Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liikuttava kirjoitus leviää netissä

Vierailija
10.12.2014 |

Koskettaa lähes kaikkia parisuhteessa olevia naisia.

http://m.voice.fi/suhteet/liikuttava-kirjoitus-leviaa-netissa-koskettaa-lahes-jokaista-parisuhteessa-elavaa-naista/4/69241

Siinä kaikille meille itsekriittisille hieman ajateltavaa. Mieheni lähetti tämän minulle ja ehkä nyt todella yritän nähdä itseni enemmän hänen silmillään. :)

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 09:47"]

Nyt tämän kirjoituksen jälkeen kaikki itsestään huolta pitämättömät, homssuiset sohvaperunat voivat turvallisesti tuudittautua siihen ettei tarvitse edes yrittää. Koska mies varmasti rakastaa ja haluaa. Pian itketään naapurin Mairen olkapäätä vasten, kun ukko kävi vieraissa. Vähän yritystä nyt. Tuollainen kuvatun kaltainen rokulipäivä on ihan varmasti ok vaikkapa sunnuntaisin, mutta jos päivästä toiseen katselee kirjoituksen mukaista olentoa on sanomattakin selvää, että kumppani (mies tai nainen yhtälailla) arvostaisi reippaampaa ja huolitellumpaa olemusta. 

[/quote]

Niinpä. Joku on päättänyt uskoa, ja päättäväisessä uskossaan on äitynyt kirjoittelemaan jotain näin kaunista ja herkkää. Itsepetosta.

Vierailija
2/14 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 09:47"]Nyt tämän kirjoituksen jälkeen kaikki itsestään huolta pitämättömät, homssuiset sohvaperunat voivat turvallisesti tuudittautua siihen ettei tarvitse edes yrittää. Koska mies varmasti rakastaa ja haluaa. Pian itketään naapurin Mairen olkapäätä vasten, kun ukko kävi vieraissa. Vähän yritystä nyt. Tuollainen kuvatun kaltainen rokulipäivä on ihan varmasti ok vaikkapa sunnuntaisin, mutta jos päivästä toiseen katselee kirjoituksen mukaista olentoa on sanomattakin selvää, että kumppani (mies tai nainen yhtälailla) arvostaisi reippaampaa ja huolitellumpaa olemusta. 
[/quote]
Missasit pointin noin valovuodella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 01:20"]Ei pidä monenkaan suhteessa paikkaansa. Se tyyppi siinä vierellä yleensä arvostelee ulkonäköä eniten.
[/quote]

No paskoja suhteita ovat, jos noin käy yleensä.

Vierailija
4/14 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tämän kirjoituksen jälkeen kaikki itsestään huolta pitämättömät, homssuiset sohvaperunat voivat turvallisesti tuudittautua siihen ettei tarvitse edes yrittää. Koska mies varmasti rakastaa ja haluaa. Pian itketään naapurin Mairen olkapäätä vasten, kun ukko kävi vieraissa. Vähän yritystä nyt. Tuollainen kuvatun kaltainen rokulipäivä on ihan varmasti ok vaikkapa sunnuntaisin, mutta jos päivästä toiseen katselee kirjoituksen mukaista olentoa on sanomattakin selvää, että kumppani (mies tai nainen yhtälailla) arvostaisi reippaampaa ja huolitellumpaa olemusta. 

Vierailija
5/14 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana!

Vierailija
6/14 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä yöks!!! Kammoittavaa kuraa voi veljet kyllä vain! Niin.. Tuota... Näin vain on kyllä minä tiedän!

Vierailija
7/14 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä yöks!!! Kammoittavaa kuraa voi veljet kyllä vain! Niin.. Tuota... Näin vain on kyllä minä tiedän!

Vierailija
8/14 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä yöks!!! Kammoittavaa kuraa voi veljet kyllä vain! Niin.. Tuota... Näin vain on minä tiedän!

Vierailija
9/14 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniisti kirjoitettu. Ja totuuden siemen löytyy. Toki maailmassa on paljon toinen toistaan kauniimpia ihmisiä mutta rakkaus.. se nostaa kohteensa aivan omalle jalustalleen.

Vierailija
10/14 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 01:09"]Kauniisti kirjoitettu. Ja totuuden siemen löytyy. Toki maailmassa on paljon toinen toistaan kauniimpia ihmisiä mutta rakkaus.. se nostaa kohteensa aivan omalle jalustalleen.
[/quote]

Höpön löpön lillaliiiiiiii hihiii olet kyllä ihan höpö

Vierailija
11/14 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla. En usko että netissä mitään kirjoituksia leviää.

Vierailija
12/14 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tyttöystäväni, niin, sanon tyttöystävä vaikka ikää hänellä on jo 51 vuotta, hän kun sattumalta on neiti ja maailman upein nainen. Viimeksi eilen saunassa hän alkoi päivitellä polviaan, ovat kuulemma rumat. Minusta tuntuu, että hän sanoo noin saadakseen leikkimielisen kinan aikaan, niissä ei nimittäin ole mitään vikaa. Omasta mielestään hänen kävelynsä on rumaa hompsottamista, minusta taas ryhdikästä, naisellista, reipasta etenemistä, vieläpä seksikästäkin. Olemme olleet yhdesdä yli 3 vuotta, enkä vielä ole nähnyt hänessä mitään rumaa, hän ei ole rupsahtnut vaan naisellisesti, nätisti ikääntynyt, joskus tunnen melkoista ylpeyttä saadessani liikkua hänen kanssaan. Kunpa osaisin pitää häntä tarpeeksi hyvänä, niin, että hänellä olisi aina hyvä olla, hänen kanssaan minulla on hyvä olla.

Vierailija
13/14 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä monenkaan suhteessa paikkaansa. Se tyyppi siinä vierellä yleensä arvostelee ulkonäköä eniten.

Vierailija
14/14 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai minä olen kaunein vaimo <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi