40+ nainen onko 55+ miehet sinulle sopivimpia parisuhdemielessä?
Vireät ja nuorekkaat miehet näyttävät ikäistään reippaasti nuoremmalta
Kommentit (98)
Ei
Luovuta jo ja etsi ikäistäsi seuraa
Vierailija kirjoitti:
Ei
Luovuta jo ja etsi ikäistäsi seuraa
Tämä.
Tuntuuko 40+ ikäisenä naisena että parhaat sielunkumppanit löytyvät vähän vanhemmista miehistä 55+ ikäluokasta?
Vierailija 26.06.2025 | 10:48
Vireä ja nuorekas tietenkin pitää olla
Moni 40+ nainen tuntuu katselevan vähän vanhempia miehiä parisuhteeseen ikäluokasta 55+. Kiinnostaako ne eniten?
Vierailija 28.06.2025 | 22:36
Toki miehet ovat nuorekkaita ja vireitä
Nelikymppisenä naisena alkaa katsella parisuhteeseen nuorekkaita ja vireitä 55+ miehiä, oletko huomannut saman?
Vierailija 10.07.2025 | 12:19
Nuorekas ja vireä 55+ mies kiinnostaa
Oletko huomannut 40+ naisena että parisuhteeseen parhaat miehet löytyvät vähän vanhemmista, 55+ nuorekkaat ja vireät kiinnostaa eniten?
Vierailija 21.07.2025 | 20:01
Oletko huomannut saman?
Katseletko 40+ naisena parisuhteeseen erityisesti vähän vanhempia miehiä ikäluokasta 55+?
Vierailija
18.09.2025 | 13:21
Kiinnostaa katseletko nuorekkaita ja vireitä miehiä
Ei. En huoli minkään ikäistä kaksilahkeista.
Olen 47-vuotias nainen. Aviomieheni on 50-v. Tällä hetkellä olen ihastunut 30-vuotiaaseen mieheen ja olemme tulleet aika läheisiksi.
Ei vieläkään. Hanki elämä ja lopeta näiden aloitusten tehtailu aiheesta.
Missä niitä nuorekkaita vanhoja äijiä näkee ???
Ei, kun siirryin ikäisiini naisiin. On ne paljon viehättävämpiä kuin kaljamahat.
En pidä itseäni vanhemmista setämiehistä.
Yritä saada ikäistäsi seuraa.
Olen 44-vuotias nainen ja oma mies on 40 vuotta. Seitsemäntoista vuotta ollaan jo oltu yksissä ja viisitoista naimisissa.
Naiset elää keskimäärin sen kuusi vuotta miehiä pitempään, joten en ottaisi reippaasti itseäni vanhempaa miestä ettei tarvitse toimia omaishoitajana ja sitten elää yksin vielä vuosikymmeniä. Paras on joko vähän nuorempi tai suunnilleen oman ikäinen.
Ei. Nainen on nelikymppisenä seksuaalisesti aktiivisimmillaan, kun taas 55+ ikäisiä miehiä vaivaa testosteronivaje. Niillä ei enää seiso. Täysin hyödyttömiä ovat. Siksi harrastan vain nuoria miehiä.
Menee yleensä kyllä toisinpäin - keskiverto nainen pitää itsestään paremmin huolta ja elinikäennustekin on pitempi. Vanhempi nainen ja nuorempi mies on usein vanhemmalla iällä sopiva.
Edes minä 65v mummo en huoli 55+ ikäistä varpailleen ruikkivaa ukkoa vaivoikseni.
Eli lopeta tämä naurettava joka päivä en älyttömyys tähän, nyt ja heti!
Olen 55- vuotias mies ja pyörin 30-vuotiaiden naisten kanssa.
Mielipiteitä?
Minua 55 miestä on luultu nuoremmaksi ja onko näillä 30-vuotialla joku isä ongelma. Hyvin maistuu seura ja en ole mikään sokeri isä.
jankutijankuti jank jank jank.
Annat itsestäsi todella tyhmän vaikutelman tässä jankaamisella.
Aika kauheaa että joku nelikymppinen pitäis olla jopa 20 vuotta vanhemman kanssa 😬 eli kun oon 35 mun pitäis katella +50 vee