Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkäri kirjoitti niin kauniisti musta että sopis tinder-bioonkin

Vierailija
03.11.2021 |

”Yleistila hyvä. Orientoitunut, asiallinen, ahdistuneen oloinen nuori nainen. Hoikka ja urheilullinen ruumiinrakenne. Siisti ja laittautunut.”

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei mulla lue mitään tuollaista kuvausta?

Vierailija
2/40 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No harmi kun itsellä ei oo koskaan kuvailtu tolleen :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kertomuksia, mitä lääkäri on teistä kirjoittanut! Nämä ovat aina hauskaa luettavaa.

Vierailija
4/40 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan tavallista psykiatrisen statuksen tekemistä. Kuten tällä palstalla on aiemmin kerrottukin, näitä kirjataan vain muita ammattilaisia varten. Olisi huolestuttavaa, jos seuraavalla käynnillä olisitkin asiallisen sijasta hajanainen tai siistin ja laittautuneen sijaan likaisissa/epäsopivissa vaatteissa, pesemätön ja pahalta haiseva.

Vierailija
5/40 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan tavallista psykiatrisen statuksen tekemistä. Kuten tällä palstalla on aiemmin kerrottukin, näitä kirjataan vain muita ammattilaisia varten. Olisi huolestuttavaa, jos seuraavalla käynnillä olisitkin asiallisen sijasta hajanainen tai siistin ja laittautuneen sijaan likaisissa/epäsopivissa vaatteissa, pesemätön ja pahalta haiseva.

Ei tää ollut psykiatri vaan ortopedian erikoislääkäri

Vierailija
6/40 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin yököttää. Mitä sille lääkärille kuuluu joku sun ruumiinrakenne? Keskittyis olennaiseen.

Vierailija
7/40 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten laittautuminen, siisteys, ahdistuneisuus ja orientoituminen liittyy ortopediaan? Hoikkuus ja nuoruus kyllä mutta näkyyhän ikä myös helkkarissa.

Vierailija
8/40 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen , mulle mieslääkäri "lievästi obesitas". Täys läski oon , mutta piristi päivää kummasti. Ne kirjoittaa mulle muuten aina "obesitas".

Vierailija
9/40 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs elämänpelkuripsykiatri, kultakellonaikkonen kirjoitti minusta: Vaatimaton.

Toisaalla sama potilaidenpelkuri kirjoitti minusta: Hankala.

Ei siis mene oikein päikseen, jos olen vaatimaton, miten se voi niin ärsyttää?

Psykiatrivitsit, jossa ei tarvi käsiään liata pitää osin paikkansa. Järkyttävän huonoja yksilöitä alalla. Missä muualla mitätön voisi käyttää valtaa noin, kun voi lähtökohtaisesti katsoa potilaat alempiarvoisiksi.

Vierailija
10/40 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin yököttää. Mitä sille lääkärille kuuluu joku sun ruumiinrakenne? Keskittyis olennaiseen.

Ruumiinrakenne on oleellinen asia nuo muut ei kuten tuossa juuri ihmettelin et miks niitä kuvaili.

Vierailija
11/40 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen , mulle mieslääkäri "lievästi obesitas". Täys läski oon , mutta piristi päivää kummasti. Ne kirjoittaa mulle muuten aina "obesitas".

Ja kävin siis ortopedillä , jänteet poikki kädessä.

Vierailija
12/40 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Laittautunut". Tuo ei kerro yhtään mitään. Arvokysymyksiä, laittaako joku maalia naamaansa, tai ei. Mihin aikaansa haaskaa.

Vierailija
13/40 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisää kertomuksia, mitä lääkäri on teistä kirjoittanut! Nämä ovat aina hauskaa luettavaa.

En ole uskaltanut käydä katsomassa. Suuttuisin kuitenkin.

Vierailija
14/40 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla lukee erään käynnin kohdalla siisti ja asiallinen mies, puhuu kokonaisia lauseita. Käynnin aiheena oli poskiontelontulehdus :)

Vierailija
15/40 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleistila hyvä, asiallinen. Hyvin tulee kontaktiin. Hieman vaitonaisen ja ujostuneen oloinen on. Ulkoisesti siisti habitus.

Vierailija
16/40 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla lukee erään käynnin kohdalla siisti ja asiallinen mies, puhuu kokonaisia lauseita. Käynnin aiheena oli poskiontelontulehdus :)

Neuvolassako kävit? :D

Vierailija
17/40 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Yt hyvä. Muskulaarinen."... 

Ennen olkapään tähystystä. :D

-M45-

Vierailija
18/40 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Laittautunut". Tuo ei kerro yhtään mitään. Arvokysymyksiä, laittaako joku maalia naamaansa, tai ei. Mihin aikaansa haaskaa.

Kertoopas. Se kertoo että henkilö pitää itsestään huolen. Nätiksi laittautuiminen, tai kuntourheilu on kuitenkin parempi tapa käyttää aikaa, kuin käyttää se aika toisten mollaamiseen.

Vierailija
19/40 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei mulla lue mitään tuollaista kuvausta?

Koska olet ylipainoinen etkä sporttinen. Ulkoasukin vähän... sekava.

Vierailija
20/40 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoopas. Se kertoo että henkilö pitää itsestään huolen. Nätiksi laittautuiminen, tai kuntourheilu on kuitenkin parempi tapa käyttää aikaa, kuin käyttää se aika toisten mollaamiseen.

Kuntourheilu auttaa pysymään terveenä ja toimintakykyisenä. Naaman maalaus on täyttä ajan haaskausta ja mielistelyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi