Lue keskustelun säännöt.
G:Mitä lasissa?
08.09.2006 |
Mulla siideri!Tänään juhlat! Jee! Pakko alkaa aamusta jo!
Kommentit (6)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
illalla toivottavasti kylästelypaikassa tarjotaan muutakin....
fenkoliteetä. Meikä jos aloittas jo aamusta juomaan, niin sammuisin varmaan viimestään klo:12.00:)
Seuraavan korkkaan vasta kuuden aikoihin! -ap
Takana hyvin valvottu yö kipeän lapsen kanssa. Ei meillä ole edes lounasta tarjoilla kun tänään piti olla tarha/työpäivä.
Silmät ristissä.
viimeinen.