Onpa näyttävä nainen tuo Katja Hänninen!
Puhui äsken tv:ssä. Pitkä blondi tukka, hyvännäköinen punainen paita ja ihanan näköiset rinnat...
Kommentit (221)
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 21:30"]
Miksi ap teit tämän aloituksen? Ihan varmasti tiesit, että tästä alkaa tämä sama vatkaus taas. Sitäkö halusit?
[/quote]
Miksi täällä nyt mitäkin aloituksia tehdään milloin mihinkin liittyen. En heti tunnistanut Hännistä kun näin hänet tv:ssä, mielestäni hyvin kauniina. Minä en ottanut puheeksi hänen menneisyyttään. Sinunko mielestä ihmisestä ei saisi puhua enää mitään muuta kuin jotain mikä on jo ehtinyt kohahduttaa? Ei Katjan ulkonäöstä, työstä tai vaikkapa ihan perheestä normaaliin sävyyn?
ap
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 21:34"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 18:06"]
Ei taas tätä samaa peetä. Ei ole sellaista poikkeusta, että 12/13-vuotias tyttö olisi henkisesti ja fyysisesti kypsä aloittamaan suhteen yli 30-vuotiaan miehen kanssa.
t. opettaja, joka on päivittäin tekemisissä juuri tuon ikäisten tyttöjen ja poikien kanssa
[/quote]
Onhan. Tässähän se poikkeus on keskustelunaiheena.
[/quote]
Taidat kuvitella vähän liikoja... Täytyyhän sitä toki selityksiä keksiä. Täytyy olla jotain pahasti pielessä, jos tuon ikäinen lapsi on kiinnostunut aikuisista. Joissain tapauksissa lasta on käytetty hyväksi jo aiemminkin, lapsi kuvittelee sen olevan ns. normaalia. Surullista, toivottavasti ei ole siitä kyse :( Onneksi on laki tuollaisia tapauksia varten. Eilä sitä lakia ole tyhjästä repäisty, sille on ihan perusteet olemassa.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 21:39"]
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 21:34"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 18:06"] Ei taas tätä samaa peetä. Ei ole sellaista poikkeusta, että 12/13-vuotias tyttö olisi henkisesti ja fyysisesti kypsä aloittamaan suhteen yli 30-vuotiaan miehen kanssa. t. opettaja, joka on päivittäin tekemisissä juuri tuon ikäisten tyttöjen ja poikien kanssa [/quote] Onhan. Tässähän se poikkeus on keskustelunaiheena. [/quote] Taidat kuvitella vähän liikoja... Täytyyhän sitä toki selityksiä keksiä. Täytyy olla jotain pahasti pielessä, jos tuon ikäinen lapsi on kiinnostunut aikuisista. Joissain tapauksissa lasta on käytetty hyväksi jo aiemminkin, lapsi kuvittelee sen olevan ns. normaalia. Surullista, toivottavasti ei ole siitä kyse :( Onneksi on laki tuollaisia tapauksia varten. Eilä sitä lakia ole tyhjästä repäisty, sille on ihan perusteet olemassa.
[/quote]
Niin no onneksi kaikki on kuitenkin hyvin nyt ja elävät onnellista perhe-elämää. Ihan kansanedustajaksi asti on edetty. Suomesta löytyy satoja ja satoja esim. väkivaltaisessa suhteessa eläviä tai muuten vaan huono-osaisia joilla asiat paljon enemmän persiillään.
Mistäs sinä heidän suhteensa onnellisuudesta tiedät, ellet ole asianosainen itse?
Taitaa olla tää yksi ja sama kaappipedo taas ketjussa kymmenellä eri "hahmolla". Samaa näytelmää nämä ketjut on kerta toisensa jälkeen. Samat hahmotkin tuntuu pyörivän. Kohta se varmaan valkkaa jonkun ja rupeaa syyttämään sitä ketjun nimihenkilöksi.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 20:54"]
Ei täällä kukaan uhoa. Hännisestä nyt vain tulee monille mieleen nuo hänen kesällä antamansa onnettomat lausunnot koskien oman suhteensa alkua. Ihmiset kun tuppaavat olemaan niin "ilkeitä" (tässä tapauksesa siis pikemminkin täysjärkisiä), etteivät he hevin unohda sitä, että Hännisen mukaan joissain tapauksissa lapsen ja aikuisen seurustelusuhde voi olla ok.
[/quote]
Miksi se pitäisikään unohtaa? Näinhän asia onkin, vai väitätkö vastaan Hännisen kohdalla?
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 21:53"]
Ei täällä kukaan uhoa. Hännisestä nyt vain tulee monille mieleen nuo hänen kesällä antamansa onnettomat lausunnot koskien oman suhteensa alkua. Ihmiset kun tuppaavat olemaan niin "ilkeitä" (tässä tapauksesa siis pikemminkin täysjärkisiä), etteivät he hevin unohda sitä, että Hännisen mukaan joissain tapauksissa lapsen ja aikuisen seurustelusuhde voi olla ok.
[/quote]
Miksi se pitäisikään unohtaa? Näinhän asia onkin, vai väitätkö vastaan Hännisen kohdalla?
[/quote]
Pitääkö sinun mielestäsi muidenkin hyväksikäytön uhrien kohdalla nostaa joka käänteessä esiin menneisyyden asiat? Vaikka puheenaiheena olisi mikä, niin aina ne vanhat hyväksikäyttökokemukset otetaan esille? Jännä. Täällä K. Hänniseen suhtaudutaan mukamas kuin uhriin, mutta samalla langetetaan hänelle ikävä leima. Ristiriitaista.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 21:51"]Taitaa olla tää yksi ja sama kaappipedo taas ketjussa kymmenellä eri "hahmolla". Samaa näytelmää nämä ketjut on kerta toisensa jälkeen. Samat hahmotkin tuntuu pyörivän. Kohta se varmaan valkkaa jonkun ja rupeaa syyttämään sitä ketjun nimihenkilöksi.
[/quote]
Mikä ihmeen kaappipedo taas?? Ainakin se on, joka puolustelee tuollaisen miehen tekoa. Itse ainakin halveksin siksi, että olen samanlaisen saastan "uhri". En todellakaan mikään kaappipedari.
Mua ei ainakaan tippaakaan hetkauta Katja Hännisen suhteen alkutaival, kun hän itse on siihen tyytyväinen. Jos asuisin Katjan vaalipiirissä, äänestäisin häntä, vaikuttaa sydämelliseltä ihmiseltä, jolla on sellaiset arvot, joita on helppo kannattaa. En ymmärrä heidän perheensä arvostelijoita lainkaan. Pikkusieluisia ihmisiä, jotka eivät edes tajua omaa typeryyttään. Ja mitä tulee Katjan mahdollisuuksiin auttaa muita nuoria tekemään samoin, kuten moni täällä väittää, niin enpä usko alkuunkaan, että se on Katjan agendalistalla taikka häntä kiinnostaa. Toki hän sai sanoa oman tilanteensa pohjalta, että järjestely heille oli ok eikä se tarkoita, että hän edistäisi mielellään kenenkään ulkopuolisen samanlaista suhdetta. Se joka sen niin käsittää haluaa tahallaan käsittää väärin, että saa tuomita ja paheksua.
Kaikki tilanteet, joissa nuori tarvitsee apua ja tahtoo eroon suhteesta ovat eri asia.
Ohoh.En ole näillä palstoilla pyörinyt,olen vanha,60-vuotias.Jonkun kerran olen lueskellut ja lähinnä naureskellut.Nyt törmäsin tuohon Hännisen juttuun enkä tiedä itkiskö vai nauraisko.En toki hyväksy alaikäisen kanssa olemista mutta jos vielä keski-ikäisenä perheenisänä vaaditaan perheen hajoamista niin johan on.Tuohan on melkein kuin minun tarinani.Olin vain nykyisen mieheni kanssa himpun viisaampi.
Niin,tapasin mieheni kun olin 15.Siihen aikaan ei muutenkaan oltu vapaamielisiä kuten nyt mutta minä olin aina vähän villi siihen ajankuvaan.Mies oli 25.Ihastuimme,tutustuimme,minä sen ajan hansikkaissa ja "pallokampauksessa" vaikutin varmaan vanhemmaltakin nailonsukkineni.Miehen iän tiesin alusta lähtien,hän oli Elvis-tyylinen komea ja kiva ja kunnollinen.Piipahdimme sängyssä pari kertaa,sitten uskalsin kertoa ikäni.Kyllä hän säikähti mutta vaistosimme että meillä voisi olla tulevaisuutta.Lopetimme yhteisellä päätöksellä fyysisen suhteen ja päätimme odottaa.Hän oli minulle toinen kumppani,eka oli kolme vuotta vanhempi saman koulunkasvatti,mielestäni ihan pentu.
Kai hänellä naisjuttuja oli niiden kolmen vuoden aikana kun emme olleet yhdessä.Tapailimme joskus,kävimme elluissa ja teatterissa mutta ei muuta.Minä hengailin muutaman pojan kanssa,olivat vähän vanhempia mutta mulle kuitenkin pentuja.Ikävöin tätä Elvistäni.Vanhemmat eivät tienneet seikkailuistani,olin tunnollinen koulussa ja menin varhain töihin kuten silloin mentiin.Välit kotiini olivat hyvät,mutta sen ajan vanhemmat olivat yhtä ahdasmielisiä kuin nykyajan monet nuoret vanhemmat.Meidän ikäluokkahan kasvatti muksunsa vapaammin.
Oli miten oli.Aloimme seurustelemaan uudestaan vaikkei sitä moni olisi uskonut,Avioiduimme kun olin 21 ja mies 31.Meillä on kaksi lasta ja lastenlapsia.Meillä on aina mennyt hyvin ja menee edelleen.Nyt vain odotellaan koska mieheni joutuu linnaan kun tämän palstan eukot pääsee vauhtiin.
Kirjoitin tämän mieheni kehotuksesta kun suu auki luin noita kannanottoja ja pyysin hänet katsomaan.Onneksi oltiin silloin viisaita.Toisaalta olisi ne sivusuhteet jäänyt kummaltakin siinä välissä kunois voitu olla oikeasti yhdessä.Niistä olemme kuitenkin voineet puhua ja koko ajanhan olimme silloin tällöin tekemisissä ja tiesimme missä toinen menee.Odotammejännityksellä kannanottoja.
35v? Näyttää ihan helvetisti ikäistään vanhemmalta
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 21:57"]
[/quote]
[/quote]
Pitääkö sinun mielestäsi muidenkin hyväksikäytön uhrien kohdalla nostaa joka käänteessä esiin menneisyyden asiat? Vaikka puheenaiheena olisi mikä, niin aina ne vanhat hyväksikäyttökokemukset otetaan esille? Jännä. Täällä K. Hänniseen suhtaudutaan mukamas kuin uhriin, mutta samalla langetetaan hänelle ikävä leima. Ristiriitaista.
[/quote]
Luitkos nyt mihin mä viittasin? Se on tummennettuna tuossa yllä. Siinä viitataan Katjan lausuntoon viime kesältä, ei mihinkään hyväksikäyttöön.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 22:04"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Luitkos nyt mihin mä viittasin? Se on tummennettuna tuossa yllä. Siinä viitataan Katjan lausuntoon viime kesältä, ei mihinkään hyväksikäyttöön.
[/quote]
Pahoitteluni, myönnän että en lukenut. Sori
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 22:08"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
kyllä, eli tarkoitin sanoa, että joskus sellainen suhde on ok. Olen siis Katjan puolella :)
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 22:08"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Paitsi että se ei ole katjan lausunto vaan tämän hörhön oma tulkinta jota tää toistaa ketjusta toiseen kunnes se poistetaan. Seuraavassa ketjussa parin päivän päästä samat kommentit tulee taas uudestaan.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 22:03"]
Ohoh.En ole näillä palstoilla pyörinyt,olen vanha,60-vuotias.Jonkun kerran olen lueskellut ja lähinnä naureskellut.Nyt törmäsin tuohon Hännisen juttuun enkä tiedä itkiskö vai nauraisko.En toki hyväksy alaikäisen kanssa olemista mutta jos vielä keski-ikäisenä perheenisänä vaaditaan perheen hajoamista niin johan on.Tuohan on melkein kuin minun tarinani.Olin vain nykyisen mieheni kanssa himpun viisaampi.
Niin,tapasin mieheni kun olin 15.Siihen aikaan ei muutenkaan oltu vapaamielisiä kuten nyt mutta minä olin aina vähän villi siihen ajankuvaan.Mies oli 25.Ihastuimme,tutustuimme,minä sen ajan hansikkaissa ja "pallokampauksessa" vaikutin varmaan vanhemmaltakin nailonsukkineni.Miehen iän tiesin alusta lähtien,hän oli Elvis-tyylinen komea ja kiva ja kunnollinen.Piipahdimme sängyssä pari kertaa,sitten uskalsin kertoa ikäni.Kyllä hän säikähti mutta vaistosimme että meillä voisi olla tulevaisuutta.Lopetimme yhteisellä päätöksellä fyysisen suhteen ja päätimme odottaa.Hän oli minulle toinen kumppani,eka oli kolme vuotta vanhempi saman koulunkasvatti,mielestäni ihan pentu.
Kai hänellä naisjuttuja oli niiden kolmen vuoden aikana kun emme olleet yhdessä.Tapailimme joskus,kävimme elluissa ja teatterissa mutta ei muuta.Minä hengailin muutaman pojan kanssa,olivat vähän vanhempia mutta mulle kuitenkin pentuja.Ikävöin tätä Elvistäni.Vanhemmat eivät tienneet seikkailuistani,olin tunnollinen koulussa ja menin varhain töihin kuten silloin mentiin.Välit kotiini olivat hyvät,mutta sen ajan vanhemmat olivat yhtä ahdasmielisiä kuin nykyajan monet nuoret vanhemmat.Meidän ikäluokkahan kasvatti muksunsa vapaammin.
Oli miten oli.Aloimme seurustelemaan uudestaan vaikkei sitä moni olisi uskonut,Avioiduimme kun olin 21 ja mies 31.Meillä on kaksi lasta ja lastenlapsia.Meillä on aina mennyt hyvin ja menee edelleen.Nyt vain odotellaan koska mieheni joutuu linnaan kun tämän palstan eukot pääsee vauhtiin.
Kirjoitin tämän mieheni kehotuksesta kun suu auki luin noita kannanottoja ja pyysin hänet katsomaan.Onneksi oltiin silloin viisaita.Toisaalta olisi ne sivusuhteet jäänyt kummaltakin siinä välissä kunois voitu olla oikeasti yhdessä.Niistä olemme kuitenkin voineet puhua ja koko ajanhan olimme silloin tällöin tekemisissä ja tiesimme missä toinen menee.Odotammejännityksellä kannanottoja.
[/quote]
Ihana tarina :) Niin, tuollainen on ollut lopulta hyvin yleistä ainakin ennen, ja miksei tänäkin päivänä. Olen melko varma, ettei poikien nuoruuden seikkailuja ja oman tahdon lujuutta kyseenalaisteta niin kuin tyttöjen.
ap
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 22:03"]
[/quote]
Jaa että tämä olisi 50-luvun alussa syntyneen tekstiä? Niin varmaan...
No kyllä mun äiti vois kirjoittaa tuollein.
Kyllä se nyt vaan on.Olen syntynyt -54.En viitsi enempääpaljastaa,mieheni iän pystytte m kyllä päätteleen.En paljasta ettei joku tunnista.Silloin mies kokee Hännisen kohtalon,kun me kerran ennätettiin tekemään niitä kiellettyjä juttujakin.
Miksi nettikeskustelijoita syyllistetään tämän miespuolisen hännisen teoista ja valinnoista? Jos tuollaista menee tekemään (seksisuhde lapseen), ei varmasti tule ihmisten reaktiot yllätyksenä? Eikö jokaisen kuulu itse vastata teoistaan ja kantaa seuraukset, muita syyttelemättä? Miettiköhän tuo mies kertaakaan, miten asia jo hänen tuleviin lapsiinsakin vaikuttaa?
Ei vaikuta kovin älykkäältä pariskunnalta...