Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väitän työmatkaksi, menen bilematkalle.

Vierailija
15.01.2015 |

Mulla olis tossa toukokuun lopussa tiedossa parin kaverin kanssa Ibizalle tyttöjen bilereissu, mikä on ihan mahtavaa! Ainoo vaan, että mun mieheni on tosi mustasukkainen, eikä ikäpäivänä päästäis mua tällaselle reissulle, ilman eroa mitä en halua (ja turha sanoa, että vaihda miestä) joten oon sanonut lähteväni työmatkalle, ja sen hän jotenkin on sisäistänyt, vaikkei viikon ero ajatuksesta tykkää. Voinko elää tämän valheen kanssa, ja voinko olla jäämättä kiinni? Mies ei ole somessa

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 12:34"]

Minä tein nuorena noin, tosin kyse oli "vain" ruotsinristeilystä, ja kiinni jäin. Kuitteja löyty sitten laukusta, mistä jäin kiinni. Eli katso nyt ainakin, että irroitat matkalaukustasi tiedot, missä laukku on majaillut. 

[/quote]

En ois tajunnut tota, kiitos vinkistä! Enpä usko, että unohdan mitään muuta mistä voisin jäädä kiinni :) 

Vierailija
42/73 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kypsää toimintaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks olla suhteessa jos se on tuota luokkaa? Menee elämä hukkaan teiltä molemmilta. Ei mulla muuta. 

Vierailija
44/73 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos riikassa sataa koko viikon, miten sit selität rusketuksen? Solkulla? Ei mee läpi.

Vierailija
45/73 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri ollu riikassa kesällä, ja ruskettui!! kiitos kaikille jotka auttoi, nyt alkaa oleen kaikki valmiina <3

Vierailija
46/73 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä työtä teet ap??

Vierailija
47/73 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se ukko tekis, jos sanot että lähdet likkojen kanssa Ibizalle? Jättäiskö vai mitä, koska estäähän aikuista ei voi muuta kuin tappamalla

Vierailija
48/73 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 12:39"]

Entäs jos riikassa sataa koko viikon, miten sit selität rusketuksen? Solkulla? Ei mee läpi.

[/quote]

Aina voi sanoa, että oli aurinkoakin vaikka säätiedotteet näyttäisi mitä

Vierailija
49/73 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 12:40"]

Mitä työtä teet ap??

[/quote]

AP

Olen edustajana, tarkemmin en nyt halua avata alaani :) mutta mulla on ennenki ollut koulutuksia muualla, ja tämän firman pääkonttori riikassa siitä siis se. 

Vierailija
50/73 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 12:42"]

Mitä se ukko tekis, jos sanot että lähdet likkojen kanssa Ibizalle? Jättäiskö vai mitä, koska estäähän aikuista ei voi muuta kuin tappamalla

[/quote]

Varmaan jättäisi mut. Ja sitä en halua

Vierailija
51/73 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
52/73 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi vaan. En kyllä usko, että ap on minkään alan edustaja, kun on noin tyhmä.

Vierailija
53/73 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun ukkos pettää sua ja siksi kieltää reissut. Hakkaako se sut jos saa tietää? Jos nostat siellä yhteiseltä tililtä rahaa, niin etkö jää kiinni? Vähän tuntuu, että olet vain Porvooseen menossa.

Vierailija
54/73 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies jättää sinut tyttöjen matkan takia ja sinä haluat näitä tyttöjen matkoja tahdä ja joudut valehtelemaan niin ette sovi yhteen joten parempi vaan erota heti.

Vierailija
55/73 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävää toimintaa.

Vierailija
56/73 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan sanoa käyneesi suihkurusketuksessa jos epäilee.. :)

Vierailija
57/73 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 12:21"][quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 12:16"]

AP

Eli lähen toukokuussa oon pe-pe. Mies luulee, et oon Riikassa koulutusmatkalla, ja tää on mennyt ihan läpi. Kelasin vaan, että onko Riikassa kuinka lämmin? Meinaan et rusketun todella helposti, ettei hän sit sitä ihmettele? Muuten tässä alkaa olla kaikki valmiina ja reissu lähtölaskenta alkaa pian <3 

[/quote]

Sanoit, että älkää puuttuko suhdeasioihin, MUTTA kannattaisiko miettiä, että oletko onnellinen suhteessa, jossa sinun täytyy valehdella meneväsi työmatkalle vaikka menet ystäviesi kanssa matkalle? Ei ole kauhean vakaalla pohjalla suhde silloin. En halua maalata piruja seinille, mutta suunnitelmasi kuulostavat kovin keskeneräisiltä, ja pahaa pelkään, että kiinni jäät. Miksi ette voi mennä yhdessä matkalle, tai ottaa miestäsi mukaan?
[/quote]

Miksi sitä miestä pitää aina rahdata mukana? Periaatteessa kyllä ymmärrän ukkoa ja vähän ilkeetä sanoa, että extra mustis, miettikääpäs jos ukkonne lähtisi thaimaaseen ;). Moniko päästäisi ja mitä kävisi jos sanoisi olevansa menossa työmatkalla ja paljastuisi... Päästäisitkö ap miehesi thaimaaseen kavereiden kanssa? Jos sanot joo niin ukko on varmaan sellanen kotikoiranpentu jos super mustis että ei varmaan ees lähtis...

Vierailija
58/73 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl mä reissuun lähden, sano kuka hyvänsä mitä hyvänsä :) Mies suutttuisi, ei päästäisi mua lähtemään, jos lähtisin hän jättäisi mut, sitä en todellakaan halua!! Tämä on tyttöjen bilereissu, en ota miestä mukaani, ja tottakai voimme tehdä yhdessä matjoka, mutta tämä on tyttöjen matka

Vierailija
59/73 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 13:00"]

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 12:21"][quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 12:16"] AP Eli lähen toukokuussa oon pe-pe. Mies luulee, et oon Riikassa koulutusmatkalla, ja tää on mennyt ihan läpi. Kelasin vaan, että onko Riikassa kuinka lämmin? Meinaan et rusketun todella helposti, ettei hän sit sitä ihmettele? Muuten tässä alkaa olla kaikki valmiina ja reissu lähtölaskenta alkaa pian <3  [/quote] Sanoit, että älkää puuttuko suhdeasioihin, MUTTA kannattaisiko miettiä, että oletko onnellinen suhteessa, jossa sinun täytyy valehdella meneväsi työmatkalle vaikka menet ystäviesi kanssa matkalle? Ei ole kauhean vakaalla pohjalla suhde silloin. En halua maalata piruja seinille, mutta suunnitelmasi kuulostavat kovin keskeneräisiltä, ja pahaa pelkään, että kiinni jäät. Miksi ette voi mennä yhdessä matkalle, tai ottaa miestäsi mukaan? [/quote] Miksi sitä miestä pitää aina rahdata mukana? Periaatteessa kyllä ymmärrän ukkoa ja vähän ilkeetä sanoa, että extra mustis, miettikääpäs jos ukkonne lähtisi thaimaaseen ;). Moniko päästäisi ja mitä kävisi jos sanoisi olevansa menossa työmatkalla ja paljastuisi... Päästäisitkö ap miehesi thaimaaseen kavereiden kanssa? Jos sanot joo niin ukko on varmaan sellanen kotikoiranpentu jos super mustis että ei varmaan ees lähtis...

[/quote]

Todellakin sais mennä, ja on ollutkin saksassa mm. muutaman yön reissuilla kattelemassa jalkapalloa!

Vierailija
60/73 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

MoPILi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän