Sivut

Kommentit (381)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee- tai kahvi- tai puurokalenteri on ihan kiva idea, jos joka tapauksessa käyttää ko. ainetta päivittäin. Ei lisää epäterveellistä syömistä, eikä lisää krääsää, jota ei olisi ikinä tullut ostettua ilman kalenteria.

Vielä puuttuu maito-, leipä- ja vessapaperikalenteri!

Vessapaperikalenteri 😂😂😂

Heti ostaisin. Mulla on himona hillokalenteri vaikken hilloja syökään : D  Tässä ajassa pitää olla vähän hullutusta!  Pipoa löysemmälle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ihan hirveetä krääsää. Olen sanonut isovanhemmille ja kummeille että meille ei saa ostaa yhtään kalenteria. Ostamme itse lapsille yhden kalenterin / lapsi ja se on yleensä suklaakalenteri koska sitä hiton muoviromua on nurkat täynnä muutenkin. 

Maailma hukkuu roskaan ja turhaan tavaraan, meret on täynnä muoviromua. Tästä puhutaan paljon mutta aina vaan tulee uusia ja isompia ja halvemmalla tuotettuja tavaroita Kiinasta (tai jostain).

Näitä aina ja aina vaan uusia kertakäyttöasioita ostamalla me opetamme omille lapsillemmekin tätä kulutushysteriaa, sitä että on ok ostaa kaiken maailman TURHAA krääsää joka jää jouluviikon alku ihastuksen jälkeen laatikoiden täytteeksi.

Ei ole ihme että maailma saastuu saastumistaan.

Mä hankin itselleni luonnonkosmetiikkakalenterin, jonka tuotteet käytän viimeistä tippaa myöten. Tässä on paljon hyviä puolia: ilo joka aamu pakettia avatessa, saa kokeilla uusia tuotteita, tyhjät pakkaukset voi laittaa kierrätykseen eikä mitään turhaa krääsää jää kaappeihin pyörimään. Ehdottomasti rahan arvoista itselleni!

Vierailija

Jos kosmetiikkakalenteri maksaa yli satasen, niin sillä saa pari normikokoista purkkia eli vaikka saman merkin kosteusvoiteen ja silmänympärysvoiteen. Miksi pitäisi maksaa näytteistä? Ne pitäisi olla ilmaisia tuotteiden ostajille, kylkiäisenä!

Vierailija

Tänä vuonna ei tule Taffelin sipsikalenteria joten kaikki joulukalenteriahdistuneet voivat ainakin joltain osin huokaista helpotuksesta... :)

Vierailija

Lapsena meillä oli vain kalenterit, joissa oli luukun takana kuva. SIlti oli ihana avata luukut.

• ylös 13
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos kosmetiikkakalenteri maksaa yli satasen, niin sillä saa pari normikokoista purkkia eli vaikka saman merkin kosteusvoiteen ja silmänympärysvoiteen. Miksi pitäisi maksaa näytteistä? Ne pitäisi olla ilmaisia tuotteiden ostajille, kylkiäisenä!

No tässähän onkin jutun juonena että se on JOULUKALENTERI. Itse nimenomaan kaipaan muutenkin enemmän minikokoisia tuotteita ja olisin valmis maksamaan niistä - haluan kokeilla itselleni uusia tuotteitta ennen isojen pakkausten ostamista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Turhaa krääsää. Osa meistä on harakoita.

Mulla on joulukalenterina sellainen pahvilokerikko, jonka täytän karkeilla. Se on sisustusesine ja tunnelmantuoja, ei halvan kertakäyttörihkaman kallis pakkaus.

Hyvä idea! Taidan matkia sinua ja tehdä itsekin. Kiitos vinkistä. 

Meille lahjaksi annettu

Pyhien muisto päivänä kristityt käy hautausmailla muistamassa kuolleita ystäviään sukulaisia tuttavia se on siis muistelu päivä.Ne muut jutut on muiden uskontojen.No jouluna muistetaan Jeesuksen syntymää taivaan lahjaa.Muille uskonnoille ei ole joulua.

Vierailija

Meille lahjaksi annettu kirjoitti:
Pyhien muisto päivänä kristityt käy hautausmailla muistamassa kuolleita ystäviään sukulaisia tuttavia se on siis muistelu päivä.Ne muut jutut on muiden uskontojen.No jouluna muistetaan Jeesuksen syntymää taivaan lahjaa.Muille uskonnoille ei ole joulua.

Miten tämä avautuminen liittyy joulukalentereihin?

Vierailija

Viime vuonna meillä, lapsettomalla avioparilla oli seuraavia kalentereita:

- paperikalenteri

- tarrakalenteri

- Kinder-kalenteri (sellainen iso)

- Baileys-kalenteri

- Fazerin suklaapatukat

- Lidnt-suklaakalenteri (nalle)

- After Eight -kalenteri

- Lookfantastic -kosmetiikka jne kalenteri

- Lush-kalenteri (kylpytuotteita jne)

- Asos-kalenteri (kosmetiikkaa jne)

Olisin halunnut vielä muutakin. Kaikista kosmetiikkakalentereista katson etukäteen sisällöt ja mikäli mukana tulee muutama itselle sopimaton, annan ne kavereille ilmaiseksi. Esim. liian tumma kulmaväri, en edes avaa pakkausta vaan pistän heti eteenpäin.

Nyt ei ole vielä yhtään herkkukalenteria, mutta kosmetiikkakalentereita on 3 ja harkitsen neljännen ostamista nyt ja viidennen ostamista alennuksesta.

Olen miettin, et avaisinko yhden kosmetiikkakalentereista nyt jo lokakuun puolella. Voisin myydä sitten kalenterin vaikka kirppispöydällä, se kun on sellainen uudelleenkierrätettävä malli.

• ylös 4
  • alas 10
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minä haluan minikokoisia tuotteita.

Vierailija

Ai niin, tänä vuonna on uusi irtokarkkikalenteri! Sitä himoitsen ja lisäksi yritän etsiä jäätelökalenteria paikkakunnan kaupoista. Vielä ei ole tärpännyt

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No tässähän onkin jutun juonena että se on JOULUKALENTERI. Itse nimenomaan kaipaan muutenkin enemmän minikokoisia tuotteita ja olisin valmis maksamaan niistä - haluan kokeilla itselleni uusia tuotteitta ennen isojen pakkausten ostamista.

Tähän on menty, että nykyään kuluttajat maksavat jo näytteistäkin jotta SAAVAT testata firmojen tuotteita. Ennen nuo annettiin ilmaiseksi, jotta kuluttaja olisi testannut ja ostanut sitten varsinaisen tuotteen.

Vierailija

Lasten suhteen: tässä on hyvä tilaisuus kokeilla rakkautta ja rajoja -mentaliteettia

Aikuisten suhteen: ei tyhmä joka pyytää vaan se joka ostaa

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No selvästi nää firmat ovat miettineet asiakaskuntansa jos jengi haluaa maksaa satasen tai enemmän näytteistä joita ei saa edes itse valita :D No, ainakin sain laajentaa omaa maailmankuvaani tässä samalla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Viime vuonna meillä, lapsettomalla avioparilla oli seuraavia kalentereita:

- paperikalenteri

- tarrakalenteri

- Kinder-kalenteri (sellainen iso)

- Baileys-kalenteri

- Fazerin suklaapatukat

- Lidnt-suklaakalenteri (nalle)

- After Eight -kalenteri

- Lookfantastic -kosmetiikka jne kalenteri

- Lush-kalenteri (kylpytuotteita jne)

- Asos-kalenteri (kosmetiikkaa jne)

Olisin halunnut vielä muutakin. Kaikista kosmetiikkakalentereista katson etukäteen sisällöt ja mikäli mukana tulee muutama itselle sopimaton, annan ne kavereille ilmaiseksi. Esim. liian tumma kulmaväri, en edes avaa pakkausta vaan pistän heti eteenpäin.

Nyt ei ole vielä yhtään herkkukalenteria, mutta kosmetiikkakalentereita on 3 ja harkitsen neljännen ostamista nyt ja viidennen ostamista alennuksesta.

Olen miettin, et avaisinko yhden kosmetiikkakalentereista nyt jo lokakuun puolella. Voisin myydä sitten kalenterin vaikka kirppispöydällä, se kun on sellainen uudelleenkierrätettävä malli.

Mun kalenterista löytyy joka päivälle uusi Harley Davidson.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Haluaisin tequilakalenterin.

Esim. Amazonin kautta voi tilata alkoholikalentereita. En tosin tiedä, kuuluvatko tequilakalenterit valikoimaan, mutta Saksassa on ihan mieletön tarjonta. Tilasin itselleni yhden erikoiskalenterin (ei suklaa eikä alkoholi).

Vierailija

Esimerkiksi tämmöinen olisi kiva saada adventiksi:

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.