Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on rakastaja vaikka olen 168 cm ja 85 kg nainen

Vierailija
03.11.2021 |

Ja se mies on jopa minua vähän nuorempi. Olemme tuttuja pidemmän ajan takaa.

Mitäs tähän sanotte? Että pyöreämpi nainen ei muka voi saada miestä?

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei sellaista naista olekaan, joka ei saisi seksiä

On yllättävän vaikeaa saada seksiä naisena. Normaaleihin irtosuhteisiinkin miehillä on nykyään todella kovat kriteerit ja osalla meistä naisista on jotenkin sellainen olemus ja tyyli, että miehet eivät huomaa eivätkä kiinnostu. Naimisissa ollessa taas mies pihtaa, se on yleistynyt nykyään, monilla tutuillanikin on niin.

Sitten toisaalta luulen, että jos laittaisin nettiin ilmoituksen, että myyn seksiä, niin olen aika varma, että tulisi kyllä miehiä asiakkaiksi. Siis melko varmasti minun olisi helpompi saada seksiä niin, että mies maksaisi siitä minulle kuin että mies saisi ilmaiseksi.

Onko kukaan muu nainen tullut tällaiseen vähän yllättävännoloiseen johtopäätökseen?

Sun tykönä saisi pesää ilmaiseksi vai?

Vierailija
62/62 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei sellaista naista olekaan, joka ei saisi seksiä

On yllättävän vaikeaa saada seksiä naisena. Normaaleihin irtosuhteisiinkin miehillä on nykyään todella kovat kriteerit ja osalla meistä naisista on jotenkin sellainen olemus ja tyyli, että miehet eivät huomaa eivätkä kiinnostu. Naimisissa ollessa taas mies pihtaa, se on yleistynyt nykyään, monilla tutuillanikin on niin.

Sitten toisaalta luulen, että jos laittaisin nettiin ilmoituksen, että myyn seksiä, niin olen aika varma, että tulisi kyllä miehiä asiakkaiksi. Siis melko varmasti minun olisi helpompi saada seksiä niin, että mies maksaisi siitä minulle kuin että mies saisi ilmaiseksi.

Onko kukaan muu nainen tullut tällaiseen vähän yllättävännoloiseen johtopäätökseen?

Mitä? Tule tänne ja annan sinulle seksiä välittömästi. Voin maksaa sinulle jos haluat tai voin jättää maksamatta jos et maksua halua, aivan sama minulle. Aivan sama minulle onko se maksullista vai ilmaista, kunhan seksiä kanssasi saan.

t. Mies

Alkaa kuulostaa siltä, että meillä on tässä kohtaanto-ongelma. -sivusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan