Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onpa näyttävä nainen tuo Katja Hänninen!

Vierailija
14.01.2015 |

Puhui äsken tv:ssä. Pitkä blondi tukka, hyvännäköinen punainen paita ja ihanan näköiset rinnat...

Kommentit (221)

Vierailija
161/221 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 18:43"]

Mihin kaikkiin tapauksiin muuten olisit valmis laajentamaan tuon "minä tiedän oman tapaukseni, ei ole rikosta tapahtunut, joten ei nyt nillitetä mistään lain noudattamisesta" -logiikkasi? Eihän tämä nyt harmaata taloutta ole, kyllä minä oman tapaukseni tunnen. Ei ole väärin parkkeerattu, ehei, ei tarvitse sakottaa. 

[/quote]

Noi on rikkomuksia joissa tehdään vahinkoa jollekin toiselle. Oikeampi vertaus olisi esim. se että joku on pysäköinyt omalle pihallesi sakkopaikalle. Mutta luvallasi ja sakottamiseen ei olekaan ollut tarvetta. Lain tarkoitus on suojella.

Vierailija
162/221 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 18:43"]

hän tuntee oman tapauksensa niin hyvin, että voi sanoa, ettei lakia pidä siihen soveltaa? Just. Vai yritätkö sinä sanoa, että kolmekymppisen ja 13-vuotiaan seksiä sisältänyt suhde oli ok Suomen lain mukaan 90-luvulla[/quote]

Voit varmaankin selvittää asian joltain oikealta juristilta, jos noin paljon kiinnostaa. Olen kiinnostunut kuulemaan, kuka vakavasti otettava lakimies suostuisi käsittelemään houreitasi. Tai voithan aina marssia poliisiasemalle ja tehdä rikosilmoituksen, jos oletat että teko oli törkeä kuten väitit, eli syyteoikeus olisi vielä voimassa. Sinulla olisi ollut nyt puoli vuotta aikaa tehdä rikosilmoitus. Et ole tehnyt sitä, vaan olet jäänyt av:lle rustaamaan satoja merkityksettömiä viestejä, jotka eivät ole johtaneet eivätkä johda mihinkään. Ei kuulosta kovin tehokkaalta metodilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/221 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 16:09"]

Olis kiva, jos meillä ois brittien tapaan oikeen kunnon sensaatiolehdistö. Vois tehdä joku iltalehden toimittaja Katjasta haadtattelun, missä kysyisi suoraan näitä meidän kaikkien mieltä askarrutravia kysymyksiä. On jotenkin karmivaa, että asia lakaistaan maton alle ja kaikille on ok, että meillä on kansanedustaja joka hyväksyy 30-vuotiaan käyttävän 12v lasta hyväkseen.

Katjan onni, että on tarpeeksi yksinkertainen ollakseen vasemmistoliittolainen. Jos ois kokoomus tai persu, ei raatelusta ollut tullu loppua (en puolla persuja, en eläissäni äänestäisi heitä, just stating the obvious).

[/quote]

Totta puhut!

Vierailija
164/221 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
165/221 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 16:33"]

Puhui äsken tv:ssä. Pitkä blondi tukka, hyvännäköinen punainen paita ja ihanan näköiset rinnat...

[/quote]

Ihan ok. jos joku ei nähnyt niin---> http://areena.yle.fi/tv/2397722 ja 02:31:20 kohdasta.

Vierailija
166/221 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 20:31"]No mutta mitä te nyt sitten haluatte tässä tapahtuvan? VASTATKAA OIKEASTI KUN UHOATTE.Haluatteko siis että Katjan mies joutuu tämän viidentoista vuoden jälkeen vankilaan,perhe hajoaa,lapset kärsivät kun heidät erotetaan isästään ja Katja joutuu eroamaan yhteiskunnan painostuksesta aikuisena naisena miehestään.Monessa ketjussa tätä juttua on reposteltu,mutta sanokaa nyt tuotako te tahdotte.Kuka siitä tulee onnelliseksi?
[/quote]

Haluan, että Hänninen ottaa kantaa siihen, millaisen poikkeuksen hän kirjoittaisi lakiin suojaikärajojen noudattamisesta. Ainiin, hänhän on sanonut että suojaikärajoja pitää noudattaa. Tällöin hänen lainsäätäjänä pitäisi mennä tekemään rikosilmoitus omasta miehestään. Paitsi että eihän hän näe omassa suhteessaan mitään väärää, hän siis on nostanut mielessään itsensä ja miehensä lakien yläpuolelle. En halua että kansanedustaja ajattelee, että lait ovat muita ihmisiä, ei häntä varten. Varsinkin kun kyseessä on laki vakavasta asiasta, lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä.

Kenenkään yksityiselämä ei minulle kuulu, mutta lainsäätäjän suhde lakiin kyllä kuuluu, mehän kansanedustajien palkat maksamme ja heidän säätämiään lakeja noudatamme.

Vierailija
167/221 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukematta tätä ketjua nyt aloitusta pidemmälle: minulla on ystävä, jolla on samanlainen ruumiinrakenne. Ei ole hoikimmasta päästä, mutta on pitkäjalkainen ja isot tissit löytyy. Kasvot ovat kyllä kauniimmat mielestäni kuin tuolla Katjalla. En ole ikinä tavannut ketään muuta, jonka ympärillä olisi niin paljon miehiä pörrännyt. Eli näyttävä hän todellakin on ja tuo rakenne varmasti myöskin miesten mieleen, on se vain niin kamalaa teille fitnesspimuille myöntää se, että toiset oikeasti tykkää siitä muhkummasta. :P Ja ei, en itse ole tuollainen. Olen ennemmin rimpula.

Vierailija
168/221 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallista Hännisessä on se, että hän on ilmoittanut olevansa "pienten puolella" ja että nykyiset suojaikärajat ovat hyviä. Kuitenkin häntä puolustavat eniten ne, joiden mielestä aikuinen mies voi ihan hyvin nussia 12-vuotiasta tyttöä. Hänen puolustajansa siis hyväksyvät nykyisten suojaikärajojen rikkomisen ja lasten seksuaalisen hyväksikäytön. Eikä ihme, kun Hänninen on heille "hyvä" esimerkki 12-vuotiaan ja 32-vuotiaan välisestä suhteesta.

Vierailija
169/221 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi johdonmukaista jos Hännisen poliittisena tavoitteena olisi laskea suojaikärajaa 12 vuoteen. Sen sijaan hän on "lasten asialla". Täysin epäloogista.

Vierailija
170/221 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 17:40"]

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 16:47"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 16:46"] Tämä on siis se nainen joka sai 14-vuotiaana lapsen 20 vuotta vanhemmalle miehelle. [/quote] Eiköhän sen jo kaikki tiedä. Antaa olla.  [/quote] Hyshh. Niinku aina kaikessa, Suomessa.

[/quote]

Onko tämä aihe muka jotenkin hyssytelty?

Vierailija
171/221 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 17:10"]

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 17:06"]

Kehuit tissejä, ap. Sinuna en hurskastelisi.

[/quote]

Anteeksi kun kehuin tissejä. Ei sillä kuitenkaan ole mitään tekemistä sen kanssa että Katja jä hänen perheensä lytätään toistuvasti maanrakoon hänen ja miehensä ikäeron vuoksi.

ap

[/quote]

Ikäero ei olisi ongelma jos kyse ei olisi ollut lapsesta ja 34-vuotiaasta miehestä. Yhdyntä 13/14-vuotiaan kanssa oli törkeä lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö ja sitä ei muuksi muuta mitkään myöhemmät tapahtumat.

Vierailija
172/221 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku asiantuntijahan selitti että kyse on ns. Tukholman syndroomasta, uhri rakastuu rikoksen tekijään eikä enää näe pahuutta tässä.

Vierailija
173/221 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katjahan aina puolustelee että ei häntä saisi tuomita siitä mitä hän on teinityttönä tehnyt. Mutta eihän hänen silloisia tekemisiään kukaan ole tuominnut vaan hänen miehensä teon ja Katjan NYKYISEN suhtautumisen asiaan! Miten hän voi puolustella sitä että 34-vuotias viettelee seiskaluokkalaisen koulutytön ja hyväksikäyttää tätä alaiikäisenä useita vuosia?

Vierailija
174/221 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 22:28"]

Tämän ketjun perusteella näyttää siltä, että naisen pahimpia itsemääräämisoikeuden loukkaajia ovat toiset naiset. Kun naiset nyt ovat päättäneet että nainen on uhri, niin se sitten jukoliste on! Naisen omalla mielipiteellä ja tahdolla ei ole mitään väliä. Tiiättekö, ootte tosi voimaannuttavia. Naisenergiaa naisille!

[/quote]

Totta puhut. Jotkut tytöt ovat varhaiskypsempiä. Oman lapseni luokallakin on tyttöjä, jotka 12 vuotiaana meikkaavat ja kulkevat pikkutoppi päällä. Ovat ihan eri kategoriassa, kuin ne lapselliset tytöt, jotka jopa nukeilla leikkivät ja laskevat pulkalla mäkeä. Tyttöjen kehitys kulkee yksilölliseen tasoon ja jotkut ovat ala-asteella jo kiinnostuneita seukkaamisesta, kun toiset taas ovat vielä ihan lapsia ja leikkivät ja tekevät läksyjään äidin ja isin kanssa.

Vierailija
175/221 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 08:09"]

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 22:28"]

Tämän ketjun perusteella näyttää siltä, että naisen pahimpia itsemääräämisoikeuden loukkaajia ovat toiset naiset. Kun naiset nyt ovat päättäneet että nainen on uhri, niin se sitten jukoliste on! Naisen omalla mielipiteellä ja tahdolla ei ole mitään väliä. Tiiättekö, ootte tosi voimaannuttavia. Naisenergiaa naisille!

[/quote]

Totta puhut. Jotkut tytöt ovat varhaiskypsempiä. Oman lapseni luokallakin on tyttöjä, jotka 12 vuotiaana meikkaavat ja kulkevat pikkutoppi päällä. Ovat ihan eri kategoriassa, kuin ne lapselliset tytöt, jotka jopa nukeilla leikkivät ja laskevat pulkalla mäkeä. Tyttöjen kehitys kulkee yksilölliseen tasoon ja jotkut ovat ala-asteella jo kiinnostuneita seukkaamisesta, kun toiset taas ovat vielä ihan lapsia ja leikkivät ja tekevät läksyjään äidin ja isin kanssa.

[/quote]

Eihän nyt ulkonäkö tai käyttäytyminen herranjumala liity siihen onko tyttö valmis seksisuhteeseen vai ei. Onneksi meillä on laki!

Vierailija
176/221 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 22:17"]

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 22:03"]

Ohoh.En ole näillä palstoilla pyörinyt,olen vanha,60-vuotias.Jonkun kerran olen lueskellut ja lähinnä naureskellut.Nyt törmäsin tuohon Hännisen juttuun enkä tiedä itkiskö vai nauraisko.En toki hyväksy alaikäisen kanssa olemista mutta jos vielä keski-ikäisenä perheenisänä vaaditaan perheen hajoamista niin johan on.Tuohan on melkein kuin minun tarinani.Olin vain nykyisen mieheni kanssa himpun viisaampi.

Niin,tapasin mieheni kun olin 15.Siihen aikaan ei muutenkaan oltu vapaamielisiä kuten nyt mutta minä olin aina vähän villi siihen ajankuvaan.Mies oli 25.Ihastuimme,tutustuimme,minä sen ajan hansikkaissa ja "pallokampauksessa" vaikutin varmaan vanhemmaltakin nailonsukkineni.Miehen iän tiesin alusta lähtien,hän oli Elvis-tyylinen komea ja kiva ja kunnollinen.Piipahdimme sängyssä pari kertaa,sitten uskalsin kertoa ikäni.Kyllä hän säikähti mutta vaistosimme että meillä voisi olla tulevaisuutta.Lopetimme yhteisellä päätöksellä fyysisen suhteen ja päätimme odottaa.Hän oli minulle toinen kumppani,eka oli kolme vuotta vanhempi saman koulunkasvatti,mielestäni ihan pentu.

Kai hänellä naisjuttuja oli niiden kolmen vuoden aikana kun emme olleet yhdessä.Tapailimme joskus,kävimme elluissa ja teatterissa mutta ei muuta.Minä hengailin muutaman pojan kanssa,olivat vähän vanhempia mutta mulle kuitenkin pentuja.Ikävöin tätä Elvistäni.Vanhemmat eivät tienneet seikkailuistani,olin tunnollinen koulussa ja menin varhain töihin kuten silloin mentiin.Välit kotiini olivat hyvät,mutta sen ajan vanhemmat olivat yhtä ahdasmielisiä kuin nykyajan monet nuoret vanhemmat.Meidän ikäluokkahan kasvatti muksunsa vapaammin.

Oli miten oli.Aloimme seurustelemaan uudestaan vaikkei sitä moni olisi uskonut,Avioiduimme kun olin 21 ja mies 31.Meillä on kaksi lasta ja lastenlapsia.Meillä on aina mennyt hyvin ja menee edelleen.Nyt vain odotellaan koska mieheni joutuu linnaan kun tämän palstan eukot pääsee vauhtiin.

Kirjoitin tämän mieheni kehotuksesta kun suu auki luin noita kannanottoja ja pyysin hänet katsomaan.Onneksi oltiin silloin viisaita.Toisaalta olisi ne sivusuhteet jäänyt kummaltakin siinä välissä kunois voitu olla oikeasti yhdessä.Niistä olemme kuitenkin voineet puhua ja koko ajanhan olimme silloin tällöin tekemisissä ja tiesimme missä toinen menee.Odotammejännityksellä kannanottoja.

[/quote]

Jaa että tämä olisi 50-luvun alussa syntyneen tekstiä? Niin varmaan...

[/quote]

Nyt kyllä heräsi mielenkiinto...miksei tuo muka voisi olla 60-vuotiaan kirjoittama? Olen itse 6 vuotta nuorempi ja ihan samanlaista tekstiä voisin kirjoittaa ja uskoisin myös kuuden vuoden päästä pystyväni siihen:)

Taidat itse olla joku 18v ja luulet, että kuusikymppiset on jo toinen jalka haudassa.

Vierailija
177/221 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herran jumala minkälainen esiintyjä toi Hänninen onkaan... Iski kunnon myötähäpeä..

Vierailija
178/221 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nykyään ainakin on aikuisen naisen näköinen.

Vierailija
179/221 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on ihan eri asia, jos 15-vuotias ja 25-vuotias on suhteessa keskenään (niin kuin tässä vanhemman naisen esimerkissä) entä 12-vuotias ja 32-vuotias!!!! 12 ja 15 vuoden välillä ehtii tapahtua aika paljon kehitystä... En ole KOSKAAN nähnyt 12-vuotiasta joka olisi kuin aikuinen, vaikka kuin yrittäisi pukeutua ja käyttäytyä kuin aikuinen. Ja KUKAAN normaali 32-vuotias ei ikinä koskisi sormellakaan LAPSEEN, jota 12-vuotias on.

180/221 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 17:10"]

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 17:06"]

Kehuit tissejä, ap. Sinuna en hurskastelisi.

[/quote]

Anteeksi kun kehuin tissejä. Ei sillä kuitenkaan ole mitään tekemistä sen kanssa että Katja jä hänen perheensä lytätään toistuvasti maanrakoon hänen ja miehensä ikäeron vuoksi.

ap

[/quote]

Eiköhän pikemminkin miestä sen takia, että on yli kolmikymppisenä vaaninut  - eikunsiis"etsinyt vaimomateriaalia" - alakoulun portilla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi