Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostaisitteko tämän laukun?

Vierailija
14.01.2015 |

http://www.prada.com/en/FI/e-store/woman/handbags/totes/product/B1786T_NZV_F0002.html

Mies luvannut että saan sen ostaa. Mutta itselläni ei ole rahaa siihen vielä ja remppaa tulossa. Joutuisin käyttämään yhteistä tiliämme. Olen haaveillut tuosta laukusta varmaan jo 2 vuotta. Mies ei ostanut joululahjaa vaan lupasi tuon laukun. Toisaalta tuntuu hirveältä laittaa tuollainen summa laukkuun rahaa. Mutta en ole löytänyt vastaavaa yhtä kivan näköistä. Luulen että laatukin on hyvä. Omistan pari merkkilaukkua mutta en noin kallista. Tuo menisi varmaan minulla koko ikäni. Olen kahden vaiheilla tilatako vai ei. Jotenkin iskostunut päähän että pitäisi itse olla säästettynä rahat kaikkeen mitä ostaa. Mitä itse tekisitte? Säästääkö vai ostaako nyt?

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä harvinaisen ruma laukku. Merkkilaukut on tietty ajattomia, mutta toi on niin valju ja näkymätön, että en maksaisi noin paljoa. Paitsi, jos tarkoituksena on ostaa "näkymätön" laukku. Kyllä klassisia malleja on kauniimpiakin olemassa. Mutta toki kannattaa ostaa jos itse siitä pidät, kestää varmaan loppuelämän.

Vierailija
42/76 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä näyttää olevan ehkä hieman asiat hukassa ja elämän prioriteetit vääristyneet. Jos tuota materiapuolta lähdetään tarkastelemaan, niin:

Ensin pitää olla hyvän kokoinen talo tai asunto jossa kunnon pukeutumishuone, sitten kiva auto jolla voi ajeluttaa kivoja asusteita, pukeutumishuoneesta löytyä ne kaikki kivat vaatteet ja kengät ja vasta sitten siihen vakiintuneempaan elämäntyyliin sopivat laukut.

On jotenkin surkuhupaisaa kun blogityyliset ihmiset asuvat pienissä vuokrakopeissa tai omistusyksiöissä joissa korkeutta enemmän kuin pinta-alaa, eivät omista mitään autoa vaan kuskaavat jotain kolmen tonnin logomerkkilaukkua raitsikassa Zaran ja Henkkamaukan pissismäiset vaatteet päällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

44/76 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 11:28"]

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 11:18"]

Mä en ole löytänyt Korsilta tai Furlalta mitään yhtä kivaa. Niissäkin lukee joko Furla tai Kors. Ne Korsin laukut menee huonoksi hihnoista. Firman laukut taas on jotenkin tönkön näköisiä. Harmi vaan etten pääse sovittamaan missään tuota Pradaa. Itse en ole vielä Chanelin laukuille lämmennyt. Sellainen joka ei tykkää muodista tai laukuista ei voi ymmärtää että joku maksaa paljon asusteista. Ja lomamatka on ohi viikossa. Laukkua voi ihailla joka päivä. :) Ap

[/quote]

Totta, lomamatka on ohi yleensä viikossa, mutta se viikkokin voi avartaa maailmankuvaa kummasti. 

Mutta onhan se tietysti kiva ihailla kuolinvuoteellaan sitä ihkua laukkua.

Vaan kyllä sun nyt kannattaa se remontti hoitaa ensin alta pois. Ei sulla on siihen laukkuun nyt varaa. 

[/quote]

Väittäisin kyllä, että mieleistä laatulaukkua käyttää vuosien ja vuosikymmenien mittaan muutenkin kuin kuolinvuoteen ilona ja siitä on näin ollen enemmän iloa käyttäjälleen kuin yhdestä lomareissusta, ellei se lomareissupaikka puitteineen ole jotain aivan erityisen mieleenpainuvaa.

Minä ostan laukkuni itse ja silloin, kun olen harkinnut, että siihen on varaa. Jos olen tiennyt että pitää varata rahaa laiturin tai terassin rakentamiseen tai muuhun, en pistä juuri silloin rahaa laukkuihin. Jos miehesi on luvannut sinulle lahjaksi tuon laukun ja hänellä on siihen varaa (ja sinusta on ok ostaa miehen tiliin noinkin kallis käsveska) ja rahaa riittää myös siihen remppaan, niin osta pois. Jos se taas lykkää tärkeämpiä investointeja, älä osta vielä vaan säästä.

Vierailija
45/76 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

H&m:stä saa ihan saman näköisen hintaan 29.90e. Siinä kantaa tavarat ihan yhtä hyvin kuon pradassakin.

Vierailija
46/76 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan nätti, mutta TUOSTA en maksaisi noin paljoa!

Vierailija
47/76 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
48/76 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookin Design Cornerissa taitaa olla tollanen myynnissä, 750e lähes uusi

Vierailija
49/76 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
50/76 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 11:53"]H&m:stä saa ihan saman näköisen hintaan 29.90e. Siinä kantaa tavarat ihan yhtä hyvin kuon pradassakin.
[/quote]

Yeah ja kuukauden käytön jälkeen laukku näyttää vuosia vanhalta nuhjuuntumisesta päätellen. Sitten taas uuden tekonahkaveskan ostoon ja luonto ja kukkaro kiittää...

Vierailija
51/76 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on, että nyt on tyrkyllä tuollaisia mummolaukkuja koko ajan! Huvittaa kaupassa katsella kun nuoret likat kulkee mummokassiensa kanssa : ))

Itse ostan jotakin vähän hauskempaa ja nuorekkaampaa vaikka olen paljon vanhempi.

Vierailija
52/76 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 11:02"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 10:40"]

Katoin vielä sen hinnan uudestaan. Melkein kaks tonnia! Apua! En ikinä pystyisi laittaa noin paljon rahaa yhteen laukkuun, oli miten hyvä, kestävä tai kiva. Pakko kysyä, mitä teet työksesi? :D t.2

[/quote]

Mitä sä teet työksesi?
[/quote]
Mites se liittyy tähän?

Vierailija
53/76 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua! Tästä näkee taas suomalaisten ajatusmaailman! :DDD Tuota pidetään mummolaukkuna ja ollaan sitä mieltä ettei sitä kannata ostaa (kun kukaan ei tajua sen olevan kallis koska kukaan ei tunnista sitä kalliiksi koska siinä ei ole logoja, monogrammeja yms) MUTTA sitten kaikki fanittaa kilpaa jotain ikämummomaisia Chanelitikkilaukkuja tai tosimummokuvioisia Vuittoneita, siksi koska sokeakin tajuaa niiden olevan kalliita niin mummomaisuus menee noissa logolaukuissa hyvin läpi näillekin jotka pitää muuten tyyliään nuorekkaina!

Vierailija
54/76 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole kummoinen!

Vierailija
55/76 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 11:18"]Mä en ole löytänyt Korsilta tai Furlalta mitään yhtä kivaa. Niissäkin lukee joko Furla tai Kors. Ne Korsin laukut menee huonoksi hihnoista. Firman laukut taas on jotenkin tönkön näköisiä. Harmi vaan etten pääse sovittamaan missään tuota Pradaa. Itse en ole vielä Chanelin laukuille lämmennyt. Sellainen joka ei tykkää muodista tai laukuista ei voi ymmärtää että joku maksaa paljon asusteista. Ja lomamatka on ohi viikossa. Laukkua voi ihailla joka päivä. :)

Ap
[/quote]

Miten ja miksi laukkua sovitetaan?

Vierailija
56/76 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
57/76 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
58/76 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en halua mitään pissis laukkua. En ole mikään teini. Vastauksena tuohon mummolaukku vertaukseen. Työ ei liity mitenkään laukkuihin, vai miten liittyy? Onko jossain lista mitä saa ostaa ja minne matkustaa?

Ap

Vierailija
59/76 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sama hlö joka avasi jo yhden ketjun täällä tuosta Pradan klassikkolaukusta ja kysyit minkä värinen kannattaa ostaa vai kannattaako sen sijasta ostaa se Vuittonin juomukondomi-kuosilaukku??? Ja sama ketju on näköjään Elleissä, ja lienee Demissäkin? Jos olet oikeasti aikuinen ihminen ja tunnet tyylisi ja tiedät varakkuutesi, niin miksi et osaa päättää mitä haluat? ja mitä teet???

Vierailija
60/76 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 12:01"]

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 11:02"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 10:40"] Katoin vielä sen hinnan uudestaan. Melkein kaks tonnia! Apua! En ikinä pystyisi laittaa noin paljon rahaa yhteen laukkuun, oli miten hyvä, kestävä tai kiva. Pakko kysyä, mitä teet työksesi? :D t.2 [/quote] Mitä sä teet työksesi? [/quote] Mites se liittyy tähän?

[/quote]

Varmaan sen takia että voitko käyttää tuon hintaluokan laukkua esim. töissä, jolloin se maksaa itsensä nopeammin takaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi