Minulla on rakastaja vaikka olen 168 cm ja 85 kg nainen
Ja se mies on jopa minua vähän nuorempi. Olemme tuttuja pidemmän ajan takaa.
Mitäs tähän sanotte? Että pyöreämpi nainen ei muka voi saada miestä?
Kommentit (62)
Kun olin laiha, törmäsin aina kouluttamattomiin tyhmiin paskiaisiin.
Nyt on vähän painoa, mutta unelmamies löytyi keväällä tinderistä ja oli jopa vara vähän valita!
Koulutettu pitkä kiharapää, maailman seksikkäin!
Ja olen kuulemma paljon upeampi kuin hänen laiha, harmaa exänsä.
Että ihan turha kuunnella paskapuhetta. Mies haluaa ihanan seksikkään naisen, normaalimies ei rasvaprosentteja mittaile.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykymaailma on sairas kaikkine ulkonäkökuvioineen, mutta ei niin sairas, että 15 kilon ylipaino olisi este saada rakastajaa - tai ihan mitä vain. Aloitin itse nettideittailun kutakuinkin tuon painoisena (sama pituus), eikä ollut tarjonnasta puutetta. Olin silloin jo 50 täyttänyt.
Tarkoitat kai 30kg ylipainoa. Pituus miinus 110 on hyvä mitta normaalille (jos ei oo paljon lihasta).
Just joo. Painoin pituus miinus 110 viimeksi ala-asteella. En ole koskaan ollut ylipainoinen mutta olen jykevärakenteinen enkä hoikimmillanikaan ole siro keijukainen. Tällaiset laskukaavat ovat täyttä paskaa ja aiheuttavat pahimmillaan syömishäiriöitä. Jokaiselle on se oma hyvä paino - suurimmalle osalle aikuisista ei ole realistista painaa saman verran kuin 12-vuotiaana.
Suurin osa ei ole painanut 12-vuotiaana yhtä paljon kuin normaalit aikuiset.
Miehet on niin lihanhimoisia. Suurin osa suhteista perustuu seksiin. Siihen hommaan löytyy mies aina. Minullakin olisi jono. Ei kiitos.
Kaikille on ottajansa. Pill un perässä pyörivät panevat vaikka reikäleipää. Ruma läskikin kelpaa, jos ei muuta ole tarjolla.
170/83, ihana mies löytyy eikä terveydessä tai itsetunnossakaan ole vikaa :D upeat tissit, kivat hiukset, kauniit kasvot ja muodokas mutta sopusuhtainen ja vahva kroppa minulla mielestäni on. paino on vaan numero! vihaajat seku vihatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Kaikille on ottajansa. Pill un perässä pyörivät panevat vaikka reikäleipää. Ruma läskikin kelpaa, jos ei muuta ole tarjolla.
En kyllä ole ruma, ylipainoa kylläkin 15 kg.
Ap
No ei mikään ihme noilla mitoilla ;). Kelpaisi!
Vierailija kirjoitti:
Nyt on vähän painoa, mutta unelmamies löytyi keväällä tinderistä ja oli jopa vara vähän valita!
Että ihan turha kuunnella paskapuhetta. Mies haluaa ihanan seksikkään naisen, normaalimies ei rasvaprosentteja mittaile.
Käypä stalkkaamassa, ettei mies vaan ole tälläkin hetkellä masturboimassa ja kyylää kuola valuen hoikkien naisten vartaloita netissä.
Vierailija kirjoitti:
Mullakin oli 36-vuotiaana noissa mitoissa monta rakastajaa, parhaimmillaan neljä. Nyt yksiavioisessa parisuhteessa.
N40
Ai yhtä aikaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykymaailma on sairas kaikkine ulkonäkökuvioineen, mutta ei niin sairas, että 15 kilon ylipaino olisi este saada rakastajaa - tai ihan mitä vain. Aloitin itse nettideittailun kutakuinkin tuon painoisena (sama pituus), eikä ollut tarjonnasta puutetta. Olin silloin jo 50 täyttänyt.
Tarkoitat kai 30kg ylipainoa. Pituus miinus 110 on hyvä mitta normaalille (jos ei oo paljon lihasta).
Just joo. Painoin pituus miinus 110 viimeksi ala-asteella. En ole koskaan ollut ylipainoinen mutta olen jykevärakenteinen enkä hoikimmillanikaan ole siro keijukainen. Tällaiset laskukaavat ovat täyttä paskaa ja aiheuttavat pahimmillaan syömishäiriöitä. Jokaiselle on se oma hyvä paino - suurimmalle osalle aikuisista ei ole realistista painaa saman verran kuin 12-vuotiaana.
Suurin osa ei ole painanut 12-vuotiaana yhtä paljon kuin normaalit aikuiset.
Olin silloin jo aikuisen mittainen, enkä ollut lainkaan ylipainoinen. Enkä ole aikuisenakaan. Kyse on vartalotyypistä. Harva aikuinen voi painaa 40-50 kiloa nälkiinnyttämättä itseään. Etenkin kun normaalisti elämällä voi painaa vaikka 60kg, ei ole ylipainoinen eikä tarvi noudattaa mitään typerää laskukaavaa joka ei perustu mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että ihan turha kuunnella paskapuhetta. Mies haluaa ihanan seksikkään naisen, normaalimies ei rasvaprosentteja mittaile.Käypä stalkkaamassa, ettei mies vaan ole tälläkin hetkellä masturboimassa ja kyylää kuola valuen hoikkien naisten vartaloita netissä.
Miksi olisi kun kerran naistakin on tarjolla.
Heteronainen on silloin heteromiehen mielestä seksikäs, kun se nainen on omasta mielestään aidosti seksikäs. Siinä ei numeroilla ole merkitystä. Pyöreämmät naiset ehkä ovat siksi hieman harvemmin haluttuja, että he eivät tunne oloaan seksikkäiksi yhteiskunnan asettamien ulkonäköpaineiden takia.
Minäkin olen 165cm ja 90kg, mutta en suinkaan ole ylipainoinen saati lihava, minulla on vain raskaat luut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mullakin oli 36-vuotiaana noissa mitoissa monta rakastajaa, parhaimmillaan neljä. Nyt yksiavioisessa parisuhteessa.
N40
Ai yhtä aikaa?
Ei ne yhtä aikaa samassa sängyssä olleet, mutta samana ajanjaksona kyllä.
Olivat iältään 30, 31, 37 ja 38 itse.
Mä en ole lihava, mulla on vaan ilmaa vatsassa.
Parasta seksiä olen saanut pyöreämmältä naiselta, varmaan juuri sinun mitoissa olevalta. Se seksisuhde kesti lähes 2v, joten oletan että nainenkin oli tyytyväinen.
Ööö...
Mitä kummaa tuossa on?
Ethän ole mitenkään vaikeasti ylipainoinen, monen mielestä varmasti ihan passelin pulska.
Aika huomattavan moni naimisissa oleva mies jahtaa tälläisiä reilusti plus koon naisia.
Urheilulliset miehet tykkää kun naisessa on jotain kiinniotettavaa, eikä näytä keskitysleiriltä karanneelta.
Minulla ei ole aviomiestä, eikä miesystävää, eikä sillä että olen 163 cm ja 83kg, ole mitään tekemistä asian kanssa.
Itse olen romuluinen ja aina keikkunut normaalipainon yläpäässä, miesseuraa on silti aina riitttänyt.