Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi yksikään ei selviytynyt lentokoneesta, joki 2 m syvä. Oliko se vesi niin kylmää vai räjähdyskö?

Vierailija
30.01.2025 |

Ymmärrän että moni menehtyi, mutta edes yksi, huippu-urheilijoita oli. Miten ei edes joku 2 m syvyydestä voinut päästä pintaan, oliko vesi niin kylmää, vai oliko räjähdys niin paha? Surullista

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha, meillä on sitten mammapalstan Rambo päätynyt kommentoimaan

Vierailija
2/61 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa tosiaan. Itse kyllä olisin uinut rantaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mikään vantaanjoki ole potamac

Vierailija
4/61 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joki on 2m syvä ja lentokone siihen tärähtää niin eihän se juurikaan kuivaan maahan iskusta eroa...

Vierailija
5/61 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan varmasti olisit, sieltä tonnien painoisten alumiinilevyjen alta olisit sukeltanut pilkkopimeässä palavassa koneessa, ja olisit vielä selässä kantanut kolme muuta selviytynyttä veden kimmellellessä lihalsissasi. Juu juu

Vierailija
6/61 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se näyttänyt räjähtävän melkoisesti

Vierailija
7/61 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, miksei se palo sammunut kun kone putosi veteen?

Vierailija
8/61 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan varmasti olisit, sieltä tonnien painoisten alumiinilevyjen alta olisit sukeltanut pilkkopimeässä palavassa koneessa, ja olisit vielä selässä kantanut kolme muuta selviytynyttä veden kimmellellessä lihalsissasi. Juu juu

Olisin väistänyt ne alumiinilevyt ja tulihan valaisee niin oisin liekkien valossa uinut rantaan.

Vierailija
9/61 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävipä tuuri kun kerran joen keskisyvyys on 8 metriä

Vierailija
10/61 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oliko se vesi niin kylmää"

Joo, se oli varmaan -120 asteista vettä kun -4 asteinen vesi on vielä uimalämpöistä.

Vierailija
11/61 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ei erota sarkasmia ei sitten millään.

Vierailija
12/61 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei koneessa ollut heittoistuimia? 

Vierailija
13/61 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ne törmänneet ilmassa?

Jos ajat nokkakolarin motarilla, niin ei auton tarvitse veteen päätyä kuolemasi varmistamiseksi.

Vierailija
14/61 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin anannut oven ja hypännyt kevyellä loikalla kynnykseltä rantaan juuri ennen kuin osuu veteen, ilman että edes kengät kaatuisivat.

Hauiksen päällä olisivat olleet muut matkustajat ja lentohenkilökunta. 

Vierailija
15/61 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin väistänyt ne alumiinilevyt ja tulihan valaisee niin oisin liekkien valossa uinut rantaan.

Nyt on muuten macgaiveri linjoilla kun turvavöissä köytettynä olisit ensin selvinnyt laskusta ja sitten vielä saanut västettyä jokaisen irtokappaleen ilman naarmun naarmua. Kuka olisikaan arvannut, että tän palstan pyöreiden kotihiirulaisten joukosta löytyy henkilö joka omaa ilmiömäisen reaktionopeuden sekä yliluonnolliset voimat. Huh huh, nyt on kaikki nähty

Vierailija
16/61 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ympärillä palaa, mutta olet suojassa. Hetkinen.

Tai ovat tuhoutuneet räjähdyksessä.

Surullista.

Vierailija
17/61 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

MTV.llä tuollainen koelentäjä sanoi että laskeutuessaan iso matkustajakone ei voi väistää eikä mitenkään edes voi nähdä sinne lentokoneen alle. Törmäyksestä ei tuon koelentäjän mukaan kukaan saanut ennakko varoitusta ja törmäyksestä valtavaan räjähdyksen kuluin hänen mukaansa videon perusteella 0.20 sekuntia. Nuo ilma- alukset matkustajien törmäsivät varoittamatta toisiaan yli 550 km/h ja leimahtivat tulipalloiksi. Mahtava tapa kuolla, kadehdin!

Vierailija
18/61 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteentörmäys ja räjähdys ilmassa. Kaksi metriä vettä on paljon. Tyhmiä mietit ja kyselet.

Vierailija
19/61 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ei erota sarkasmia ei sitten millään.

Et kuule uskokkaan kuinka monta olen tavannut, jotka vankkumatta uskovat selviytyvänsä, vaikka kokemusta äärioloista pyöreä nolla ja ruumiinrakennekkin muistuttaa haudutettua juustoiekkoa

Vierailija
20/61 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ne törmänneet ilmassa?

Jos ajat nokkakolarin motarilla, niin ei auton tarvitse veteen päätyä kuolemasi varmistamiseksi.

Ei helikopterin pitäis jumbo jettiä kaataa, pien kolhu sivuun vaan. Miten se tiputti koko koneen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan