Nyt se taas alkoi! Ensitreffit alttarilla!
Kommentit (4307)
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 01:20"]
Äh, en millään malta odottaa ensi viikkoon. Ja kohta tämä jo loppuu, nouh! Toivottavasti tehdään toinen toinen tuotantokausi ensi kesänä.
[/quote]
Mä aion pyrkiä! En pelkää kameroita, tai julkisuutta. Haluun tohon mukaan ja ottaa jutun vakavissaan. Olen 33 v, ei lapsia, ei avioliittoja, ihan ok näköinen ja tosimielellä etsimässä elämänkumppania. Aion sanoa, että floristin pitää mennä toiseen huoneeseen siksi aikaa kun pareja päätetään, mutta muuten kaikki käy.
Onhan se ihan rehellisesti sanottuna niin, me nähdään parien elämästä tunti viikossa. Se saadaan näyttämään ihan siltä kuin tuotantoyhtiö haluaa sen näyttävän.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 23:55"]
Haluaisiko joku keskustella mun kanssa kotiloista, vaikka privana? Voin antaa meiliosoitteen, jos löytyy kiinnostuneita.
[/quote]
Loin oman kotiloketjun meille kotilomielisille. Toivottavasti pääset juttelemaan tuonne :)
http://www.vauva.fi/keskustelu/4396409/ketju/mita_mielta_olette_kotiloista
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 01:23"]
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 01:20"]
Äh, en millään malta odottaa ensi viikkoon. Ja kohta tämä jo loppuu, nouh! Toivottavasti tehdään toinen toinen tuotantokausi ensi kesänä.
[/quote]
Mä aion pyrkiä! En pelkää kameroita, tai julkisuutta. Haluun tohon mukaan ja ottaa jutun vakavissaan. Olen 33 v, ei lapsia, ei avioliittoja, ihan ok näköinen ja tosimielellä etsimässä elämänkumppania. Aion sanoa, että floristin pitää mennä toiseen huoneeseen siksi aikaa kun pareja päätetään, mutta muuten kaikki käy.
[/quote]
Lähetä meille palstalaisille jokin salainen vinkki, jos pääset! Joku sovittu koodisana. Mutta koska ei voi tietää, miten jaksot leikataan, kannattaa hokea sitä ihan koko ajan, niin ainakin pari pääsee sitten läpi.
Itse ehdotan että koodi olisi "löysä hirsi".
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 16:04"]
Jotenkin mulla tulee sellanen fiilis, että Jussi haluais sellaisen tyrkkyblondin, jolla on isot tissit ja paljastava pukeutuminen ja saikin Pian. Voin niiiin kuvitella sellasen heilumassa Jussin kainalossa. Mitä muut ootte mieltä, millainen nainen sopisi Jussille?
[/quote]
No ainakin juuri sellaiset tuntuu häntä yöelämässä vetävän eniten puoleensa, nuoret, pienikokoiset ja sirot (Jussin eräs tärkeä kriteeri naiselle) mutta kurvikkaat blondit. Lisäksi pitäisi olla menestyvä ja hyvin toimeentuleva.
t. eräs tuttava
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 02:12"]
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 01:23"]
[/quote]
Lähetä meille palstalaisille jokin salainen vinkki, jos pääset! Joku sovittu koodisana. Mutta koska ei voi tietää, miten jaksot leikataan, kannattaa hokea sitä ihan koko ajan, niin ainakin pari pääsee sitten läpi.
Itse ehdotan että koodi olisi "löysä hirsi".
[/quote]
Hyvä idea! Tai ehkäpä viesti voisi välittyä meille vaikkapa jonkin vaatekappaleen avulla. Esim. käytä kuvauksissa jatkuvasti samaa t-paitaa, jossa lukee "proud av-mamma" tai kuljeta mukanasi kangaskassia, jossa on kotilon kuva ja teksti: "jätä se sika! ota tilalle kotilo". Näin varmistaisit ehkä paremmin, ettei tätä koodia leikattaisi pois.
Ja alkuhaastattelussa voit toistella "Häissämme aih..eikun asu on vapaa", "Kun ensimmäisen kerran puolisoni kanssa jutellaan, aihe on varmasti ihan vapaa" tai vaikkapa "Hääkuvaajalle annan ihan vapaat aih..siis kädet!".
Pidän Esasta eniten, koska hänellä on normaaleimmalta vaikuttava tunteiden kirjo aidosta ilosta ja innostuksesta liikutukseen. Olli vaikuttaa Kimi Räikkös -tyyppiseltä jäämieheltä, mutta hänkin on sentään muutaman kerran innostunut ja punastellutkin. Jussi sen sijaan on kuin robotti, en pysty luottamaan hänen kaltaisiinsa totisiin yhden ilmeen ihmisiin, jotka eivät anna itsestään mitään. Työelämässä tuo luonne saattaa menestyä, koska kykenee varmasti olemaan tehokas ja suorittava ilman että tunteet häiritsevät työtä, mutta samat ominaisuudet eivät toimi parisuhteessa.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 00:25"]
Edelleen jankkaan tätä samaa asiaa, mutta onko mahdollista että tässä on tahallaan tehty yksi totaalinen mis-match??! Kun se Pian ja Jussin yhteensopivuus on vaan niin ilmeistä!!! Miten sokea sen floristin on tarvinnut olla?! Kuinka oikein se on moraalisesti tehdä noin... En tiedä. Minun mielestä moraalisesti hyvinkin arveluttavaa... Pia on liki nelikymppinen sinkku jolla biologinen kello tikittää ja sitren pariksi valitaan nuorempi "peli"mies... Kaikki tuossa huutaa vastaan. Jotenkin suututtaa Pian puolesta... Olisi ansainnut jotain parempaa. Niinkuin kyllä Jussikin. Kun tällaiseen ohjelmaan lähtee heittäytymään niin yrittäähän sitä loppuun asti, tai Jussin tapauksessa melkein loppuun...
[/quote]
Ehkä floristi samaistu Piaan ja tykkää itse Jussin kaltaisista miehistä. Onkohan hänellä kumppania?
Piaa käy sääliksi, vaikka en nyt Jussia niin paljoa soimaisi kuin täällä palstalaiset ovat tehneeet. Eivät vain kemiat kohdanneet. Samaistuin kovin Pian, noin mulle on aina käynyt. Ihastun ja sitten toinen ei koe samaa mitä minä. Itketti tuo klippi seuraavasta jaksosta, jossa Pia on Maaretin juttusilla itku silmässä. T. Iki-sinkku.
Täällä laitetaan Pian ja Jussin epäonninen matchaus folkloristin piikkiin. Pian ja Jussin oli laittanut pariksi myös Maaret Kallio (pariutus näkyy 1. jaksossa Katsomossa).
Jussista tulee tosi huonot fibat, ei voi mitään. Ne silmät on kylmät ja pelottavat. Lisäksi inhottaa tapa, jolla aliarvioi Piaa, esim. toinen halusi pestä minicrip-pussit ja selitteli vielä että hän voi kyllä ne itse pestä niin Jussi vaan naureskeli ivallisesti..
Mun mielestä taas noi "valitsijat" teki tahattomasti tai tuotantoyhtiön vaatimuksesta virheen- ei noita kahta vaan ole tarkoitettu yhteen. Mun mielestä Jussi tuli ihan avoimin mielin sinne Pian luokse, toinen otti vastaat "ai nytkö tulit"-kommentilla, naureskeli, maksatti ostokset ja komenteli, en mä ihmettele että Jussin kiinnostus hiipui. Varmasti olis odottanut itsekin lämpimämpää vastaanottoa toisen "nurkkiin" tullessaan. Jussi nimittäin vaikutti vähän epävarmalta siinä kun saapui. Ei ollut mitenkään macho-otteet vaan kohteliaan varovaiset... Jotenkin niin epäsopiva pari, että oikein piinaa katsoa.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 01:07"]
Mä en oikein keksi mitään kurjempaa tapailuvaiheessa, kuin tuollaisen Jussi-tyyppisen välinpitämättömyyden, joka ei anna lainkaan toivoa suhteen kehittymiselle, vaikka nainen itse olisi kiinnostunut. Mut toisaalta, onhan se totta että henkilökemioita ei voi pakottaa. Jussi oli ollut jo kerran naimisissa ja eronnut & vähän pelimiehen maineessa. Tuskin hänelle on kovin iso juttu lakata yrittämästä ja etsiä taas uutta naista, Pia taitaa ottaa tuon epäonnistumisen vähän raskaammin.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 15:50"]
Outoa että kiinnostavuus ihmisissä syntyy siitä, että on riitoja, eripuraa ja epävarmuutta. Minä nautin tuosta Esan ja Violan tavasta kohdella toisiaan, olla luontevasti yhdessä, piikittelemättä toisiaan. Meidän perheemme ehdoton suosikkipari!
[/quote]
Tämä on tv-ohjelma. Ihan eri asia on se, että pariskunta on kiinnostunut toisistaan kuin se, että siitä välittyisi katsojillekin jotain mietittävää.
Jussista oli aika huonot fibat, jo esittelyvideon perusteella pelimies. Joka on nyt siten herännyt että perhekin pitäisi perustaa, tai ainakin julkisuutta kiva saada. Aivan toisen tyyppinen mies, kun vertaa Olliin ja Esaan, jotka ovat molemmat hurmaavia ja huomioonottavia. Jussin tilalle olisi voinut valita jonkun toisen. Tuntuu, että Jussi on sellainen tyyppi, joa ensi vaikutelmassa pystyi naruttamaan asiantuntijatkin luulemaan itsestään liikoja aviomiesaineksena. Olisin suonut Pialle jonkun, joka olisi ollut kiinnostuneempi, joku Jussi vanhempi ja rauhallisempi mies olisi voinut sopia. Toivottavasti Pia on saanut muitakin kandidaattiehdokkaita ohjelman tekijöiltä/ ohjelman kautta.
Pia kyllä on naisena tosi epäsiistin oloinen, sen luomen kun poistaisi ja hankisi fiksut silmälasit, ni paljon parannusta tapahtuisi! Ilmeisesti myös aika pihi, vai miten se lompakko aina oli kotona? Kyllä nykyään pitää lähteä siitä ajatuksesta, että kulut puoliksi ja nainenkin voi tarjota miehelle. Minusta Viola on tässä suhteessa ihana ja tuntuu satsaavan Esaan.
Miia on tosi kaunis, mutta hirveän epävarma ja takertuva, joka kyllä karkoittaa miehet aika tehokkaasti. Jos asenne olisi välinpitämättömämpi, että soittakoon tai ei, ei se mitään, maailma on miehiä täynnä minua varten, olisi varmaan jo aikoja sitten varattu. Aika rasittavaakin lienee tuollainen jatkuva tykäätkö sä musta-jauhaminen. Senkun eläisi hetkessä ja uskoisi itseensä, kaunis ja muutoin mukava kun on.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 00:17"]
Iltasanomissa on juttua Piiasta ja Jussista, siellä kommenteissa joku oli sitä mieltä että Piia ja Olli olisi pitänyt laittaa yhteen kun ovat molemmat niin kiltin oloisia! Hauska miten erilailla ihmiset näkee noi tyypit, ei varmana toimisi se yhdistelmä. Ensinnäkin ikäero on jo varsin iso, tulisi miltei äiti-poika fiilis, sillä Ollin pukeutuminen yms. on vielä ikäistäänkin nuorempaa. Ja ei e Pia ehkä nyt niin kiltti oli, semmoista piruilua harrastaa Jussin suuntaan.. ja sitten vielä: Pia ei olisi Ollille ulkonäöllisesti mieluisa, sehän halusi kuuman naisen ja tykkää eniten vaaleista naisista. Ja ei Jussi ja Miiakaan taitaisi sopia..ei niillä olisi oikein mitään yhteistä, Ollin kanssa niillä on edes matkustelu ja urheilu yhdistäviä asioita.
[/quote]
Onko Olli todella ilmaissut haluavansa kuuman naisen?
No nyt ymmärrän, miksi alku on ollut niin nihkeää Mian kanssa. Epävarmuus kun ei ole naisessa mitenkään seksikäs ominaisuus. Eikä tietysti miehessäkään.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 23:09"]
Viola ja Esa näyttää niin paljon toisiltaan, että mietityttää missä kohtaa heidän sukupuidensa haarat oikein kohtaavat?
[/quote]
Alapeukuttajat eivät ymmärrä, että Suomessa tämä mahdollisuus on aina todennäköinen, varsinkin jos juuret ovat samalla puolen valtakuntaa.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 01:04"]
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 22:07"]
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 21:58"]
Tota Jussia katsellessa muistan miksi olen sinkku.
[/quote]
Noh? Kerro lisää.
[/quote]
mulkun tuntuinen tyyppi. Tulee vaikutelma, että itseään täynnä. Naiselta vaadittaisiin ihmeitä vaikka omakin taso täysin tavanomainen, maksimissaan. Lisäksi pitäisi heti olla joku mieletön kemia vaikkei tyyppi pysty avoimin mielin edes tutustumaan uuteen ihmiseen. Pinnallisen oloinen. Noita on nähty, ikävä kyllä. Wanna ne juppi.
[/quote]
Minulle jäi muutamasta häiden jälkeisestä jaksosta mieleen, miten Pia toistuvasti kertoi kiukutelleensa illalla Jussille. En yhtään ihmettele, jos se on vienyt kaikki fiilikset heti alkuunsa ja loppuaika on mennyt tästä ei voi tulla mitään-hengessä.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 23:09"]
Viola ja Esa näyttää niin paljon toisiltaan, että mietityttää missä kohtaa heidän sukupuidensa haarat oikein kohtaavat?
[/quote]
Mun mielestä ne ei näytä ollenkaan toisiltaan. Ovat toki saman tyylisiä, mutta kasvonpiirteet ja ruumiinrakenne ovat aivan erilaisia.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 01:03"]
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 00:48"]
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 21:37"]
Arvasin, että heti kun Olli alkaa ihastua Miiaan ja näytetään kivoja kohtauksia niin alkaa av-mammat tykkäämään taas Ollista. Tokan jaksonhan jälkeen kaikki hehkuttivat Ollia.
[/quote]
Alkoiko Olli oikeasti ihastua Miian? Miiahan syötti sille kaikki "oikeat" ajatukset näppärästi papin edessä.
Olli näytti hämmentyneeltä, kun Miia sanoi sen selvästi funtsineen Marbella-aikana (niin, Marbella, ooh ja aah). Ollin ilme oli että "joo, tosiaan, niinku whaat, muista oliiviöljyoliivioljy, niinku jos mä sanon joo, niin tuo nainen ei ala taas jankuttaa siitä hirrestä?!"
[/quote]
Olli ei tuo ihastusta esille sanallisesti, sen näkee muuten Ollista. Valokuvien otossa teki pieniä juttuja, esim. kun tuijottivat kuvaajan käskystä toisiaan, Olli hieroi nenäänsä Miian nenää vasten, pusutteli spontaanisti, tempaisi Miian olkapäälleen ja pyöritti ja taputti pyllylle jne.. Kyllä se Miiasta tykkää, se ei vain oikein uskalla myöntää sitä, edes itselleen!
[/quote]
Kyllähän se koirakin saadaan oppimaan vaikka mitä temppuja, kun toistoja on tarpeksi. Miia koiranomistajan tietää oikeat niksit. Olli-parka.