Väitän työmatkaksi, menen bilematkalle.
Mulla olis tossa toukokuun lopussa tiedossa parin kaverin kanssa Ibizalle tyttöjen bilereissu, mikä on ihan mahtavaa! Ainoo vaan, että mun mieheni on tosi mustasukkainen, eikä ikäpäivänä päästäis mua tällaselle reissulle, ilman eroa mitä en halua (ja turha sanoa, että vaihda miestä) joten oon sanonut lähteväni työmatkalle, ja sen hän jotenkin on sisäistänyt, vaikkei viikon ero ajatuksesta tykkää. Voinko elää tämän valheen kanssa, ja voinko olla jäämättä kiinni? Mies ei ole somessa
Kommentit (73)
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 13:06"]
Olen itse tehnyt saman :D meni läpi ja en jäänyt kiinni! Tosin suhde loppui myöhemmin ja mulla oli hirveä omantunnon tuska valehtelusta
[/quote]
Oikeesti? Missä olit matkalla?
Mutta ollaanko koulutusmatkalla bikineissä? Voi olla kokovartalorusketuksesda selittelemistä?
Entä miehen tuliaiset, jos teillä on ollut tapana? Etiketeissä, kokolapuissa ja pakkauksissa on eri tekstit Riikassa ja Espanjassa.
Mitäs sit, kun on selkä purtu ja pillu vereslihalla panemisesta ?
Ei se mihkään lähde, se ukkos. Tyytyväinen vaa, kun eukko kelpas muillekin (niin mä olisin).
Ja jännittää seuraavaa kertaa, kun taas pääsee liukkaille..
Ei se mihkään lähde, se ukkos. Tyytyväinen vaa, kun eukko kelpas muillekin (niin mä olisin).
Ja jännittää seuraavaa kertaa, kun taas pääsee liukkaille..
Todella kusipäistä toimintaa sulta, toivon että jäät kiinni ja miehesi löytää uskollisen kumppanin itselleen.
Hanki ny apua helvetin päävammanen :D
Älä lähde!! Toimi oikein, älä valehtele. Elämässä tärkeintä on se että pystyy katsomaan itseään peilistä kaikkien valintojen jälkeen.
Vaikka et jäisikään kiinni niin tuollaisen jälkeen peilistä katsoo aina valehtelija takaisin. Minkälaista reissua on muistella kun päälimmäisenä on ja tulee kuitenkin olemaan valhe.
Ihmisen itsekunnioitus murenee tuollaisista asioista ihan huomaamatta. Jos edes itseään ei voi kunnioittaa niin mitä jää jäljelle???
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 12:16"]AP
Eli lähen toukokuussa oon pe-pe. Mies luulee, et oon Riikassa koulutusmatkalla, ja tää on mennyt ihan läpi. Kelasin vaan, että onko Riikassa kuinka lämmin? Meinaan et rusketun todella helposti, ettei hän sit sitä ihmettele? Muuten tässä alkaa olla kaikki valmiina ja reissu lähtölaskenta alkaa pian <3
[/quote]
:D Ootko tosissasi? Onneksi olkoon, suhteesi on jo valmiiksi entinen. Löytyykö noin tyhmiä jotka vielä omasta mielestään valehtelee nerokkaasti (not) ja jää kiinni alkuunsa sitä ymmärtämättä? Ansaitset ihan koko paskamyrskyn. Muistathan ottaa tuliaisina tippuria, kuppaa ja vaikka hepatiitti mutta pidäthän ne myös itselläsi.
Olen itse tehnyt saman :D meni läpi ja en jäänyt kiinni! Tosin suhde loppui myöhemmin ja mulla oli hirveä omantunnon tuska valehtelusta