Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt se taas alkoi! Ensitreffit alttarilla!

Vierailija
13.01.2015 |

Keskustelua kehiin... :)

Kommentit (4307)

Vierailija
101/4307 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä vetoa, että joskus max. kahden vuoden sisään Miian blogista tulee vauvablogi? Nehän keskusteli Ollin kanssa perheen perustamisesta jo hääpäivänä ja jos joku niin tuo Olli on kyllä sekä aviomies-että isämateriaalia. En kestä, ovat liiankin söpöjä yhdessä!

Vierailija
102/4307 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 22:31"]

Mikä siinä Ollin naamassa on hyvännäköistä? Kerro toki, mun mielestä ei yhtään mikään. Kyllä Miialla on kauniit kasvonpiirteet ilman meikkiäkin, Ollilla taas ei. Aivan uskomatonta, että Ollia kehutaan joksikin täydelliseksi pakkaukseksi, unelmaksi ja ties miksi. Siis mitä ihmettä? Voihan sillä ehkä olla kiva luonne joo, mutta miten ihmeessä tuolla ulkonäöllä voi saada mammoilta tuollaista hehkutusta? Miten joku voi tosissaan väittää miestä komeaksi?

[/quote] Olli on joka mutsin toiveminiä, edustavan näköinen herrasmies, fiksu ja hyvin koulutettu eli nainen täytyy olla samaa tasoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/4307 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miia lentoemona ymmärtää hyvän päälle. 

Vierailija
104/4307 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 22:31"]

Mikä siinä Ollin naamassa on hyvännäköistä? Kerro toki, mun mielestä ei yhtään mikään. Kyllä Miialla on kauniit kasvonpiirteet ilman meikkiäkin, Ollilla taas ei. Aivan uskomatonta, että Ollia kehutaan joksikin täydelliseksi pakkaukseksi, unelmaksi ja ties miksi. Siis mitä ihmettä? Voihan sillä ehkä olla kiva luonne joo, mutta miten ihmeessä tuolla ulkonäöllä voi saada mammoilta tuollaista hehkutusta? Miten joku voi tosissaan väittää miestä komeaksi?

[/quote]

Samaa mietin, mutta makunsa kullakin. Ei vaan oo yhtään mun makuun kyseinen mies. Jotenkin tosi suomalaisen näköinen hiustyyliä myöten. Miia on kyllä kaunis.

Vierailija
105/4307 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 22:53"]

[/quote] Olli on joka mutsin toiveminiä, edustavan näköinen herrasmies, fiksu ja hyvin koulutettu eli nainen täytyy olla samaa tasoa

[/quote]

Ei se Olli kyllä kenenkään miniä ole, toive- eikä muu. Ihanko totta et tiennyt, että miniä on naispuolinen lapsen puoliso? Miespuolinen on vävy. Eikä esim. puolison isää koskaan kutsuta anopiksi, tai naispuolista sisarusta veljeksi.

Vierailija
106/4307 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä se Miia nyt Ollia hehkuttaa, eilen oli ilmestynyt tuo kuva "Husband material"-kuva blogiin http://www.miikkulaisen.com/  No, toisaalta, ei tuo varmaan valetta ole, kiltti tyyppi, mikäli ei vain esittänyt ohjelmassa..

Vierailija
107/4307 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on niin sanottu tässä ketjussa -ja asiatontakin vielä- mutta mielestäni Jussi pettyi kun näki Pian ekan kerran... juuri sen ison luomen takia. Hänelle tuli ihan sama ajatus kuin itsellekin kun näki Pian ekan kerran: ihan kiva, mutta MIKSI tuo luomi on tuossa. Ja sitten sitä tuijottaa vain sitä luomea. Sellainen on helppo poistaa ja sen pitäminen on enemmän turvallisuusriski kuin sen pois ottaminen!!! Siis en sano tätä millään pahalla, mutta tuollaiseen vaan kiinnittää huomion, ei sille voi mitään.

Vierailija
108/4307 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 22:24"]

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 15:06"]

Justiinsa joo. Kuvittelin, että tässä linkissä keskusteltaisiin itse ohjelmasta, mutta ainakin loppukommentit käsittelevät ainoastaan naisten ulkonäköjen haukkumista. Täytyy olla itsellä todella kurja olla, että saa jotain tyydytystä muiden haukkumisesta nimettömänä.

[/quote]

Näköjään kellään ei ollut ongelmia silloin kun haukuttiin persoonia ja koulutuksen puutetta. Onko se jotenkin parempaa ja ylevämpää?

[/quote]

Ulkonäkö on noista se, johon voi vaikeiten itse vaikuttaa. Jos on lyhyt (mun mielestä olli tosin ei vaikuta kauhean lyhyeltä edes) tai "näyttää hymyillessä jyrsijältä"(kukaan noista ei mielestäni näytä), niin minkäpä teet? Ihminen voi vain suht rajallisesti vaikuttaa ulkonäköönsä. Koulutus on itse hankittua ja persoonaansa voi analysoida ja kehittää. Tosin eipä sillä, että niidenkään arvostelu olisi mitenkään ylevää. 

Vierailija
109/4307 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on ennakkojuttu Iltalehdessä häämatkajaksosta http://www.iltalehti.fi/viihde/2015011819042415_vi.shtml  Veikkaan että Jussi ja Piia on se pari, joilla sitä kipinää ei löydy..sulhanen "tykkää omalla tavallaan" morsiamesta.  Miia ja Olli on ne, joilla on kipinää mutta jotka ovat varpaillaan (molemmat tajuavat, että nyt taisi löytyä elämän rakkaus mutta pelottaa hitosti tarttua siihen), ja Viola ja Esa on noita joilla on helppoa ja morsian kuvailee sulhasta "hän on helppo ihminen". Huomenna nähdään, olinko oikeassa?

Vierailija
110/4307 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 15:14"]

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 22:24"]

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 15:06"]

Justiinsa joo. Kuvittelin, että tässä linkissä keskusteltaisiin itse ohjelmasta, mutta ainakin loppukommentit käsittelevät ainoastaan naisten ulkonäköjen haukkumista. Täytyy olla itsellä todella kurja olla, että saa jotain tyydytystä muiden haukkumisesta nimettömänä.

[/quote]

Näköjään kellään ei ollut ongelmia silloin kun haukuttiin persoonia ja koulutuksen puutetta. Onko se jotenkin parempaa ja ylevämpää?

[/quote]

Ulkonäkö on noista se, johon voi vaikeiten itse vaikuttaa. Jos on lyhyt (mun mielestä olli tosin ei vaikuta kauhean lyhyeltä edes) tai "näyttää hymyillessä jyrsijältä"(kukaan noista ei mielestäni näytä), niin minkäpä teet? Ihminen voi vain suht rajallisesti vaikuttaa ulkonäköönsä. Koulutus on itse hankittua ja persoonaansa voi analysoida ja kehittää. Tosin eipä sillä, että niidenkään arvostelu olisi mitenkään ylevää. 

[/quote]

No juuri tuon takia se Pian luomi ihmetyttää. Luomet nyt yleensäkin ovat enemmän terveyshaitta kuin kaunistus ja tuo on noin näkyvällä paikalla. Siihen voi vaikuttaa! Muuten samaa mieltä siitä, että ulkonäköön ei voi täysin fiksautua. Mutta tuo on sellainen, että siihen katse hakeutuu. Ei sille mahda mitään.

Koulutuksesta puhuttaessa moni on täällä korostanut, että kyse ei ole siitä, onko joku koulutus parempi tai hienompi kuin toinen - vaan siitä, että tutkitusti erilaisella koulutustasolla olevilla pareilla on haastavampaa ja usein ihmiset hakeutuvat koulutuksen osalta "kaltaiseensa" seuraan. Siksi oli yllättävää, että asiantuntijat painottivat sitä niin vähän, kun monen arkikokemus on, että sitä painotetaan paljon. (Mielenkiintoista, että tätä koulutusasiaa pohditaan juuri niin, että vähemmän koulutettu on se "altavastaaja" - yhtä hyvin "tekijäihminen" voi turhautua "teoreetikkoon"...)

Vierailija
111/4307 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 15:20"]

Nyt on ennakkojuttu Iltalehdessä häämatkajaksosta http://www.iltalehti.fi/viihde/2015011819042415_vi.shtml  Veikkaan että Jussi ja Piia on se pari, joilla sitä kipinää ei löydy..sulhanen "tykkää omalla tavallaan" morsiamesta.  Miia ja Olli on ne, joilla on kipinää mutta jotka ovat varpaillaan (molemmat tajuavat, että nyt taisi löytyä elämän rakkaus mutta pelottaa hitosti tarttua siihen), ja Viola ja Esa on noita joilla on helppoa ja morsian kuvailee sulhasta "hän on helppo ihminen". Huomenna nähdään, olinko oikeassa?

Toisaalta voi olla että Miialla ja Ollilla on niitä vaikeuksia häämatkalla..Miia osoittaa ihastuksensa mutta Olli syttyy hitaammin? Oli se pikku klippikin ensi jaksosta, jossa ne istuu syömässä ja Olli sanoo jotain että "ei ehdi pää mukaan tässä".

[/quote]

Vierailija
112/4307 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vitsi... luin tota Mian (Miikkulaisen) blogia vasta pätkän eteenpäin ja hän vaikuttaa oikeasti tosi fiksulta ja osaa kirjoittaa hyvin. Hänet olisi ulkonäon perusteella niin helppo "lokeroida", mutta kun lukee pätkän, häpeää omia ennakkoluulojaan :) Suloinen pariskunta.

Vierailija
113/4307 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 15:25"]

No juuri tuon takia se Pian luomi ihmetyttää. Luomet nyt yleensäkin ovat enemmän terveyshaitta kuin kaunistus ja tuo on noin näkyvällä paikalla. Siihen voi vaikuttaa! Muuten samaa mieltä siitä, että ulkonäköön ei voi täysin fiksautua. Mutta tuo on sellainen, että siihen katse hakeutuu. Ei sille mahda mitään.

[/quote]

Minulla on myös vähän samantapainen luomi kasvoissa ja mietin joskus sen poistattamista. Mutta en enää sen jälkeen, kun minulta poistettiin muualta vastaava luomi, ja siitä jäi paljon luomea isompi ja silmiinpistävämpi arpi!

Vierailija
114/4307 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 15:34"]

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 15:25"]

[/quote]

Minulla on myös vähän samantapainen luomi kasvoissa ja mietin joskus sen poistattamista. Mutta en enää sen jälkeen, kun minulta poistettiin muualta vastaava luomi, ja siitä jäi paljon luomea isompi ja silmiinpistävämpi arpi!

[/quote]

Laser auttoi minua ja siitä ei jää arpea.

Vierailija
115/4307 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on psykologisesti aika kamalaa tuo ohjelmassa oleminen. Tietää, että puoli Suomea seuraa ja tulkitsee miten suhde etenee ja tekee päätelmiä minkälainen ihminen kukin on. Oikeasti editoinnissa tapahtuu paljon, joistakin poimitaan ne ihanat hetket, toisista taas ikävämmät.

Vierailija
116/4307 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 15:02"]

Tämä on niin sanottu tässä ketjussa -ja asiatontakin vielä- mutta mielestäni Jussi pettyi kun näki Pian ekan kerran... juuri sen ison luomen takia. Hänelle tuli ihan sama ajatus kuin itsellekin kun näki Pian ekan kerran: ihan kiva, mutta MIKSI tuo luomi on tuossa. Ja sitten sitä tuijottaa vain sitä luomea. Sellainen on helppo poistaa ja sen pitäminen on enemmän turvallisuusriski kuin sen pois ottaminen!!! Siis en sano tätä millään pahalla, mutta tuollaiseen vaan kiinnittää huomion, ei sille voi mitään.

[/quote]

Niin no sitä voi itse miettiä, että jos menisi vaikka sokkotreffeille niin jos toisessa on jokin silmiinpistävä "haitta", niin siitä ei pääse helposti yli. Eri asia kun jos on tuntenut ihmisen ensin ja tykännyt, niin tuollaiset menettää merkityksensä. Ehkä tässäkin on asiantuntijat ajatelleet, että ajan kanssa Jussi unohtaa sen. No, ei sillä että tässä tapauksessa "säkenöivä luonnekaan" sitä peittäisi :s Kaikkea hyvää Pialle ja ikävää olla näin ilkeä, mutta tällaista tämä on ulkonäon kanssa ja ensivaikutelman voi tehdä vain kerran.

Vierailija
117/4307 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, just kuulin telkusta mainosta seuraavasta jaksosta, mutta en nähnyt kuin ihan lopusta.. Miia ja Olli tanssi tai jotain kadulla Roomassa? Nyt joutuu pitämään televisiota silmällä että bongaisi sen uudestaan!

Vierailija
118/4307 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä mietin noiden fyysistä läheisyyttä, suoremmin sanottuna seksiä. Siis kaikki eivät välttämättä sitä heti harrastaneet, halusivat varmastikin tutustua toiseen ja herätellä tunteita (ja samalla varmaan pelkäsivät, että sitten kun sitä seksiä on niin mitä jos se onkin tosi huonoa). Ja sitten taas jos lykkäsivät ekaa seksikertaa koko ajan eteenpäin, niin sitten ne odotukset voivat olla tosi korkealla, ja kokee kauheita paineita asiasta ja sen vuoksi voi olla sitten taas huonoa.

Vierailija
119/4307 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 17:34"]

Minä mietin noiden fyysistä läheisyyttä, suoremmin sanottuna seksiä. Siis kaikki eivät välttämättä sitä heti harrastaneet, halusivat varmastikin tutustua toiseen ja herätellä tunteita (ja samalla varmaan pelkäsivät, että sitten kun sitä seksiä on niin mitä jos se onkin tosi huonoa). Ja sitten taas jos lykkäsivät ekaa seksikertaa koko ajan eteenpäin, niin sitten ne odotukset voivat olla tosi korkealla, ja kokee kauheita paineita asiasta ja sen vuoksi voi olla sitten taas huonoa.

[/quote]

Nolo tunnustaa (vai onko?) että juuri tuota seksiasiaa minäkin olen miettinyt. Milloinhan aloittivat vai voisko olla, ettei joku pari lainkaan aloittanut? En nimittäin pitäisi ihan mahdottomana, vaikkeivät Pia ja Jussi olisi koko avioliittonsa aikana niin pitkälle päässeet. Viola ja Esa varmaankin keskustelivat ja pitelivät korkeintaan käsistä muutaman vuorokauden ennen avioelämän aloittamista. Miian ja Ollin taas voisi kuvitella käyneet aikailematta asiaan heti kameroiden sammuttua.

Tällaista spekulaatiota näin ihan mututuntumalla.

Vierailija
120/4307 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 22:14"]

Minusta Olli on luonnostaan paremman näköinen kuin Miia. Miian kauneus tulee pitkälti tuosta tyylistä. Jos hän ei panostaisi noin paljon meikkiin, vaatteisiin ja treeniin, niin ei häntä erityisen hyvännäköisenä pidettäisi. Oli pakko sanoa, kun jotkut täällä tuntuivat ihan tosissaan olevan sitä mieltä, että Miia on paremman näköinen kuin Olli...

[/quote]

Ihan tosissaan? Onhan Olli toki ihan symppis, mutta sellaisella puutarhatonttumaisella tavalla. Miia taas voisi hyvin olla jossain Stockan vaatemainoksessa mallina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä