietysti pyytänyt. Yritän huomioida, hieron jalkoja yms mutta ei taida olla väliä. Seksistä ei tarvitse varmaan mitään mainita.
Kommentit (43)
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 13:30"]
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 13:19"]
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 13:18"]
Laihduta.
[/quote]
Koko ajan n. 8 kg pitäisi saada tippumaan.
ap.
[/quote]
Tämä viimeistään saa minut epäilemään, että olet todellakin mieheni.
T. Vaimosi
[/quote]
Voitko sitten mennä nalkuttamaan suoraan miehellesi etkä vie palstatilaa vinkumalla täällä.
Voi, minäkin olen tuollainen vaimo. Enkä tiedä miksi, ihan koko ajan olen vain niin helvetin vihainen että hampaat lohkeaa suussa. Tämä on myös raskasta minulle, yritän koko ajan tsempata ja olla hyvä sitten itken iltaisin ja joskus päivisinkin niinkuin juuri äsken kuinka paska olen, koko ajan vihainen, raivo laukeaa aina kotona ja esim. Kylässä on ihan hyvä olla. Osa syynä on varmasti se että meillä todella paljon tekemättömiä asioita ja sitten se että olen todella väsynyt enkä jaksa tehdä mitään, tämä ei ole luonteeni tapaista, yleensä olen jatkuvasti touhussa, kotimme tip top ja aina jokin ompelu yms. Projekti menossa ja nyt en pysty mihinkään.. olen miettynyt että ehkä minulla on maanisdepressio ja nyt menossa depressio vaihe, maanisvaiheessa touhuan yli äyräiden enkä saa edes öisin unta.
Me olemme kyllä miehen kanssa ihan juteltu asiasta ja vitsailleetkin, en ole itseeni ottaja joten minun helppo puhua jos vain joku kuuntelee.. ongelma on se etten keksi ratkaisua, odottelen vain että vaihe menee ohi ja kohta olen taas yliaktiivinen. Vihaisuus voi johtua myös hormoni muutoksista. Juttele vaimollesi, muista pohjustaa asiaa ja keskustele syyttämättä.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 13:43"]
Voi, minäkin olen tuollainen vaimo. Enkä tiedä miksi, ihan koko ajan olen vain niin helvetin vihainen että hampaat lohkeaa suussa. Tämä on myös raskasta minulle, yritän koko ajan tsempata ja olla hyvä sitten itken iltaisin ja joskus päivisinkin niinkuin juuri äsken kuinka paska olen, koko ajan vihainen, raivo laukeaa aina kotona ja esim. Kylässä on ihan hyvä olla. Osa syynä on varmasti se että meillä todella paljon tekemättömiä asioita ja sitten se että olen todella väsynyt enkä jaksa tehdä mitään, tämä ei ole luonteeni tapaista, yleensä olen jatkuvasti touhussa, kotimme tip top ja aina jokin ompelu yms. Projekti menossa ja nyt en pysty mihinkään.. olen miettynyt että ehkä minulla on maanisdepressio ja nyt menossa depressio vaihe, maanisvaiheessa touhuan yli äyräiden enkä saa edes öisin unta.
Me olemme kyllä miehen kanssa ihan juteltu asiasta ja vitsailleetkin, en ole itseeni ottaja joten minun helppo puhua jos vain joku kuuntelee.. ongelma on se etten keksi ratkaisua, odottelen vain että vaihe menee ohi ja kohta olen taas yliaktiivinen. Vihaisuus voi johtua myös hormoni muutoksista. Juttele vaimollesi, muista pohjustaa asiaa ja keskustele syyttämättä.
[/quote]
Mutta siis, oletko hakenut ihan todellista apua? Lääkehoita ja terapiaa? Asioillehan voidaan tehdä paljon. Jos sulla ois jalka poikki niin menisit heti lääkäriin, ja samalla lailla sinne voi mennä myös jos voi henkisesti huonosti. Ei kannata odotella, sinun hyvinvointisi on tärkeää. :)
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 13:31"]
Totta. Mutta edellisestä "arjen yläpuolelle noususta" onkin mennyt jo taas yli puoli vuotta. Sinä aikana tämä harmaa arki alkaa taas totisesti jo puuduttaa. Tiedäthän itsekin, että ei ole ollut herkkua tämä elämämme viime syksystä saakka.
T. Vaimosi
[/quote]
Pitäisikö Sinun ottaa ero ja kokeilla, miten värikästä ja ihanaa se arki olisikaan yksin? Samalla annat miehellesi mahdollisuuden löytää jonkun oikeasti hyvän naisen.
[/quote]
Tätähän minä välillä mietinkin. Mutta kun kaikesta huolimatta rakastan tuota miestä. En vain jaksa samaa puuduttavaa elämää koko ajan. Ethän sinäkään luultavasti halua syödä hernekeittoa joka päivä? Joskus vaihtelu voisi virkistää.
T. Vaimo
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 13:38"]
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 13:19"]
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 13:18"]
Laihduta.
[/quote]
Koko ajan n. 8 kg pitäisi saada tippumaan.
ap.
[/quote]
Tämä viimeistään saa minut epäilemään, että olet todellakin mieheni.
T. Vaimosi
[/quote]
Voitko sitten mennä nalkuttamaan suoraan miehellesi etkä vie palstatilaa vinkumalla täällä.
[/quote]
Kyllähän tänne bittiavaruuteen vinkumista mahtuu.
Hemmetin bipolaari hullu! Aiheutat vaan kärsimystä ympärille ja sitte kuormitat lähiympäristöä myös kun et raivoa, sun iänikuisilla valituksilla kun on niin vaikeeta sillonku raivoon ja bla bla.. Hanki oikeeta apua joka hyödyttää.. Niin itsekästä eka raivota ja olla hullu ja sit vaatia vielä että loukatut ovat sun terapeutteja! Ne on niin väsyneitä sun juttuihi ja sun itsekkyytteen. Sulla ei muka oo mitään, mihin ite voisit vaikuttaa!
Aika tyypillistä naisen toimintaa. Harva mies jää tuosta paitsi. Tietysti kokeneemmat osaa jo pelata "naislapsen" kanssa. Kun puhutaan heikommasta astiasta, ei tuo ole mitään harhaa. Nainen on sitä ja kaipaa säpinää ympärilleen "tunteita ja tuoksuja"
mies53v
Eroa ajoissa. Ei häntä kiinnosta. Vai pariterapeutti tulkkina.
Vierailija kirjoitti:
Eroa ajoissa. Ei häntä kiinnosta. Vai pariterapeutti tulkkina.
Tuosta on jo 6 vuotta. AP varmaan jo eronnut tai kuristanut. Mitenkähän kävi?
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla mun mies, ap. Tunnistan itseni. Olen vain niin kertakaikkisen kyllästynyt tähän samaan yksitoikkoiseen elämäämme. Samat kuviot päivästä toiseen, vuodesta toiseen. Ehkä minulla on jokin ikäkriisi, en tiedä. Mutta haluaisin vaihtelua!!! Ja haluaisin mielelläni, että sinäkin keksisit joskus jotakin spontaania esim. viikonloppuisin. Sillä myönnä pois, jos lähdemme vaikkapa reissuun, on idea aina minulta lähtöisin.
Yllätä minut joskus. Tuo vaikka tulppaanikimppu Lidlistä. Ei maksa paljon ja ilahduttaisi.
T. Vaimosi
Kuinka usein sinä viet kukkia miehellesi?
Sä oot epäonnistunut, koska vaimos ei ole onnellinen.
Tsemppiä... Mulla on samanlainen raivoava mies kotona. Hänellä se johtuu työstressistä, mutta vaikka sen ymmärränkin, ottaa todella paljon päähän olla p. askasanko, johon toinen pahan olonsa tyhjentää. Nykyisin lähinnä välttelen, kun en jaksa kuunnella.
Koska olet mies, olet aina omgelma naiselle. Vika on aina sinussa. Et voi lopulta tehdä sille mitään. Valitse haluatko loppuelämäsi viettää noin vai voisiko elämällä tehdä muutakin kuin olla naisen sylkykuppi & syntipukki.
Miksi pitää nostaa tällaista ketjua?
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 13:31"]
Totta. Mutta edellisestä "arjen yläpuolelle noususta" onkin mennyt jo taas yli puoli vuotta. Sinä aikana tämä harmaa arki alkaa taas totisesti jo puuduttaa. Tiedäthän itsekin, että ei ole ollut herkkua tämä elämämme viime syksystä saakka.
T. Vaimosi
Pitäisikö Sinun ottaa ero ja kokeilla, miten värikästä ja ihanaa se arki olisikaan yksin? Samalla annat miehellesi mahdollisuuden löytää jonkun oikeasti hyvän naisen.
Tätähän minä välillä mietinkin. Mutta kun kaikesta huolimatta rakastan tuota miestä. En vain jaksa samaa puuduttavaa elämää koko ajan. Ethän sinäkään luultavasti halua syödä hernekeittoa joka päivä? Joskus vaihtelu voisi virkistää.
T. Vaimo
Siihen varmasti auttaakin kaikesta raivoaminen... Miten kuvittelet, että se muuttaa tilannetta? Kannattaisiko ennemmin puhua asiasta kuin raivota asian vierestä?
Käy vaimos kanssa Ruotsissa, pääset siitä nopeesti eroon.
Miksi suomalainen mies ei osaa olla mies. Tossutellaan raivopää akkoja. Ei se ole ihme että lopulta pinna palaa ja sit onkin jo myöhäistä. Puhu joskus sille akalle sen omaa kieltä raivoa oikein kunnolla. Katsotaan sitten miten akka alkaa käyttäytymään.
T. Vaimosi
[/quote]