Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko vielä käyttää lyhyttä puffer untuvatakkia? Vai menikö täysin muodista jo?

Vierailija
03.11.2021 |

Mä vasta löysin mun vanhan the north face nuptse takin varastosta.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö mitään voi päättää itse.

Vierailija
2/14 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan ne muodissa edelleen. Kovin trendi näkyy olevan toppaliivit; lyhyet ja pitkät ja sit pitkät tikki-tai toppatakit ja suht klassiset villakangastakit, mun mielestä tohon sopii edelleen lyhyt puffer, stailaat vaan muuten..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään väliä millään muodilla.

Vierailija
4/14 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Jos vaate on puhdas ja ehkä sitä voi käyttää. Joskus vaikkei olisikaan puhdas tai ehjä. Mitä merkitystä pintamuodilla on?

Vierailija
5/14 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on sellainen, niin käytä sitä. 

Eikö nyt oo trendikästä ajatella ilmastoa? Sehän on suorastaan ilmastoteko, jos käytät sitä vanhaa takkia, etkä hanki taas uutta ja aiheuta lisää päästöjä ja tee turhaa jätettä vanhasta. Samalla lompakko kiittää.

Suosittelisin käyttämään sitä takkia vielä niin kauan, kun se vaan ehjänä pysyy, se olis kaikin puolin paras teko. Mitä väliä sillä on, onko se IN? Miksi joku muu saisi päättää sun puolesta, mihin pukeudut?

Vierailija
6/14 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita päällesi sitä mitä itse haluat. Ei kannata muita miellyttää omalla pukeutumisella. Jos koko ajan teet niinkuin oletat muiden haluavan niin hukkaat itsesi.

Vierailija
7/14 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ikinä ajatellut että vaatteita voi käyttää vaikka ne ei olisi muodissa? 

Vierailija
8/14 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puet päälle vain jos huvittaa. Miksi täällä kysely?

Vierailija
9/14 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pitää kaikki loppuun asti . Saat vaihtelua kaulaliinalla ja erilaisilla pipoilla . Älä tuhlaa rahaa . Joulun jälkeen alennusmyynnit. Meillä on ollut tapana Suomessa käyttää niitä vanhoja takkeja arkena lenkillä ja maalla ja mökillä. Ulkoilu matkoilla . Sitten uudemmat ja paremmat kaupungissa ja kyläillessä. Ravintoloihin ei kannata illalla yöllä ottaa parhaita koska ne voidaan varastaa narikoista. Älä ikinä anna toiselle tai hukkaa narikka lappua. Silti takit häviää ! Niitä myydään rahasta kirpputoreilla sitten.

Vierailija
10/14 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et voi käyttää epämuodikkuuden takia niin vie pakolaisille, asunnottomille tai muille paleleville tarvitseville.

Vierailija
11/14 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muoti muka määrää mitä SAA käyttää ja mitä EI SAA? Kuule jos takki on siisti, ehjä ja vielä sinulle hyvän kokoinen, niin tietenkin käytät sitä.

Vierailija
12/14 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ostanut takin, se on parempi käyttää loppuun. Ilmastoteot!

Vierailija
13/14 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit käyttää. Hyvä itsetunto on aina muodissa.

Vierailija
14/14 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas yksi tyhmä Suomessa kasvatettu ihminen jonka elämän pääkysymys on AINA että kehtaako, voiko, onko noloa, hävettääkö, katsooko naapurit, nauraako työkaverit, onko vanhanaikaista, onko okei....... LOPETTAKAA jo hitossa!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi