Montako seksikumppania sinulla oli 20-vuotiaaksi mennessä
Kommentit (80)
20v - 3
30v - 4
Ja toivottavasti pääsen nelikymppisiin tällä nelosella :-)
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 21:54"]0, t. 20v
[/quote]
Sama
Täytän pian 20 ja tähän mennessä 7 ja tämä seittämäs on toivottavasti viimeinen :)
20 v mennessä 2, nyt ikää 29 vuotta eli 30v en ole vielä täyttänyt mutta jotain ehkä vajaa kymmenen?? 8? 9?Olen tapaillut vajaan vuoden yhtä jota voisi harkita loppuelämäksi, seksiä ei oo harrastettu vielä. Luulen että luku lisääntyy tän vuoden puolella max yhdellä mutta mistäs sen tietää jos heittää vakavat aikeet romukoppaan ja villiintyy....
20 n. 20
30 n. 50
40 100
seksi on mahtavaa ja pillua ei kannata hautaan säästellä. En tajua miten voitte jyystää yhden ja saman kanssa vuodesta toiseen. Miehet on ihania! Jokainen eritavalla!
20 on ikää mittarissa ja periaatteessa olen ollut kolmen miehen kanssa sängyssä, he vain olivat kaikki samaan aikaan siinä. Eli mieheni ja kahden hänen kaverinsa kanssa olen harrastanut seksiä.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 03:01"]
20 n. 20
30 n. 50
40 100
seksi on mahtavaa ja pillua ei kannata hautaan säästellä. En tajua miten voitte jyystää yhden ja saman kanssa vuodesta toiseen. Miehet on ihania! Jokainen eritavalla!
[/quote]
No koska meidän seksi ei ole jyystämistä. Vaan se on aivan helvetin hyvää, intohimoista ja vaihtelevaa. Kertoo sinun seksisi laadusta paljon, jollet pysty tajuamaan yhden seksikumppanin naisia. Harmi että sinulle seksi on niin yksitoikkoista, että joudut hakemaan vaihtelua ja himoa siitä että vaihdat miestä.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 03:01"]20 n. 20
30 n. 50
40 100
[/quote] Minun mieheni on kaikista niistä lyhyemmistä ja pidemmistä seksikokeiluista ehdottomasti parhain: komea, isokullinen, tyydyttää minut ja nauttii siitä, on estoton, matalaääninen ja sängyssä taitava, mutta myös rakkain. Aina niissä yhden tai vaikka kahdenkin yön jutuissa tuli vastaan lähinnä osaamattomia (nuoria) miehiä, joille sai opettaa että missä klitoris on ja miksi penistä ei saa laittaa suoraan anaalista pilluun jne. Toki jotkut olivat oikeita puolijumalia mutta oikeastaan aina siitä pakkauksesta puuttui jokin noista edellämainituista hyveistä, joita miehelläni on. 48 ikävuoteen mennessä tuli kokeiltua jos jonkinmoista, luku menee varmaan jossain sadan paikkeilla, mutta silti olisin kernaasti vaihtanut kaikki nuo kerrat siihen että olisin löytänyt kerralla sen todella hyvän. Makuasia.
3, 0, 0