Lääkäri kirjoitti niin kauniisti musta että sopis tinder-bioonkin
”Yleistila hyvä. Orientoitunut, asiallinen, ahdistuneen oloinen nuori nainen. Hoikka ja urheilullinen ruumiinrakenne. Siisti ja laittautunut.”
Kommentit (40)
No harmi kun itsellä ei oo koskaan kuvailtu tolleen :(
Lisää kertomuksia, mitä lääkäri on teistä kirjoittanut! Nämä ovat aina hauskaa luettavaa.
Aivan tavallista psykiatrisen statuksen tekemistä. Kuten tällä palstalla on aiemmin kerrottukin, näitä kirjataan vain muita ammattilaisia varten. Olisi huolestuttavaa, jos seuraavalla käynnillä olisitkin asiallisen sijasta hajanainen tai siistin ja laittautuneen sijaan likaisissa/epäsopivissa vaatteissa, pesemätön ja pahalta haiseva.
Vierailija kirjoitti:
Aivan tavallista psykiatrisen statuksen tekemistä. Kuten tällä palstalla on aiemmin kerrottukin, näitä kirjataan vain muita ammattilaisia varten. Olisi huolestuttavaa, jos seuraavalla käynnillä olisitkin asiallisen sijasta hajanainen tai siistin ja laittautuneen sijaan likaisissa/epäsopivissa vaatteissa, pesemätön ja pahalta haiseva.
Ei tää ollut psykiatri vaan ortopedian erikoislääkäri
Jotenkin yököttää. Mitä sille lääkärille kuuluu joku sun ruumiinrakenne? Keskittyis olennaiseen.
Miten laittautuminen, siisteys, ahdistuneisuus ja orientoituminen liittyy ortopediaan? Hoikkuus ja nuoruus kyllä mutta näkyyhän ikä myös helkkarissa.
Olen nainen , mulle mieslääkäri "lievästi obesitas". Täys läski oon , mutta piristi päivää kummasti. Ne kirjoittaa mulle muuten aina "obesitas".
Vierailija kirjoitti:
Eräs elämänpelkuripsykiatri, kultakellonaikkonen kirjoitti minusta: Vaatimaton.
Toisaalla sama potilaidenpelkuri kirjoitti minusta: Hankala.
Ei siis mene oikein päikseen, jos olen vaatimaton, miten se voi niin ärsyttää?
Psykiatrivitsit, jossa ei tarvi käsiään liata pitää osin paikkansa. Järkyttävän huonoja yksilöitä alalla. Missä muualla mitätön voisi käyttää valtaa noin, kun voi lähtökohtaisesti katsoa potilaat alempiarvoisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin yököttää. Mitä sille lääkärille kuuluu joku sun ruumiinrakenne? Keskittyis olennaiseen.
Ruumiinrakenne on oleellinen asia nuo muut ei kuten tuossa juuri ihmettelin et miks niitä kuvaili.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen , mulle mieslääkäri "lievästi obesitas". Täys läski oon , mutta piristi päivää kummasti. Ne kirjoittaa mulle muuten aina "obesitas".
Ja kävin siis ortopedillä , jänteet poikki kädessä.
"Laittautunut". Tuo ei kerro yhtään mitään. Arvokysymyksiä, laittaako joku maalia naamaansa, tai ei. Mihin aikaansa haaskaa.
Vierailija kirjoitti:
Lisää kertomuksia, mitä lääkäri on teistä kirjoittanut! Nämä ovat aina hauskaa luettavaa.
En ole uskaltanut käydä katsomassa. Suuttuisin kuitenkin.
Minulla lukee erään käynnin kohdalla siisti ja asiallinen mies, puhuu kokonaisia lauseita. Käynnin aiheena oli poskiontelontulehdus :)
Yleistila hyvä, asiallinen. Hyvin tulee kontaktiin. Hieman vaitonaisen ja ujostuneen oloinen on. Ulkoisesti siisti habitus.
Vierailija kirjoitti:
Minulla lukee erään käynnin kohdalla siisti ja asiallinen mies, puhuu kokonaisia lauseita. Käynnin aiheena oli poskiontelontulehdus :)
Neuvolassako kävit? :D
"Yt hyvä. Muskulaarinen."...
Ennen olkapään tähystystä. :D
-M45-
Vierailija kirjoitti:
"Laittautunut". Tuo ei kerro yhtään mitään. Arvokysymyksiä, laittaako joku maalia naamaansa, tai ei. Mihin aikaansa haaskaa.
Kertoopas. Se kertoo että henkilö pitää itsestään huolen. Nätiksi laittautuiminen, tai kuntourheilu on kuitenkin parempi tapa käyttää aikaa, kuin käyttää se aika toisten mollaamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Miksei mulla lue mitään tuollaista kuvausta?
Koska olet ylipainoinen etkä sporttinen. Ulkoasukin vähän... sekava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoopas. Se kertoo että henkilö pitää itsestään huolen. Nätiksi laittautuiminen, tai kuntourheilu on kuitenkin parempi tapa käyttää aikaa, kuin käyttää se aika toisten mollaamiseen.
Kuntourheilu auttaa pysymään terveenä ja toimintakykyisenä. Naaman maalaus on täyttä ajan haaskausta ja mielistelyä.
Miksei mulla lue mitään tuollaista kuvausta?