Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on rakastaja vaikka olen 168 cm ja 85 kg nainen

Vierailija
03.11.2021 |

Ja se mies on jopa minua vähän nuorempi. Olemme tuttuja pidemmän ajan takaa.

Mitäs tähän sanotte? Että pyöreämpi nainen ei muka voi saada miestä?

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"miten nuin kaunis voi olla sinkku vielä"- tuollahan sitä lihavat lähtee mukaan aina   valomerkin jälkeen.

Aina saanti tiedossa.Samoin jos haluaa fwbeen, lihaville vähä lirkuttelee ja kehuu,ennen iltaa on jo sovittu eka tapaaminen sitte.

Hoikat tiedostaa arvonsa,eikä lähde todellakaan helpolla.

Vierailija
42/62 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon - Huonon itsetunnon omaavan pätemisentarvetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"miten nuin kaunis voi olla sinkku vielä"- tuollahan sitä lihavat lähtee mukaan aina   valomerkin jälkeen.

Aina saanti tiedossa.Samoin jos haluaa fwbeen, lihaville vähä lirkuttelee ja kehuu,ennen iltaa on jo sovittu eka tapaaminen sitte.

Hoikat tiedostaa arvonsa,eikä lähde todellakaan helpolla.

Tai tietävät näyttävänsä 12-vuotiaalta pojalta? Toki näillekin faninsa löytyy, joten kukin oman mielensä mukaan.

Vierailija
44/62 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asenteesta se on kiinni.

Vierailija
45/62 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseinen mies lienee ns. "Chubby chaser". Sellaisiakin miehiä on.

Vierailija
46/62 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on todennäköisesti normaalipainoinen vaimo mutta sinä olet sopiva läskifetissin toteuttamiseen jolle tehdä kaikki ne likaiset jutut mitä ei vaimon kanssa voi. Löytääkö löysän haisevan vittusi ilman pottujauhoja?

Vierailija
47/62 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

úp

Vierailija
48/62 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä on todennäköisesti normaalipainoinen vaimo mutta sinä olet sopiva läskifetissin toteuttamiseen jolle tehdä kaikki ne likaiset jutut mitä ei vaimon kanssa voi. Löytääkö löysän haisevan vittusi ilman pottujauhoja?

Minulla on joku vaisto joka sanoo, että sinä olet itsekin nainen.

En tiedä mistä tämä tuli, mutta uskon vahvasti näin.

Vierailija
49/62 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kirjoitat noin? Miksi?

Vierailija
50/62 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

85kg on nykyään hoikka, useat naiset jo +100kg.

Vierailija
51/62 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sellaista naista olekaan, joka ei saisi seksiä

Vierailija
52/62 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reikä se on rotallakin ..suomalainen sanonta🤣

Vierailija
53/62 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

85kg on nykyään hoikka, useat naiset jo +100kg.

joo. suomimammojen uusi normaali on 100kg

Vierailija
54/62 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reikä se on rotallakin ..suomalainen sanonta🤣

pillu se on pingviinilläkin

Vierailija
55/62 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on vain panija, häipyy heti jos löytää jonkun kiinnostavan naisen.

Sellaisen rakastajan naisena juuri haluaisinkin.

Minä ainakin olen kateellinen ap:lle ja ihailen tuota tilannetta. Haluaisin itsekin nuorempia panijamiehiä, mutta sellaisia on mahdotonta löytää.

T. 168 cm ja 60 kg, Hki

Vierailija
56/62 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heteronainen on silloin heteromiehen mielestä seksikäs, kun se nainen on omasta mielestään aidosti seksikäs. Siinä ei numeroilla ole merkitystä. Pyöreämmät naiset ehkä ovat siksi hieman harvemmin haluttuja, että he eivät tunne oloaan seksikkäiksi yhteiskunnan asettamien ulkonäköpaineiden takia.

Tuollaista miestä ei ole tullut vastaan, vain sellaisia, jotka nimittävät lihavaksi ja painostavat laihtumaan.

T. Bmi 22,6

Vierailija
57/62 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap olet outo. Ei sinulla ole rakastaja VAIKKA olet pyöreä. Sinulla on rakastaja KOSKA olet pyöreä.

Ei tuo 85kg sinun pituisella naisella ole paha juttu vaan hyvä juttu. Olet sopivasti rehevä. Tai "Sopivasti lihava" kuten Leevi and the leavings laulaa:

Ihan oikeesti. Sinä olet juuri täydellisen ihanaisesti sopivasti pyöreä rehevä lihava muodokas kurvikas muhkea uhkea polttava himottava uljas mahtava...

Saisit olla vielä lyhyempi ja vielä painavampi ja silti minä tahtoisin sinut rakastajaksi välittömästi, edes näkemättä sinua etukäteen ollenkaan. NORMAALILLE MIEHELLE 140cm on naisen minimilyhyys, 125kg on naisen maksimipaino.

t. Normaali mies

Vierailija
58/62 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On yllättävän vaikeaa saada seksiä naisena. Normaaleihin irtosuhteisiinkin miehillä on nykyään todella kovat kriteerit ja osalla meistä naisista on jotenkin sellainen olemus ja tyyli, että miehet eivät huomaa eivätkä kiinnostu. Naimisissa ollessa taas mies pihtaa, se on yleistynyt nykyään, monilla tutuillanikin on niin.

Sitten toisaalta luulen, että jos laittaisin nettiin ilmoituksen, että myyn seksiä, niin olen aika varma, että tulisi kyllä miehiä asiakkaiksi. Siis melko varmasti minun olisi helpompi saada seksiä niin, että mies maksaisi siitä minulle kuin että mies saisi ilmaiseksi.

Onko kukaan muu nainen tullut tällaiseen vähän yllättävännoloiseen johtopäätökseen?

Vierailija
59/62 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On yllättävän vaikeaa saada seksiä naisena. Normaaleihin irtosuhteisiinkin miehillä on nykyään todella kovat kriteerit ja osalla meistä naisista on jotenkin sellainen olemus ja tyyli, että miehet eivät huomaa eivätkä kiinnostu. Naimisissa ollessa taas mies pihtaa, se on yleistynyt nykyään, monilla tutuillanikin on niin.

Sitten toisaalta luulen, että jos laittaisin nettiin ilmoituksen, että myyn seksiä, niin olen aika varma, että tulisi kyllä miehiä asiakkaiksi. Siis melko varmasti minun olisi helpompi saada seksiä niin, että mies maksaisi siitä minulle kuin että mies saisi ilmaiseksi.

Onko kukaan muu nainen tullut tällaiseen vähän yllättävännoloiseen johtopäätökseen?

Mitä? Tule tänne ja annan sinulle seksiä välittömästi. Voin maksaa sinulle jos haluat tai voin jättää maksamatta jos et maksua halua, aivan sama minulle. Aivan sama minulle onko se maksullista vai ilmaista, kunhan seksiä kanssasi saan.

t. Mies

Vierailija
60/62 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullakin oli 36-vuotiaana noissa mitoissa monta rakastajaa, parhaimmillaan neljä. Nyt yksiavioisessa parisuhteessa.

N40

Ai yhtä aikaa?

Ei ne yhtä aikaa samassa sängyssä olleet, mutta samana ajanjaksona kyllä.

Olivat iältään 30, 31, 37 ja 38 itse.

Eli keski-ikäisiä ukkoja itsekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi