Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väitän työmatkaksi, menen bilematkalle.

Vierailija
15.01.2015 |

Mulla olis tossa toukokuun lopussa tiedossa parin kaverin kanssa Ibizalle tyttöjen bilereissu, mikä on ihan mahtavaa! Ainoo vaan, että mun mieheni on tosi mustasukkainen, eikä ikäpäivänä päästäis mua tällaselle reissulle, ilman eroa mitä en halua (ja turha sanoa, että vaihda miestä) joten oon sanonut lähteväni työmatkalle, ja sen hän jotenkin on sisäistänyt, vaikkei viikon ero ajatuksesta tykkää. Voinko elää tämän valheen kanssa, ja voinko olla jäämättä kiinni? Mies ei ole somessa

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP

Onpa täällä tulistunutta väkeä! Just likkojen kans katsellaan kohteesta kuvia enkä malta odottaa :)) toki mietin mitä jos, ja toki pelkään mutta uskon tän reissun olevan kaiken sen arvoista!!

Vierailija
2/73 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 14:23"]

AP Onpa täällä tulistunutta väkeä! Just likkojen kans katsellaan kohteesta kuvia enkä malta odottaa :)) toki mietin mitä jos, ja toki pelkään mutta uskon tän reissun olevan kaiken sen arvoista!!

[/quote]

Mutta miksi sä haluat olla miehesi kanssa? Eikö olisi kivempaa olla sinkku ja tehdä mitään salailematta noita tyttöjen reissuj? Jos haluat elää ihan erilaista elämää kuin mitä miehesi rinnalle voit rehellisesti elää, niin miksi sä haluat olla miehesi kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gallup: Miten lausutte sanan Ibiza?

Vierailija
4/73 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ibitha

Vierailija
5/73 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 14:31"][quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 14:23"]

AP Onpa täällä tulistunutta väkeä! Just likkojen kans katsellaan kohteesta kuvia enkä malta odottaa :)) toki mietin mitä jos, ja toki pelkään mutta uskon tän reissun olevan kaiken sen arvoista!!

[/quote]

Mutta miksi sä haluat olla miehesi kanssa? Eikö olisi kivempaa olla sinkku ja tehdä mitään salailematta noita tyttöjen reissuj? Jos haluat elää ihan erilaista elämää kuin mitä miehesi rinnalle voit rehellisesti elää, niin miksi sä haluat olla miehesi kanssa?
[/quote]

Koska rakastan niin paljon. Huonoja puolia on mm tämä muatasukkaisuus mutta hyviä taaas niiiiin paljon <3 nyt vain tarvitsen tämän matkan!

Vierailija
6/73 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ii Pitsa

Vierailija
7/73 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Erotkaa. 2. Lähde sitten reissuun valehtelematta siitä kenellekään. 3. Kasva aikuiseksi.

Vierailija
8/73 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sut pakottaa olemaan miehen kanssa joka ei päästä? Vaikka kuin ois omistushaluinen, niin silti käy sääliksi miestäsi. Jos oot sille noin huono, niin anna mulle!

Vierailija
9/73 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 14:40"]

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 14:31"][quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 14:23"] AP Onpa täällä tulistunutta väkeä! Just likkojen kans katsellaan kohteesta kuvia enkä malta odottaa :)) toki mietin mitä jos, ja toki pelkään mutta uskon tän reissun olevan kaiken sen arvoista!! [/quote] Mutta miksi sä haluat olla miehesi kanssa? Eikö olisi kivempaa olla sinkku ja tehdä mitään salailematta noita tyttöjen reissuj? Jos haluat elää ihan erilaista elämää kuin mitä miehesi rinnalle voit rehellisesti elää, niin miksi sä haluat olla miehesi kanssa? [/quote] Koska rakastan niin paljon. Huonoja puolia on mm tämä muatasukkaisuus mutta hyviä taaas niiiiin paljon <3 nyt vain tarvitsen tämän matkan!

[/quote]

"Tarvitset nyt tämän matkan" ja seuraavalla kertaa tarvitset sitten jotain muuta. Väärin teet jokatapauksessa!! Jollet sano EI valheelle ja väärintekemiselle teet väärin ja valehtelet seuraavallakin kerralla. Syyt vain muuttuvat, epärehellinen ja valheellinen luonne pysyy. HÄPEÄ on ainoa mitä sinulle enää voi sanoa..

Vierailija
10/73 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP.

Oikeastaan teidän muiden mielipiteillä ei enää ole mitään väliä. Lähdin neuvoja hakemaan ja pari hyvää sainkin. Ylpeänä voin sanoa että reissuun lähden ja nautin matkasta täysillä! Ja ne jotka väittävät että pettäisin niin katsokaa peiliin. Matka varattu ja maksettu ja im happy <3

Vierailija
11/73 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaks juttua:

1. Pidä huoli ettet polta itseäsi auringossa.

2. Sä et voi käyttää yhteisen pankkitilin pankki- tai luottokorttia tai nostaa rahaa sikäläisestä pikapankista. Ne näkyis tiliotteella. Joudut siis turvautumaan joko käteiseen tai kaverien kortteihin.

Et voi kyllä paljon mitään ostaakaan ja pidä huoli, ettei missään ostamassasi ole mitään tuotelappuja tai hintalappuja paikallaan.

Ei tule ehkä olemaan kovin helppoa...

Vierailija
12/73 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 16:26"]Kaks juttua:

1. Pidä huoli ettet polta itseäsi auringossa.

2. Sä et voi käyttää yhteisen pankkitilin pankki- tai luottokorttia tai nostaa rahaa sikäläisestä pikapankista. Ne näkyis tiliotteella. Joudut siis turvautumaan joko käteiseen tai kaverien kortteihin.

Et voi kyllä paljon mitään ostaakaan ja pidä huoli, ettei missään ostamassasi ole mitään tuotelappuja tai hintalappuja paikallaan.

Ei tule ehkä olemaan kovin helppoa...
[/quote]

Matka maksettu eli siitä ei huolta. Nostan hiljalleen käteistä ennen toukokuuta eli se ok. Kyllä paitoja myydään Suomessakin jotka vaikka made in turkey? Käyn solkussa paljon eli rajoja ei ihmettele

Vierailija
13/73 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs tuliaiset? Et saa Ibizalta Riga balsamia tms. Mitään semmoista. Reissukuvat? Eikö ole outoa kun sinulla ei ole yhtään kuvaa näytettäväksi Riigasta?

Vierailija
14/73 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa typerä mies! Mun mies ihmettelis jos mulla ei ois viikon ajalta yhtäkään kuvaa Riikasta, jos oisin kovin ruskettunut takaisintullessani, jos en toisi paikallisia tuliaisia ja jos en osaisi kertoa missä kävin Riikassa. Ihmettelisi myös miksen ole maksanut mitään kortilla. Lsaa katsoa lentojen ajat netistä... AP taitaa olla provo, ei tommoista miestä voi alle 60-vuotiaissa olla.

Vierailija
15/73 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ha ha. Tule sit kertomaan miten kävi. Tekaise vielä Riga-lentoliput. Niitä välillä vilauttelet. Muutama nettivalokuva. Ja sit osa sellaisia, missä olet esim. hotellihuoneessa jne. yksinkertaista. Osta valmiiksi joku tuliainen.

Vierailija
16/73 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 12:32"]

Voi luoja, jos tämä on totisinta totta, niin en voi uskoa että tämmöisiä ihmisiä on olemassa!! :D 

[/quote]

mutta tätä se (sairaalloinen ) mustasukkaisuus saa aikaiseksi. Miksi toisen pitäisi luopua jostain vain siksikin puoliso on sairas ?

Vierailija
17/73 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 11:34"]

Mulla olis tossa toukokuun lopussa tiedossa parin kaverin kanssa Ibizalle tyttöjen bilereissu, mikä on ihan mahtavaa! Ainoo vaan, että mun mieheni on tosi mustasukkainen, eikä ikäpäivänä päästäis mua tällaselle reissulle, ilman eroa mitä en halua (ja turha sanoa, että vaihda miestä) joten oon sanonut lähteväni työmatkalle, ja sen hän jotenkin on sisäistänyt, vaikkei viikon ero ajatuksesta tykkää. Voinko elää tämän valheen kanssa, ja voinko olla jäämättä kiinni? Mies ei ole somessa

[/quote]

sanonpa kuitenkin: vaihda miestä. tai ole vaikka ilman. jos viikon erokin jo aiheuttaa hankaluuksia ilmeiseti reilusti alle 30v parille niin millaista voikaan olla myöhemmin? ruokakauppaankaan et saa yksin mennä...

Vierailija
18/73 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 18:31"]

[/quote]

sanonpa kuitenkin: vaihda miestä. tai ole vaikka ilman. jos viikon erokin jo aiheuttaa hankaluuksia ilmeiseti reilusti alle 30v parille niin millaista voikaan olla myöhemmin? ruokakauppaankaan et saa yksin mennä...

[/quote]

niin, ja mieskin aivan varmasti voittaisi vaihtokaupassa.

Vierailija
19/73 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Suhteenne on mukavan terveellä pohjalla,kun toinen on niin mustasukkainen että pitää valehdella menoistaan,jatkakaa toki samaan malliin! Luottamus parisuhteessa onkin yliarvostettua.

Vierailija
20/73 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 12:32"]

Voi luoja, jos tämä on totisinta totta, niin en voi uskoa että tämmöisiä ihmisiä on olemassa!! :D 

[/quote]

mutta tätä se (sairaalloinen ) mustasukkaisuus saa aikaiseksi. Miksi toisen pitäisi luopua jostain vain siksikin puoliso on sairas ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi