Väitän työmatkaksi, menen bilematkalle.
Mulla olis tossa toukokuun lopussa tiedossa parin kaverin kanssa Ibizalle tyttöjen bilereissu, mikä on ihan mahtavaa! Ainoo vaan, että mun mieheni on tosi mustasukkainen, eikä ikäpäivänä päästäis mua tällaselle reissulle, ilman eroa mitä en halua (ja turha sanoa, että vaihda miestä) joten oon sanonut lähteväni työmatkalle, ja sen hän jotenkin on sisäistänyt, vaikkei viikon ero ajatuksesta tykkää. Voinko elää tämän valheen kanssa, ja voinko olla jäämättä kiinni? Mies ei ole somessa
Kommentit (73)
Mä en osaa valehdella, menen vaikeaksi ja katse harhailee ja alan änkyttää, siksi en ikinä valehtelekaan. Eli en koskaan voisi valehdella tuollaisesta saatika olla sellaisen ihmisen kanssa, jolle joutuisi tuollaisia valehtelemaan...
Kuka muka menee työmatkalle Ibizalle :D Aika hyväuskoinen mies sulla
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 11:37"]
Mä en osaa valehdella, menen vaikeaksi ja katse harhailee ja alan änkyttää, siksi en ikinä valehtelekaan. Eli en koskaan voisi valehdella tuollaisesta saatika olla sellaisen ihmisen kanssa, jolle joutuisi tuollaisia valehtelemaan...
[/quote]
Juu eli haluan toistaa, että turha alkaa mitään "en vois olla sellasen kaa" koska en nyt ole mun miestä todellakaan jättämässä. Mutta oon ihan hyvä huijaan. Mietin vaan, ettei voi oikein ostaa mitään vaatteita sieltä, ja rahajutut pitää miettiä kun on yhteinen tili...
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 11:38"]
Kuka muka menee työmatkalle Ibizalle :D Aika hyväuskoinen mies sulla
[/quote]
Ei se ibizasta todellakaan tiedä!! Se luulee, että meen Riikaan viikoksi, ja on ihan uskottava selityskin.
Mitä jos se soittaa sulle kun luulee että olet porissa ja puhelimessa solkataankin espanjaa?
Kaverille kun soittaa mikä reissaa paljon niin puhelimesta tulee milloin mitäkin mongerrusta.
Voisin lähteä sulle matkaseuraksi?
Tv.mies39v
Mene mielummin LSD reissulle.
Voit kuvitella olevasi missä vaan ja eikä tartte valehdella.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 11:42"]
Mitä jos se soittaa sulle kun luulee että olet porissa ja puhelimessa solkataankin espanjaa? Kaverille kun soittaa mikä reissaa paljon niin puhelimesta tulee milloin mitäkin mongerrusta. Voisin lähteä sulle matkaseuraksi? Tv.mies39v
[/quote]
Veikkaan että teen skypen tai sit ihan viestitellään, näkyyks se viesteistä että mistä se tulee?! Mut ei se tajuu semmosta katsoa, kun ei epäile, ettenkö ois jossain muualla kun "Riikassa"
Jos kerta yhteinen tili, niin luulisi ihmettelevän sun seuraavaa palkkaa...eikös reissuista makseta extraa.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 11:58"]
Jos kerta yhteinen tili, niin luulisi ihmettelevän sun seuraavaa palkkaa...eikös reissuista makseta extraa.
[/quote]
Lähden toukokuussa vasta, että lähempänä sitä sitten ihmettelyt jos on. Perkele, tota en tajunnut ollenkaan!! Shit... Noh, ei se kovin tarkkaan kyllä ikänä katsele mitään. kunhan rahaa on..
Mun kaveri teki noin. Ei olis jääny ees kiinni, ellei olis kännispäissään menny ottamaan pään kokoista tatuointia. Oli kotona selittämistä.
AP
Eli lähen toukokuussa oon pe-pe. Mies luulee, et oon Riikassa koulutusmatkalla, ja tää on mennyt ihan läpi. Kelasin vaan, että onko Riikassa kuinka lämmin? Meinaan et rusketun todella helposti, ettei hän sit sitä ihmettele? Muuten tässä alkaa olla kaikki valmiina ja reissu lähtölaskenta alkaa pian <3
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 12:16"]
AP
Eli lähen toukokuussa oon pe-pe. Mies luulee, et oon Riikassa koulutusmatkalla, ja tää on mennyt ihan läpi. Kelasin vaan, että onko Riikassa kuinka lämmin? Meinaan et rusketun todella helposti, ettei hän sit sitä ihmettele? Muuten tässä alkaa olla kaikki valmiina ja reissu lähtölaskenta alkaa pian <3
[/quote]
Sanoit, että älkää puuttuko suhdeasioihin, MUTTA kannattaisiko miettiä, että oletko onnellinen suhteessa, jossa sinun täytyy valehdella meneväsi työmatkalle vaikka menet ystäviesi kanssa matkalle? Ei ole kauhean vakaalla pohjalla suhde silloin. En halua maalata piruja seinille, mutta suunnitelmasi kuulostavat kovin keskeneräisiltä, ja pahaa pelkään, että kiinni jäät. Miksi ette voi mennä yhdessä matkalle, tai ottaa miestäsi mukaan?
Oot ääliö. Mitä jos sulle sattuu esim, onnettomuus siellä? Siinäpä ukolle seliteltävää.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 12:23"]
Oot ääliö. Mitä jos sulle sattuu esim, onnettomuus siellä? Siinäpä ukolle seliteltävää.
[/quote]
No enpä usko, en oo mikään koheli.. Ja jos tapahtuiskin, niin yhtälailla se onnettomuus olis voinut tapahtua siellä Riikassa, eli no prob :)
Mene vain, kiinni jäät. olet idiootti
Asioilla on tapana tulla esille ennemmin tai myöhemmin! Ihan varmasti paljastat itse itsesi tavalla tai toisella. Vielä niinkin mauttomalla tavalla, kuin riidan yhteydessä kuinka sinulla oli vientiä Ibizalla. :D
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 12:26"]
Mene vain, kiinni jäät. olet idiootti
[/quote]
Kiinnijäämismahikset on aika pienet! Mies ei oo somessa, eli sitä kautta en jää kiinni. Tilijuttuja hän ei oikeestaan koskaan seuraile, kattoo vaan että rahaa on tilillä, se oon minä joka sit enempi tutkii sitä. Hommaan skypen, niin ei tarvii puhua, ja voin vedota kalliiseen puhumiseen niin ei ihmettele, ja viestejä voin lähetellä! Hälle on ok mun viikon työmatkani (tai no, ok ja ok mutta sisäistänyt asian) Eli aika ei oo ongelma. Lentokentälle meen bussilla, tai sit hän heittää mut (kaverit tällöin valmiina) joten ei sitä ihmettele. Hän ei ees tiedä, että saapuvia ja lähteviä lentoja voi netistä kattella, eli siinä kiinnijääminen aika alhaista! Ainoo mikä on, niin se, että voiko riikassa ruskettua??
Voi luoja, jos tämä on totisinta totta, niin en voi uskoa että tämmöisiä ihmisiä on olemassa!! :D
Minä tein nuorena noin, tosin kyse oli "vain" ruotsinristeilystä, ja kiinni jäin. Kuitteja löyty sitten laukusta, mistä jäin kiinni. Eli katso nyt ainakin, että irroitat matkalaukustasi tiedot, missä laukku on majaillut.
Mä oon ollut fuengirolassa ja mies luuli mun olevan vanhempien mökillä pärnussa. Meni läpi eikä tänäkään päivänä tiedä, tosin ei olla enää yhdessä, mutta tämä salamatka ei liity siihen