Hauska tuo Reissumiehen uudistus! Kolme erilaista suomalaista miestä
Kommentit (341)
Fazerille kuuluvia firmoja: Jyväshyvä, Oululainen, Gateau, Vuohelan Herkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää kampanja yrittää olla ajan hermolla mutta se kaatuu tuohon kammottavaan ideologisuuteensa jo alkumetreillä. Oikeasti nuorekkaat ja ajan hermolla olevat kampanjat ovat cooleja, eivät tällaista tätimäistä moniarvoisuussaarnaa, joka tekee kampanjasta jo lähtökohtaisesti sosiaaliviranomaisten harrastamalta ideologisuudelta haiskahtavaa tai jonkun seurakunnan imelää suvaitsevaisuuskasvatusta. Eihän sellainen ole coolia nähnytkään! Jopa tän kampanjan oletettu kohderyhmä (ketä ne muuten ovat? Suomalaiset miehet? Vai ketkä?) eivät voi kuin vaivaantua. Tosi kotikutoista... miettikää nyt, millaisia oikeasti upeita mainoskampanjoita on esim. USA:ssa, jossa homma osataan.
Saako esimerkkiä tällaisista kampanjoista?
Saa. Googleta netistä, esim. YouTubesta. Mä en rupea sun hommia tekemään sun puolesta, sä teet ne ihan itse niin kuin teet myös pyllysi pyyhkimisen (oletettavasti kai teet?)
Vierailija kirjoitti:
Minusta typerä uudistus. Tälläkö saadaan ihmiset hyväksymään paremmin värilliset. Jotenkin lapsellinen juttu.
Tuskinpa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää kampanja yrittää olla ajan hermolla mutta se kaatuu tuohon kammottavaan ideologisuuteensa jo alkumetreillä. Oikeasti nuorekkaat ja ajan hermolla olevat kampanjat ovat cooleja, eivät tällaista tätimäistä moniarvoisuussaarnaa, joka tekee kampanjasta jo lähtökohtaisesti sosiaaliviranomaisten harrastamalta ideologisuudelta haiskahtavaa tai jonkun seurakunnan imelää suvaitsevaisuuskasvatusta. Eihän sellainen ole coolia nähnytkään! Jopa tän kampanjan oletettu kohderyhmä (ketä ne muuten ovat? Suomalaiset miehet? Vai ketkä?) eivät voi kuin vaivaantua. Tosi kotikutoista... miettikää nyt, millaisia oikeasti upeita mainoskampanjoita on esim. USA:ssa, jossa homma osataan.
Saako esimerkkiä tällaisista kampanjoista?
Saa. Googleta netistä, esim. YouTubesta. Mä en rupea sun hommia tekemään sun puolesta, sä teet ne ihan itse niin kuin teet myös pyllysi pyyhkimisen (oletettavasti kai teet?)
Kiitos ystävällisestä vastauksesta, olet selvästi mukava ihminen. Googlesta ei löydy vastausta, millainen on sinun mielestäsi upea kampanja.
Vierailija kirjoitti:
Seuraava muuttuja on Koskenlaskija? Ja sit neiti Elovena.
Elovenaa on jo muutettu.
En ainakaan nappaa pakettia jossa pastori pike
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeisto naureskelee sitä, että joku loukkaantuu Afrikan tähden tapahtumien rekonstruoinnista. Nyt ne ite kohkaa leipäpussista. Kumpikin ihan hemmetin tyhmää. Ääripäät on tosiaan lopulta lähellä toisiaan.
Afrikantähti kohun jälkeen en yhtään ihmettele, jos moni tästä loukkaantuu.
Vain meidän arvoihimme kuuluvat symbolit ovat tallottavissa naureskelujen kera. Siitä tuohtumus ja hieman ymmärrystä nyt asialle!
Mitä arvoa tai symbolia tässä on tallottu? Kyseessä on pussi, jossa myydään ruisleipää miehen kuvalla.
Kysytkö vakavissasi? Reissumieshän on perisuomalinen brändi ruisleipä, johon on totuttu ja siihen on luotettu vuosikymmenet. Ja se pussi, jota on muutettu, ei edusta niitä arvoja, joita se vanha pussi edusti. Se on vieras, outo ja epäsuomalainen.
Ne ovat niitä arvoja, joita on loukattu.
Vierailija kirjoitti:
Valkoisena miehenä en fazerin tuotteisiin enää koske.
Ei niitä osta eikä edes kylässä suostu suuhuni niitä laittamaan jos satutaan tarjoamaan.
fazer itse valitsi asiakaskuntansa kaikella mielipuolisella suvakoinnilla.
Suurei valkonen heteromies vetää raivarit muovipussista. Parasta komediaa.
itse ostan reissaria sitten vasta kun niissä paketeissa nähdään transihmisiä.ja sen nimi kuuluisi olla REISSUHENKILÖ.
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa että netissä on valtavasti mielipidevaikuttamista!
Suomessa on todella vähän SUOMALAISOMISTEISIA ruuan valmistajia.
Jostain kumman syystä nämä lokakampanjat ja kohut osuvat aina niihin SUOMALAISIIN merkkeihin. Miksi niitä suomalaisia valmistajia on niin vähän? Koska ne muut on myyty monikansallisille yrityksille!
Sellaiset salaliittoteoriat tällä kertaa...
Fazer boikottiin.
Ei mulla muuta tähän. Vastenmielinen ja loukkaava rimanalitus.
Vierailija kirjoitti:
itse ostan reissaria sitten vasta kun niissä paketeissa nähdään transihmisiä.ja sen nimi kuuluisi olla REISSUHENKILÖ.
öö miltä niiden transihmisten pitäisi näyttää kun siellä on jo yksi sellainen, eli transmies.
.
Vai onko sinulle ainoa oikea transihminen mies, eli transnainen?
Naisista ei väliä? (taaskaan?)
Suomessa tehty työmiehen reissuleipä miksi sitä muuttaa pitää . Turkkilaisten maa on Aasia arabiaa ei se Suomessa ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeisto naureskelee sitä, että joku loukkaantuu Afrikan tähden tapahtumien rekonstruoinnista. Nyt ne ite kohkaa leipäpussista. Kumpikin ihan hemmetin tyhmää. Ääripäät on tosiaan lopulta lähellä toisiaan.
Vain meidän arvoihimme kuuluvat symbolit ovat tallottavissa naureskelujen kera. Siitä tuohtumus ja hieman ymmärrystä nyt asialle!
Mitä arvoa tai symbolia tässä on tallottu? Kyseessä on pussi, jossa myydään ruisleipää miehen kuvalla.
Kysytkö vakavissasi? Reissumieshän on perisuomalinen brändi ruisleipä, johon on totuttu ja siihen on luotettu vuosikymmenet. Ja se pussi, jota on muutettu, ei edusta niitä arvoja, joita se vanha pussi edusti. Se on vieras, outo ja epäsuomalainen.
Se vanha pussi ei edustanut mitään arvoja. Tämä kampanjapussin kuvitus ylistää ihmisten välistä tasa-arvoa, eikä siinä mielessä ole oikeasti kyllä yhtään epäsuomalainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valkoisena miehenä en fazerin tuotteisiin enää koske.
Ei niitä osta eikä edes kylässä suostu suuhuni niitä laittamaan jos satutaan tarjoamaan.
fazer itse valitsi asiakaskuntansa kaikella mielipuolisella suvakoinnilla.
Suurei valkonen heteromies vetää raivarit muovipussista. Parasta komediaa.
Entinen luomakunnan kruunu on todellakin jotain muuta nykypäivänä.
Onneksi on niin huono ruisleipä, ettei tarvi ostaa. Mun ruisleivässä pitää jauhojen olla 100% ruista.
Että sikäli ihan hyvä, että laittoivat noi varoituskuvat pussin kylkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen epäonnistunut mainoskampanja, jossa nettovoittajat ovat ne henkilöt, joita kampanjan kasvoina on käytetty ja jotka ovat siitä hyvästä saaneet palkkionsa. Häviäjiin kuuluu kampanjan maksaja eli tässä tapauksessa Fazer. Häviäjä on myös markkinointiosasto, joka ei sittenkään saa Nobelin rauhanpalkintoa eikä myöskään Oscaria. Valmiiksi mietitty palkinnonjakopuhekin jää nyt pitämättä.
Höpsis. Nämä kampanjat toimii aina hyvin. Kuluttajat on pääosin tosi liberaaleja eikä nää vähemmistöasiat ole meille mikään ihme mörkö. Ihan normaalia arkea ainakin kaupungeissa.
Jokaiselle vähemmistöasialle voi lanseerata IHAN OMAT leipäpaketit ja ihani hon variset sukkahousut mun puolesta. Se on liberaalia Epänormaali mörkö on siinä että kaikki suomalainen muutetaan.
Elovenatyttö takaisin. ❤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se vanha pussi ei edustanut mitään arvoja. Tämä kampanjapussin kuvitus ylistää ihmisten välistä tasa-arvoa, eikä siinä mielessä ole oikeasti kyllä yhtään epäsuomalainen.
Miten taivaan nimessä tää ylistää ihmisten välistä tasa-arvoa, kun kuvituksessa ei ole yhtää naista, lasta eikä muitakaan ryhmiä. On vain miehiä keskenään. Ethän säkään Pollyanna noin tyhmä voi olla, vai ootko? Ja joo, sulla on vähän tylsä ilta ja kunhan provoot mutta silti.