Nyt se taas alkoi! Ensitreffit alttarilla!
Kommentit (4307)
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 19:20"]
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 19:17"]
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 18:53"]
Miksi Pia motkottaa, ettei ymmärrä miten Jussi mahtuu hänen kämppänsä, ja kuinka hän nyt joutuu roudaamaan puolet tavaroistaan varastoon, muttei hänkään kyllä ainakaan Mäntsälään muuta.... Jussi ihan symppiksesti onnittelee synttäreistä ja jutustelee yhteiselosta.
Eikä se Pian kikkelikommenttikaan ehkä ihan välttämätön ollut?
[/quote]
MIKÄ KIKKELIKOMMENTTI? :D
[/quote]
Pia sanoi klipissä Jussin ruoka-annoksen näyttävän vehkeeltä.
[/quote]
Ihana nainen... Mä olisin onnellinen jos mun mies kerran ees kokkais.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 22:53"]
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 22:31"]
Mikä siinä Ollin naamassa on hyvännäköistä? Kerro toki, mun mielestä ei yhtään mikään. Kyllä Miialla on kauniit kasvonpiirteet ilman meikkiäkin, Ollilla taas ei. Aivan uskomatonta, että Ollia kehutaan joksikin täydelliseksi pakkaukseksi, unelmaksi ja ties miksi. Siis mitä ihmettä? Voihan sillä ehkä olla kiva luonne joo, mutta miten ihmeessä tuolla ulkonäöllä voi saada mammoilta tuollaista hehkutusta? Miten joku voi tosissaan väittää miestä komeaksi?
[/quote] Olli on joka mutsin toiveminiä, edustavan näköinen herrasmies, fiksu ja hyvin koulutettu eli nainen täytyy olla samaa tasoa
[/quote] siis toivevävy
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 19:25"]
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 19:20"]
Ihana nainen... Mä olisin onnellinen jos mun mies kerran ees kokkais.
[/quote]
Täh? Miten tää liittyy mihinkään? Nehän olivat pariislaisessa ravintolassa syömässä.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 19:25"]
ei naista voi verrata ulkonäössä miehen kanssa. Ollin ulkonäkö ok ja Ollilla sitäpaitsi korkeakoulutus, onko Miialla???
[/quote]
OT, mutta aion jatkossa alapeukuttaa kaikkia tämän kirjoittajan viestejä, sisällöstä riippumatta. Tosin noin 80% viesteistä on sisällöltään samaa, milloin kenenkin koulutuksesta ja koulutuksien yhteensopivuudesta vouhkaamista ja lentoemäntä Miian markkina-arvon hokemista, miljoonan kysymysmerkin kera. (Säälittävää, että joku voi av-palstalla herättää minussa tällaista turhautumista ja ärsytystä : D)
Aika hassu ajatus, että Ollin antama huomenlahja, tatuointi, on paljon sitovampi juttu kuin koko avioliitto...
Voi ihan mahtavat Olli ja Miia ja huomenlahja, "no ei, se oli oikeesti vitsi"! :D nojuu korukin on ihan kiva :)
Ollilla ja Miialla tuntuu synkkaavan oikeasti hyvin. Ihanan ihastuneesti Miia katsoi Ollia koko tuon huomenlahjakohtauksen ajan :)
Nuo asiantuntijat voisivat nyt pysyä huitsissa ja antaa noiden parien olla äänessä!
Tuo Pia tuntuu kärkkyvän Jussin rahoja
Mistä tuollaisia Olleja löytyy? Ihan käsittämättömän ihana mies!
Mua vähän kaduttaa, kun puhuin Jussista ekan jakson jälkeen melkein ilkeästi :( Vaikuttaa sittenkin ihan symppikseltä. Olisi toivonut hänellekin toimivan parisuhteen.
Kuiva tylsimys toi luominainen
Olen yllättynyt. Hääjaksossa minulle tuli tunne, että Olli oli ihan hullaantunut Miiasta, ja että Miia tykkäsi kovasti mutta ei ihan niin lujasti kuin Olli. Mutta nyt tässä taitaa homma kääntyä toiseen suuntaan, Miia on rakastunut jo ja pelkää hitosti, että Ollista ei tunnu samalta.
Vaivaannuttava se vaimari-kohtaus...
Olli muistuttaa pikkuveljeäni tosi paljon. Varsinkin luonteeltaan. En tiedä ketään luotettavampaa ja avuliaampaa miestä. On myös tuollainen liian kiltti, enkä ole koskaan nähnyt hermostuvan (mitä nyt pikkulapsena tietysti). Eli kasvattakaa poikanne rakkaudella kuten äitini teki. Toinen veljeni on myös hyvä mies vaikka onkin luonteeltaan vähän erilainen ja laiska. Joskus mietin onko hyviö miehiä olemassa ja muistan, että elämässänihän on 2. Toivottavasti tekevät tyttöystävänsä onnellisiksi. Tällä hetkellä ainakin niin (parikymppisiä vielä).
Ainoa sopivan oloinen pari on tuo Viola ja Esako se oli. Symppiksiä. Näyttävät vähän sisaruksilta, mutta ei se mitään.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 18:39"]
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 18:06"]
No Miia ilman meikkiä: http://instagram.com/p/rMnNLIx9Ig/?modal=true
kasvonpiirteet on nätit mutta kun on niin perisuomalaisen vaalea, niin aika valjulta näyttää ilman mitään ehostusta. Tuohon kuvaan on muuten Ollin bestman kommentoinut hiukan ilkeästi, se on tuo sähköne.. Ja Olli sit toruu:)
[/quote]
Ja miltähän Olli sitten näyttää, jollei vaalealta ja valjulta? :D Sillä ei ole edes luonnostaan kauniita (tai komeita) kasvonpiirteitä (toisin kuin Miialla).
[/quote] ei naista voi verrata ulkonäössä miehen kanssa. Ollin ulkonäkö ok ja Ollilla sitäpaitsi korkeakoulutus, onko Miialla???