Onpa näyttävä nainen tuo Katja Hänninen!
Puhui äsken tv:ssä. Pitkä blondi tukka, hyvännäköinen punainen paita ja ihanan näköiset rinnat...
Kommentit (221)
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 22:28"]Tämän ketjun perusteella näyttää siltä, että naisen pahimpia itsemääräämisoikeuden loukkaajia ovat toiset naiset. Kun naiset nyt ovat päättäneet että nainen on uhri, niin se sitten jukoliste on! Naisen omalla mielipiteellä ja tahdolla ei ole mitään väliä. Tiiättekö, ootte tosi voimaannuttavia. Naisenergiaa naisille!
[/quote]
Loppuketjun perusteella näyttää siltä, että pedofilian ja hyväksikäytön puolustelijoita olisi paljon linjoilla.
Ok, ollaan siis kaikki iloisia kun esim. oma 12 v. tytär tuo kolmekymppisen poikaystävän näytille, siis tosi ihkua ja voimaannuttavaa! :) Ehkä siitä kehkeytyy vuosisadan rakkaustarina! Viis laista.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 22:39"]
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 22:28"]Tämän ketjun perusteella näyttää siltä, että naisen pahimpia itsemääräämisoikeuden loukkaajia ovat toiset naiset. Kun naiset nyt ovat päättäneet että nainen on uhri, niin se sitten jukoliste on! Naisen omalla mielipiteellä ja tahdolla ei ole mitään väliä. Tiiättekö, ootte tosi voimaannuttavia. Naisenergiaa naisille! [/quote] Loppuketjun perusteella näyttää siltä, että pedofilian ja hyväksikäytön puolustelijoita olisi paljon linjoilla. Ok, ollaan siis kaikki iloisia kun esim. oma 12 v. tytär tuo kolmekymppisen poikaystävän näytille, siis tosi ihkua ja voimaannuttavaa! :) Ehkä siitä kehkeytyy vuosisadan rakkaustarina! Viis laista.
[/quote]
epätoivoinen antipedo yläpeukuttaa omia juttujaan :)
Hännisen Katja.
Oli 12-vuotiaana nelikymppisen patja.
Ja on vähän eriasia olla 12 kuin 14 tai tämän yhden rouvan kertoma 15.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 22:28"]Tämän ketjun perusteella näyttää siltä, että naisen pahimpia itsemääräämisoikeuden loukkaajia ovat toiset naiset. Kun naiset nyt ovat päättäneet että nainen on uhri, niin se sitten jukoliste on! Naisen omalla mielipiteellä ja tahdolla ei ole mitään väliä. Tiiättekö, ootte tosi voimaannuttavia. Naisenergiaa naisille! [/quote] Loppuketjun perusteella näyttää siltä, että pedofilian ja hyväksikäytön puolustelijoita olisi paljon linjoilla. Ok, ollaan siis kaikki iloisia kun esim. oma 12 v. tytär tuo kolmekymppisen poikaystävän näytille, siis tosi ihkua ja voimaannuttavaa! :) Ehkä siitä kehkeytyy vuosisadan rakkaustarina! Viis laista.
[/quote]
No en mä ainakaan lakia oman lapseni tunteiden edelle laita.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 22:57"]
[/quote]
No en mä ainakaan lakia oman lapseni tunteiden edelle laita.
[/quote]
Niin tarkennan vielä, että oman näkemykseni saattaisin laittaakin lapsen tunteiden edelle, jos näkisin suhteessa vaaroja, mutta en lain noudattamisen vuoksi, jos lapseni olisi onnellinen. Tosi kummallistahan se olisi, jos näin näkisin olevan, mutta joskus elämä on. En siis tuomitse ketään etukäteen vain iän vuoksi.
Jos nyt unohdettaisiin Hännisen henkilökohtainen historia, ja keskityttäisiin siihen onko hänellä tarpeeksi kapasiteettia ja ajattelukykyä toimia kansanedustajana? Elääkö hän tässä päivässä? Hahmottaako hän Suomen aseman maailmassa realistisesti? Tänään kuultu puheenvuoro ei valitettavasti ollut kovin vakuuttavaa kuultavaa.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 18:16"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 17:53"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 17:20"]
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 17:10"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 17:06"] Kehuit tissejä, ap. Sinuna en hurskastelisi. [/quote] Anteeksi kun kehuin tissejä. Ei sillä kuitenkaan ole mitään tekemistä sen kanssa että Katja jä hänen perheensä lytätään toistuvasti maanrakoon hänen ja miehensä ikäeron vuoksi. ap [/quote] Tarkoitat varmaan, että hänen miehensä ensisijaisesti. Harva normaali ihminen nimittäin jaksaa ymmärtää 34 v. miestä, joka alkaa seksisuhteeseen 12-13-vuotiaan lapsen kanssa. On se niin kamalaa kun ihmiset eivät hihku innostuksesta... Kyllä kaikkien hyväksikäyttäjien paikka kuuluisi olla vankilassa, ei saisi olla mitään "hyväksyttäviä poikkeustapauksia". Sama laki kaikille. Ja mitä tulee jonkun väitteeseen palstan piilopedofiilista, niin veikkaan kyllä, että monet asiaa vastustavat saattavat olla enemmänkin pedofiilien uhreja, kuin itse pedareita.
[/quote]
miksi evoluutio on suonut naisille sukukypsyyden tuossa iässä?
enempää ei ole tarvinnut
[/quote]
Mitä kakkaa taas tämäkin. Ei ainakaan siksi, että te pedarit voisitte käyttää sitä tekosyynä lapseen sekaantumiselle. Kuukautisten tai siemensyöksyjen alkaminen ei tarkoita, että lapsi olisi muuten fyysisesti tai etenkään HENKISESTI valmis vanhemmaksi tai hyväksikäytettäväksi. Jeesuus sentään, normaalille tätä ei edes tarvitse selittää. Mitä vammasia täällä palstalla oikein käy?? Myös ympäristössä olevat kemikaalit ns. hormonihäiritsijät (esim. ftalaatit muoveissa, plus epäterveellinen ruokavalio jne.) voivat saada murrosiän alkamaan liian aikaisin. Vielä muutama kymmenen vuotta sitten murrosikä alkoi muutamia vuosia myöhemmin. Otahan selvää asioista.
[/quote]
Olen täysin samaa mieltä, mutta normaali kuukautisten alkamisikä tytöillä on 12-15 vuotta. Mutta esimerkiksi 12-vuotiaan kuukautiset eivät johdu epäterveellisestä ruoasta.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 06:13"]
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 13:42"]
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 22:03"]
Ohoh.En ole näillä palstoilla pyörinyt,olen vanha,60-vuotias.Jonkun kerran olen lueskellut ja lähinnä naureskellut.Nyt törmäsin tuohon Hännisen juttuun enkä tiedä itkiskö vai nauraisko.En toki hyväksy alaikäisen kanssa olemista mutta jos vielä keski-ikäisenä perheenisänä vaaditaan perheen hajoamista niin johan on.Tuohan on melkein kuin minun tarinani.Olin vain nykyisen mieheni kanssa himpun viisaampi.
Niin,tapasin mieheni kun olin 15.Siihen aikaan ei muutenkaan oltu vapaamielisiä kuten nyt mutta minä olin aina vähän villi siihen ajankuvaan.Mies oli 25.Ihastuimme,tutustuimme,minä sen ajan hansikkaissa ja "pallokampauksessa" vaikutin varmaan vanhemmaltakin nailonsukkineni.Miehen iän tiesin alusta lähtien,hän oli Elvis-tyylinen komea ja kiva ja kunnollinen.Piipahdimme sängyssä pari kertaa,sitten uskalsin kertoa ikäni.Kyllä hän säikähti mutta vaistosimme että meillä voisi olla tulevaisuutta.Lopetimme yhteisellä päätöksellä fyysisen suhteen ja päätimme odottaa.Hän oli minulle toinen kumppani,eka oli kolme vuotta vanhempi saman koulunkasvatti,mielestäni ihan pentu.
Kai hänellä naisjuttuja oli niiden kolmen vuoden aikana kun emme olleet yhdessä.Tapailimme joskus,kävimme elluissa ja teatterissa mutta ei muuta.Minä hengailin muutaman pojan kanssa,olivat vähän vanhempia mutta mulle kuitenkin pentuja.Ikävöin tätä Elvistäni.Vanhemmat eivät tienneet seikkailuistani,olin tunnollinen koulussa ja menin varhain töihin kuten silloin mentiin.Välit kotiini olivat hyvät,mutta sen ajan vanhemmat olivat yhtä ahdasmielisiä kuin nykyajan monet nuoret vanhemmat.Meidän ikäluokkahan kasvatti muksunsa vapaammin.
Oli miten oli.Aloimme seurustelemaan uudestaan vaikkei sitä moni olisi uskonut,Avioiduimme kun olin 21 ja mies 31.Meillä on kaksi lasta ja lastenlapsia.Meillä on aina mennyt hyvin ja menee edelleen.Nyt vain odotellaan koska mieheni joutuu linnaan kun tämän palstan eukot pääsee vauhtiin.
Kirjoitin tämän mieheni kehotuksesta kun suu auki luin noita kannanottoja ja pyysin hänet katsomaan.Onneksi oltiin silloin viisaita.Toisaalta olisi ne sivusuhteet jäänyt kummaltakin siinä välissä kunois voitu olla oikeasti yhdessä.Niistä olemme kuitenkin voineet puhua ja koko ajanhan olimme silloin tällöin tekemisissä ja tiesimme missä toinen menee.Odotammejännityksellä kannanottoja.
[/quote]
Eihän tätä tarinaa voi verrata tuohon, mistä alunperin on puhe. Harrastitte seksiä ja teillä on 10 vuotta ikäeroa mutta olit "jo" sentään 15 etkä 13 eikä miehesikään ollut varhaiskeski-ikäinen vaan nuori aikuinen. Ei maailman fiksuinta muttei sentään verrattavissa 13-vuotiaan ja 32-34 (??) vuotiaan seksisuhteeseen, jossa mies ilmeisesti on hyvinkin tiennyt tytön iän eikä suhdetta ole jätetty odottamaan vaan tyttö on tullut raskaaksi ihan keskenkasvuisena. Sinä sait mahdollisuuuden kasvaa ja tapailla "pentuja" ja myöhemmin päättää että haluat jatkaa suhdetta. Lisäksi vanhempasi eivät ilmeisesti olisi hyväksyneet suhdettanne, K.H. on puolestaan sanonut haastattelussa, ettei kukaan katsonut tarpeelliseksi puuttua hänen ja 20 vuotta vanhemman miehen suhteeseen, eivät siis edes ne vanhemmat, mikä on käsittämätöntä ja surullista.
[/quote]
Kerropa että jos Katja Hänninen on ollut se tilanteen uhri, niin miksi häntä pitäisi nyt rangaista seurauksista?
Yksi sekopää ihminen täällä pitää tätä asiaa esillä... Etkö aikanaan puuttunut oman lapsesi hyväksikäyttöön, kun et voi päästää irti täysin vieraan ihmisen asiasta?
[/quote]
Siihen nähden että K. Hännistä pidetään uhrina, häneen suhtaudutaan ihmeellisen kielteisesti täällä. Se on ristiriitaista ja kertoo ihmeellistä kieltään palstan vouhkaajista. Onko naiset täällä tosiaan sitä mieltä että hyväksikäytetyiltä pitäisi rajata tietyt työt kokonaan pois? Tähän hyväksikäyttöasiaan en enää jaksa alkaa puuttumaan. Olen perustellut kantaani aiemmin tässä ketjussa. Ihmiset voisivat kyllä miettiä että missä vaiheessa tuo kaikki viha kääntyy naisia ja lapsia vastaan. Ihan tolkutonta reagointia erikoiseen poikkeustapaukseen, joka mitä todennäköisimmin ei edusta tavallista hyväksikäyttökaavaa.
ap
Itse olen 13v tyttö ja voin yleisesti sanoa, että KUKAAN ikäiseni ei olisi tarpeeksi kypsä yli kolmekymppisen aikuisen kanssa seksisuhteeseen. Itseäni lähinnä oksettaa ajatuskin, että joutuisin jonkun itseäni isomman ja raavaamman miehen käpälöitäväksi. Suurimmalla osalla on vasta alkaneet kuukautiset ja suurinta osa murrosikä ja seksuaalisuus hämmentää ja ällöttää. En ole varmasti vielä vuosiin valmis seksiin edes ikäiseni kanssa, saati sitten aikuisen... Jotenkin puistattavaa.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 12:33"]
Ap, tämä aloituksesi on provo, oikeista tapahtumista ja ihmisistä. Mutta silti tämä on provo. Teit seksuaaliviritteisen aloituksen Katjasta ja sitten "ihmettelet" miksi tästä asiasta taas puhutaan. Miksi teit aloituksen? Onko tarkoitus yrittää saada hänelle julkisuutta? Varmistaa paikka uudessa eduskunnassa? Muokata mielipiteitä? Vai onko kyseessä ihan perusprovo, jolla pyritään vain ärsyttämään kirjoittajia? Vai katsoa, mitä mieltä hänestä nyt ollaan? Tässä ei todellakaan ole kyse vain jonkun randomin kauniista tisseistä. Siihen olisi paljon kauniimpia ja vähempi puettuja ihailtavaksi, kuin Katjan. Sen lisäksi, että jokin asia ei ehkä rikosoikeudellisesti ole enää ajankohtainen, ei estä, että moraalisella tasolla jokin asia on väärin. Ei ole mitään syytä, miksei myös vanhoista asioista ja niiden moraalisuudesta ja arvoista saisi tai pystyisi keskustella. Olivat ne sitten 20 tai 120 vuotta sitten tapahtuneita. Nykyisin vastaavat tuomitaan vielä kovemmin kuin ennen. Siksi on aivan oikeutettua pohtia, miksi silloin asiaan ei esimerkiksi reagoitu tai miksi sen aikaiset teot nykyhetkellä olisivat oikein, vaikka tällä hetkellä sama teko ei sitä enää ole.
[/quote]
Ap:n aloitus oli toki provo (lue trolli) ja tarkoitus oli spämmiä taas kerran tuota pedojankutusta kuten niissä 459 edellisessäkin ihan samanlaisessa ketjussa.
Tuota viimeistä lausetta voi toki pohtia. Käytännössä se on kuitenkin turhaa, koska lait on muuttuneet sen jälkeen aikalailla.
En pidä vasemmistoliitosta puolueena, mielestäni heidän vanhempi aatteensa (kommunismi) meni jo, ja uudempi (hyvää ja kivaa kaikille verorahoilla) ei toimi koska ei ole sitä taikaseinää jolla tämä rahoitettaisiin. Ylipäänsä vasemmistopuolueilla on sama ongelma. Muilla puolueilla on omat ongelmansa mutta ei siitä sen enempää.
Toivoisi kuitenkin, että poliitikkoja kritisoitaisiin asioista, eikä jostain yhden vitun häiriintyneen jankuttajan pakkomielteistä. Hänninen on sanonut että suojaikärajoja ei ole syytä laskea. Normaalille ihmiselle riittää tämä selitys. Häiriintyneelle ei riitä mikään maailmaan mahtuva määrä selityksiä.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 06:01"]
Kaunis nainenhan Hänninen on. Teiniäitiys vain jostain syystä herättää monissa sellaista tukahdutettua vihaa ja kaikenlaisia omien negatiivisten tunteiden projektioita, joita ei edes nuorena murhan tehnyt henkilö tunnu samalla tavalla ihmisissä herättävän. Kuitenkin teiniäiti on tehnyt ratkaisunsa teininä, ja se pitäisi ottaa huomioon ennen kuin alkaa tuomitsemaan. Ihmisen pitää saada aloittaa puhtaalta pöydältä, kun kukaan ei kerran ole kuollut tai mitään muuta kamalaa tapahtunut. Tutkiskelkaa itseänne, miksi teiniäitiys herättää teissä niin suhteetonta kaunantunnetta?
[/quote]
Miksi ihmeessä sotket jonkun teiniäitiyden asiaan? Ei tämä liity teiniäitiyteen sinänsä yhtään mitenkään. Ongelma on lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö ja suhtautuminen siihen.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 12:42"]
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 18:16"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 17:53"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 17:20"] [quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 17:10"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 17:06"] Kehuit tissejä, ap. Sinuna en hurskastelisi. [/quote] Anteeksi kun kehuin tissejä. Ei sillä kuitenkaan ole mitään tekemistä sen kanssa että Katja jä hänen perheensä lytätään toistuvasti maanrakoon hänen ja miehensä ikäeron vuoksi. ap [/quote] Tarkoitat varmaan, että hänen miehensä ensisijaisesti. Harva normaali ihminen nimittäin jaksaa ymmärtää 34 v. miestä, joka alkaa seksisuhteeseen 12-13-vuotiaan lapsen kanssa. On se niin kamalaa kun ihmiset eivät hihku innostuksesta... Kyllä kaikkien hyväksikäyttäjien paikka kuuluisi olla vankilassa, ei saisi olla mitään "hyväksyttäviä poikkeustapauksia". Sama laki kaikille. Ja mitä tulee jonkun väitteeseen palstan piilopedofiilista, niin veikkaan kyllä, että monet asiaa vastustavat saattavat olla enemmänkin pedofiilien uhreja, kuin itse pedareita. [/quote] miksi evoluutio on suonut naisille sukukypsyyden tuossa iässä? enempää ei ole tarvinnut [/quote] Mitä kakkaa taas tämäkin. Ei ainakaan siksi, että te pedarit voisitte käyttää sitä tekosyynä lapseen sekaantumiselle. Kuukautisten tai siemensyöksyjen alkaminen ei tarkoita, että lapsi olisi muuten fyysisesti tai etenkään HENKISESTI valmis vanhemmaksi tai hyväksikäytettäväksi. Jeesuus sentään, normaalille tätä ei edes tarvitse selittää. Mitä vammasia täällä palstalla oikein käy?? Myös ympäristössä olevat kemikaalit ns. hormonihäiritsijät (esim. ftalaatit muoveissa, plus epäterveellinen ruokavalio jne.) voivat saada murrosiän alkamaan liian aikaisin. Vielä muutama kymmenen vuotta sitten murrosikä alkoi muutamia vuosia myöhemmin. Otahan selvää asioista. [/quote] Olen täysin samaa mieltä, mutta normaali kuukautisten alkamisikä tytöillä on 12-15 vuotta. Mutta esimerkiksi 12-vuotiaan kuukautiset eivät johdu epäterveellisestä ruoasta.
[/quote]
Kuukautisten normaali alkamisikä on aiemmin (mm. 1800-luvulla) ollut n. 16 vuotta. Se että ravitsemus on nopeuttanut fyysisen kypsymisen ei vaikuta mitenkään henkiseen kypsymiseen.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 12:52"]
Ap, tämä aloituksesi on provo, oikeista tapahtumista ja ihmisistä. Mutta silti tämä on provo. Teit seksuaaliviritteisen aloituksen Katjasta ja sitten "ihmettelet" miksi tästä asiasta taas puhutaan. Miksi teit aloituksen? Onko tarkoitus yrittää saada hänelle julkisuutta? Varmistaa paikka uudessa eduskunnassa? Muokata mielipiteitä? Vai onko kyseessä ihan perusprovo, jolla pyritään vain ärsyttämään kirjoittajia? Vai katsoa, mitä mieltä hänestä nyt ollaan? Tässä ei todellakaan ole kyse vain jonkun randomin kauniista tisseistä. Siihen olisi paljon kauniimpia ja vähempi puettuja ihailtavaksi, kuin Katjan. Sen lisäksi, että jokin asia ei ehkä rikosoikeudellisesti ole enää ajankohtainen, ei estä, että moraalisella tasolla jokin asia on väärin. Ei ole mitään syytä, miksei myös vanhoista asioista ja niiden moraalisuudesta ja arvoista saisi tai pystyisi keskustella. Olivat ne sitten 20 tai 120 vuotta sitten tapahtuneita. Nykyisin vastaavat tuomitaan vielä kovemmin kuin ennen. Siksi on aivan oikeutettua pohtia, miksi silloin asiaan ei esimerkiksi reagoitu tai miksi sen aikaiset teot nykyhetkellä olisivat oikein, vaikka tällä hetkellä sama teko ei sitä enää ole.
[/quote]
Ap:n aloitus oli toki provo (lue trolli) ja tarkoitus oli spämmiä taas kerran tuota pedojankutusta kuten niissä 459 edellisessäkin ihan samanlaisessa ketjussa.
Tuota viimeistä lausetta voi toki pohtia. Käytännössä se on kuitenkin turhaa, koska lait on muuttuneet sen jälkeen aikalailla.
[/quote]
Ei ole asiaa koskeva laki muuttunut olennaisesti vuodesta -94, ei todellakaan. Aikuisen ja 13-vuotiaan välinen sukupuoliyhteys oli törkeä lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö sekä silloin että nyt. Miksi valehtelet?
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 12:42"]
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 06:13"]
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 13:42"]
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 22:03"]
Ohoh.En ole näillä palstoilla pyörinyt,olen vanha,60-vuotias.Jonkun kerran olen lueskellut ja lähinnä naureskellut.Nyt törmäsin tuohon Hännisen juttuun enkä tiedä itkiskö vai nauraisko.En toki hyväksy alaikäisen kanssa olemista mutta jos vielä keski-ikäisenä perheenisänä vaaditaan perheen hajoamista niin johan on.Tuohan on melkein kuin minun tarinani.Olin vain nykyisen mieheni kanssa himpun viisaampi.
Niin,tapasin mieheni kun olin 15.Siihen aikaan ei muutenkaan oltu vapaamielisiä kuten nyt mutta minä olin aina vähän villi siihen ajankuvaan.Mies oli 25.Ihastuimme,tutustuimme,minä sen ajan hansikkaissa ja "pallokampauksessa" vaikutin varmaan vanhemmaltakin nailonsukkineni.Miehen iän tiesin alusta lähtien,hän oli Elvis-tyylinen komea ja kiva ja kunnollinen.Piipahdimme sängyssä pari kertaa,sitten uskalsin kertoa ikäni.Kyllä hän säikähti mutta vaistosimme että meillä voisi olla tulevaisuutta.Lopetimme yhteisellä päätöksellä fyysisen suhteen ja päätimme odottaa.Hän oli minulle toinen kumppani,eka oli kolme vuotta vanhempi saman koulunkasvatti,mielestäni ihan pentu.
Kai hänellä naisjuttuja oli niiden kolmen vuoden aikana kun emme olleet yhdessä.Tapailimme joskus,kävimme elluissa ja teatterissa mutta ei muuta.Minä hengailin muutaman pojan kanssa,olivat vähän vanhempia mutta mulle kuitenkin pentuja.Ikävöin tätä Elvistäni.Vanhemmat eivät tienneet seikkailuistani,olin tunnollinen koulussa ja menin varhain töihin kuten silloin mentiin.Välit kotiini olivat hyvät,mutta sen ajan vanhemmat olivat yhtä ahdasmielisiä kuin nykyajan monet nuoret vanhemmat.Meidän ikäluokkahan kasvatti muksunsa vapaammin.
Oli miten oli.Aloimme seurustelemaan uudestaan vaikkei sitä moni olisi uskonut,Avioiduimme kun olin 21 ja mies 31.Meillä on kaksi lasta ja lastenlapsia.Meillä on aina mennyt hyvin ja menee edelleen.Nyt vain odotellaan koska mieheni joutuu linnaan kun tämän palstan eukot pääsee vauhtiin.
Kirjoitin tämän mieheni kehotuksesta kun suu auki luin noita kannanottoja ja pyysin hänet katsomaan.Onneksi oltiin silloin viisaita.Toisaalta olisi ne sivusuhteet jäänyt kummaltakin siinä välissä kunois voitu olla oikeasti yhdessä.Niistä olemme kuitenkin voineet puhua ja koko ajanhan olimme silloin tällöin tekemisissä ja tiesimme missä toinen menee.Odotammejännityksellä kannanottoja.
[/quote]
Eihän tätä tarinaa voi verrata tuohon, mistä alunperin on puhe. Harrastitte seksiä ja teillä on 10 vuotta ikäeroa mutta olit "jo" sentään 15 etkä 13 eikä miehesikään ollut varhaiskeski-ikäinen vaan nuori aikuinen. Ei maailman fiksuinta muttei sentään verrattavissa 13-vuotiaan ja 32-34 (??) vuotiaan seksisuhteeseen, jossa mies ilmeisesti on hyvinkin tiennyt tytön iän eikä suhdetta ole jätetty odottamaan vaan tyttö on tullut raskaaksi ihan keskenkasvuisena. Sinä sait mahdollisuuuden kasvaa ja tapailla "pentuja" ja myöhemmin päättää että haluat jatkaa suhdetta. Lisäksi vanhempasi eivät ilmeisesti olisi hyväksyneet suhdettanne, K.H. on puolestaan sanonut haastattelussa, ettei kukaan katsonut tarpeelliseksi puuttua hänen ja 20 vuotta vanhemman miehen suhteeseen, eivät siis edes ne vanhemmat, mikä on käsittämätöntä ja surullista.
[/quote]
Kerropa että jos Katja Hänninen on ollut se tilanteen uhri, niin miksi häntä pitäisi nyt rangaista seurauksista?
Yksi sekopää ihminen täällä pitää tätä asiaa esillä... Etkö aikanaan puuttunut oman lapsesi hyväksikäyttöön, kun et voi päästää irti täysin vieraan ihmisen asiasta?
[/quote]
Siihen nähden että K. Hännistä pidetään uhrina, häneen suhtaudutaan ihmeellisen kielteisesti täällä. Se on ristiriitaista ja kertoo ihmeellistä kieltään palstan vouhkaajista. Onko naiset täällä tosiaan sitä mieltä että hyväksikäytetyiltä pitäisi rajata tietyt työt kokonaan pois? Tähän hyväksikäyttöasiaan en enää jaksa alkaa puuttumaan. Olen perustellut kantaani aiemmin tässä ketjussa. Ihmiset voisivat kyllä miettiä että missä vaiheessa tuo kaikki viha kääntyy naisia ja lapsia vastaan. Ihan tolkutonta reagointia erikoiseen poikkeustapaukseen, joka mitä todennäköisimmin ei edusta tavallista hyväksikäyttökaavaa.
ap
[/quote]
Miten vaikea on ymmärtää, että 12/13-vuotias K. Hänninen oli uhri, jota aikuinen mies käytti seksuaalisesti hyväkseen ja jonka ympäröivä yhteisö tavallaan hylkäsi antamalla hyväksikäytön jatkua.
Nykyisin n. 40-vuotias K. Hänninen, joka kesällä antamiensa lausuntojen peusteella ei tajua, että laeissa, jotka suojaavat lasta/nuorta seksuaaliselta hyväksikäytöltä, ei tule olla pienimpiäkään porsaanreikiä. Hän ei tunnu tajuavan, että aikuisen ja lapsen/varhaisteinin välinen seksiäkin sisältävä "suhde" ei ole koskaan oikein - ei moraalisessa eikä laillisessa mielessä. Miksi tällaiseen ihmiseen mielestäsi ei saisi suhtautua kielteisesti? Varsinkin kun tuollaisten näkemysten lausuja on kansanedustaja.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 21:42"]
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 21:39"]
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 21:34"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 18:06"] Ei taas tätä samaa peetä. Ei ole sellaista poikkeusta, että 12/13-vuotias tyttö olisi henkisesti ja fyysisesti kypsä aloittamaan suhteen yli 30-vuotiaan miehen kanssa. t. opettaja, joka on päivittäin tekemisissä juuri tuon ikäisten tyttöjen ja poikien kanssa [/quote] Onhan. Tässähän se poikkeus on keskustelunaiheena. [/quote] Taidat kuvitella vähän liikoja... Täytyyhän sitä toki selityksiä keksiä. Täytyy olla jotain pahasti pielessä, jos tuon ikäinen lapsi on kiinnostunut aikuisista. Joissain tapauksissa lasta on käytetty hyväksi jo aiemminkin, lapsi kuvittelee sen olevan ns. normaalia. Surullista, toivottavasti ei ole siitä kyse :( Onneksi on laki tuollaisia tapauksia varten. Eilä sitä lakia ole tyhjästä repäisty, sille on ihan perusteet olemassa.
[/quote]
Niin no onneksi kaikki on kuitenkin hyvin nyt ja elävät onnellista perhe-elämää. Ihan kansanedustajaksi asti on edetty. Suomesta löytyy satoja ja satoja esim. väkivaltaisessa suhteessa eläviä tai muuten vaan huono-osaisia joilla asiat paljon enemmän persiillään.
[/quote]
En usko että tuollaisen alun jälkeen suhde on hyvä ja perhe voi hyvin. Kulissit pidetään pystyssä totta kai ja yritetään pärjätä, mutta tuollainen hajottaa lapsen niin pahasti, että en usko hetkeäkään etteikö pinnan alla olisi muhimassa vaikeita käsittelemättömiä traumoja ja niistä johtuvia mielenterveysongelmia. Tuo tilanne leviää vielä käsiin. Ei tuollaista voi vaan lakaista maton alle ja toivoa että ei siinä käynytkään pahasti. Päälle päin voi tietenkin näyttää pitkäänkin siltä.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 13:05"][quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 12:52"]
[/quote]
[/quote]
Ei ole asiaa koskeva laki muuttunut olennaisesti vuodesta -94, ei todellakaan. Aikuisen ja 13-vuotiaan välinen sukupuoliyhteys oli törkeä lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö sekä silloin että nyt. Miksi valehtelet?
[/quote]
Käytännössä voisi sanoa, että kaikkien vanhojen asioiden pohtiminen on turhaa. Itsestäni sen sijaan ei se ei ole. Ihminen joka ei osaa katsoa taaksepäin ei niistä osaa myös oppia.
Ap laittaa muiden kirjoittajien suuhun sanoja, joita siellä ei ole. Pitäisi miettiä niinkuin ap haluaa ja juuri siltä kannalta miltä hän asiat näkee. Muu on muka turhaa ja haitallista. Ei meistä kirjoittajista kukaan ole tehnyt Katjalle mitään, emmekä tule tekemään. Voit verrata meitä Charlie Hebdoon. Kaikista, se mitä julkaistaan ei ole kivaa, mutta sellaista sananvapaus joskus on. Yksikään tässä ketjussa ei ole syyllistynyt kuitenkaan mihinkään rikokseen.
Joten jos et halua, että hänestä kirjoitetaan niin miksi aloitit edes koko ketjun? Vai onko tarkoitus tosiaankin pelkästään manipuloida ja syyllistää toisenlaiset ajatukset?
Tämän ketjun perusteella näyttää siltä, että naisen pahimpia itsemääräämisoikeuden loukkaajia ovat toiset naiset. Kun naiset nyt ovat päättäneet että nainen on uhri, niin se sitten jukoliste on! Naisen omalla mielipiteellä ja tahdolla ei ole mitään väliä. Tiiättekö, ootte tosi voimaannuttavia. Naisenergiaa naisille!