Ostaisitteko tämän laukun?
http://www.prada.com/en/FI/e-store/woman/handbags/totes/product/B1786T_NZV_F0002.html
Mies luvannut että saan sen ostaa. Mutta itselläni ei ole rahaa siihen vielä ja remppaa tulossa. Joutuisin käyttämään yhteistä tiliämme. Olen haaveillut tuosta laukusta varmaan jo 2 vuotta. Mies ei ostanut joululahjaa vaan lupasi tuon laukun. Toisaalta tuntuu hirveältä laittaa tuollainen summa laukkuun rahaa. Mutta en ole löytänyt vastaavaa yhtä kivan näköistä. Luulen että laatukin on hyvä. Omistan pari merkkilaukkua mutta en noin kallista. Tuo menisi varmaan minulla koko ikäni. Olen kahden vaiheilla tilatako vai ei. Jotenkin iskostunut päähän että pitäisi itse olla säästettynä rahat kaikkeen mitä ostaa. Mitä itse tekisitte? Säästääkö vai ostaako nyt?
Kommentit (76)
Ei ole minunkaan makuun tuo laukku. Liikaa mummomallinen.
Kauhee tantta ja liian kallis. En ostais.
Minä en ostaisi, en tykkää enkä "osaa" käyttää tuon mallisia laukkuja.
Ottaisin mieluummin tuon kuin jonkun väsyneen blogi-Vuittoonin tai blogi-Kanelin.
tuossa ei ainakaan hypi tuotemerkki silmille kissankokoisin kirjaimin ;)
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 10:42"]
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 10:39"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 10:37"]En käyttäisi vaikka ilmaiseksi saisin. Ruma kuin mikä. Sori, taitaa olla vähän eri maku meillä. Mutta jos sulla on rahaa ja haluat sen, niin anna mennä vaan! :) [/quote] Musta olis kiva nähdä millainen on sun mielestä kaunis laukku, onko se joku kangas pussukka? Ap [/quote] Haha. Juuri niin. En ole ikinä ollut laukkujen perään että ehkä tää mun vastaus oli vähän turha. Ei ollut tarkoitus loukata.
[/quote]
Ei varmaan niin.
en o ap
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 10:47"]
Furlalla, Michael Korsilla ja DKNYllä on vastaavia laukkuja jotka tehty samasta italialaisesta pintasuojatusta saffianonahasta (joka tulee varmasti vielä samalta tehtaalta kuin Pradan nahka koska näyttää ja tuntuu samalta), joten jos merkkiLOGO ei ole niin tärkeä että siitä kannattaa maksaa 1200-1500e ylimääräistä, niin suosittelen edellämainittuja, ja Helsingissä on Furlan liikekin mikä on hyvä sillä jos laukussa ilmenisi valmistusvirhe niin se Prada pitää lähettää Italiaan tai viedä lähimpään liikkeeseen joka löytyy Tukholmasta.
[/quote]
Furlalla, Korsilla... Huoh.
Tottakai ostaisin, sehän on sijoitus. Voit antaa sitten kuolinvuoteellasi tyttärellesi sen. Hyvin pitää kyllä hoitaa ja rasvailla välillä! :)
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 10:40"]
Katoin vielä sen hinnan uudestaan. Melkein kaks tonnia! Apua! En ikinä pystyisi laittaa noin paljon rahaa yhteen laukkuun, oli miten hyvä, kestävä tai kiva. Pakko kysyä, mitä teet työksesi? :D t.2
[/quote]
Mitä sä teet työksesi?
Kamalan tylsän näköinen laukku! Ja ihan järkyttävän hintainen. Tuolla rahalla pääsisitte vaikka etelänlomalle, vähän kauemmaksikin, jos lähtijöitä on vain sinä ja miehesi.
Tuollaisen laukun osto voisi olla "järkevää", jos rahaa on paljon, eikä laukun hinta ole pois ainakaan perus elinkustannuksista.
Mä ajan ton hintasilla autoilla ja pidän rahankäyttöäni järkevänä...
Minulla on yksi lähes parin tonnin laukku, mutta tuota rumilusta en huolisi edes ilmaiseksi. Ei ole sama maku kaikilla, ehkä se on hyväksikin.
En kyllä noin "tätimäiseen" tylsään laukkuun sijoittaisi noin paljon rahaa. Varmaan löytyisi tyylikkäämpiäkin. Mutta jos on oman tyylinen ja olisi rahaa, niin ostaisin. Mutta tuon sinun tekstin perusteella sinulla ei olisi edes varaa siihen, joten miksi turhaa ostaa? Tai säästät vaikka.
Mä en ole löytänyt Korsilta tai Furlalta mitään yhtä kivaa. Niissäkin lukee joko Furla tai Kors. Ne Korsin laukut menee huonoksi hihnoista. Firman laukut taas on jotenkin tönkön näköisiä. Harmi vaan etten pääse sovittamaan missään tuota Pradaa. Itse en ole vielä Chanelin laukuille lämmennyt. Sellainen joka ei tykkää muodista tai laukuista ei voi ymmärtää että joku maksaa paljon asusteista. Ja lomamatka on ohi viikossa. Laukkua voi ihailla joka päivä. :)
Ap
Tyttö hyvä, jos nyt vaan käyttäisit tuon rahan siihen remonttiin. Ostat niitä parintonninlaukkuja sitten, kun sulla on oikeasti sellaisiin varaa.
En tietenkään, se on ruma ja ihan sairaan kallis. Kamat saa kuljetettua paikasta toiseen halvemmallakin. Missään käsilaukussa ei ole niin hyvää kantojärjestelmää, että siitä kannattaisi maksaa mansikoita, vrt. esim rinkka, jossa suuremmalla rahalla voi saadakin paremman kannettavan.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 11:18"]
Mä en ole löytänyt Korsilta tai Furlalta mitään yhtä kivaa. Niissäkin lukee joko Furla tai Kors. Ne Korsin laukut menee huonoksi hihnoista. Firman laukut taas on jotenkin tönkön näköisiä. Harmi vaan etten pääse sovittamaan missään tuota Pradaa. Itse en ole vielä Chanelin laukuille lämmennyt. Sellainen joka ei tykkää muodista tai laukuista ei voi ymmärtää että joku maksaa paljon asusteista. Ja lomamatka on ohi viikossa. Laukkua voi ihailla joka päivä. :) Ap
[/quote]
Totta, lomamatka on ohi yleensä viikossa, mutta se viikkokin voi avartaa maailmankuvaa kummasti.
Mutta onhan se tietysti kiva ihailla kuolinvuoteellaan sitä ihkua laukkua.
Vaan kyllä sun nyt kannattaa se remontti hoitaa ensin alta pois. Ei sulla on siihen laukkuun nyt varaa.
Kaikilla on omat prioriteetit mihin rahansa haluaa käyttää. Jos ap haluaa laukun ja siihen on varaa niin osta, mitä sitä muilta kysymään. Miksi edes kysyt asiasta täällä ? Varmasti arvasit että suurinosa lyttää aikeesi. Minun mielipide ? En ostaisi. Laukku on tosiaan aika tylsä ja vaikka varaa siihen olisikin, niin morkkis olisi aivan valtava jos käyttäisin laukkuun noin paljon rahaa. Mutta en olekaan merkkilaukkujen perään, koska useimmat tätimäisiä ja epäkäytännöllisiä omaan makuuni. Mutta et sinä sitä laukkua minulle osta ap vaan itsellesi.
Furlalla, Michael Korsilla ja DKNYllä on vastaavia laukkuja jotka tehty samasta italialaisesta pintasuojatusta saffianonahasta (joka tulee varmasti vielä samalta tehtaalta kuin Pradan nahka koska näyttää ja tuntuu samalta), joten jos merkkiLOGO ei ole niin tärkeä että siitä kannattaa maksaa 1200-1500e ylimääräistä, niin suosittelen edellämainittuja, ja Helsingissä on Furlan liikekin mikä on hyvä sillä jos laukussa ilmenisi valmistusvirhe niin se Prada pitää lähettää Italiaan tai viedä lähimpään liikkeeseen joka löytyy Tukholmasta.