Nyt se taas alkoi! Ensitreffit alttarilla!
Kommentit (4307)
Mitä tästä opittiin? Älä anna floristin päättää elämänkumppaniasi.
no luinkin hieman rivien välistä eli piti ollia pisteiden perusteella komeana mutta ei olisi seurustellut hänen kanssaan tosielämässä. mielestäni jos viehättyy toisen ulkonäöstä, haluaa kyllä myös olla hänen kanssaan. vai tuskin miia rumien miestenkään kanssa on aikaisemmin seurustellut, hieman renttutyyppisten. ymmärrän kyllä ollia siinä mielessä, että miten mia ilman toista tuntemista voi olla varma toisesta että haluaa olla sen kanssa ja vaatii ollia näyttämään tunteensa. tosiaan epävarmoilla naisilla on tapana ihastua renttuihim, jotka kyllä sanovat mitä haluat kuulla mutta ovatki pian lurittelemassa samoja juttuja toiselle. miian olisi hyvä oppia kärsivällisyyttä suhteen luonnolliseslle kehittymiselle ja ollin taas oppia ilmaisemaan tunteitansa. olli on aika perinteinen suomalainen mies siinä mielessä, että pelkää näyttävänsä tunteitansa, koska pelkää häviävänsä jos toinen ei vastaakaan tai suhde lopahtaa. todellinen mies..siinä vaan käy niin ellei naiset puristaisi kiinnostusta ulos, niin saattaisi jäädä kokonaan ilman naista.
Oloni on koko ajan parempi. En olisi koskaan alkanut seurustella Ollin kanssa ilman tätä ohjelmaa. Ihmiset kiinnittävät tosielämässä vääriin asioihin huomiota, esimerkiksi ulkonäköön. Mulla ei ole enää sitä fiilistä, että tästä ei tule mitään, Miia fiilistelee myöhemmin rentoutuneena.
tässä siis vielä linki edelliseen kommenttiin
Kun katsoo, miten ohjelmat miehet käyttäytyvät, on helppo lähteä hakemaan oman ihannemiehensä ominaisuuksia heidän vastakohdistaan: iloinen (ei mikään Jussi), keskusteleva (ei mikään Olli), miehekkään oloinen (Esa niillä rajoilla, että menisi hermo).
Kolmella ominaisuudella voi rajatta jo tosi paljon.
Olis kiva nähdä, kun Jussi suuttuu tai innostuu jostakin aidosti, en ole tainnut kertaakaan nähdä, ei edes silloin, kun oli kavereiden kanssa pelaamassa sitä niiden metsäpeliä. Mitään kreisitunteenilmauksia ei ole kyllä keneltäkään kuudelta tullut missään vaiheessa, esim. että innostuttaisiin jostain tosi paljon. Esim. siinä Miian kotilotilanteessa olisin itse seonnut kyllä aika pahasti ja ruvennut kiljumaan, vaikken mikään teini olekaan :D
Iltasanomissa on juttua Piiasta ja Jussista, siellä kommenteissa joku oli sitä mieltä että Piia ja Olli olisi pitänyt laittaa yhteen kun ovat molemmat niin kiltin oloisia! Hauska miten erilailla ihmiset näkee noi tyypit, ei varmana toimisi se yhdistelmä. Ensinnäkin ikäero on jo varsin iso, tulisi miltei äiti-poika fiilis, sillä Ollin pukeutuminen yms. on vielä ikäistäänkin nuorempaa. Ja ei e Pia ehkä nyt niin kiltti oli, semmoista piruilua harrastaa Jussin suuntaan.. ja sitten vielä: Pia ei olisi Ollille ulkonäöllisesti mieluisa, sehän halusi kuuman naisen ja tykkää eniten vaaleista naisista. Ja ei Jussi ja Miiakaan taitaisi sopia..ei niillä olisi oikein mitään yhteistä, Ollin kanssa niillä on edes matkustelu ja urheilu yhdistäviä asioita.
Kyllähän Pia yritti Suokin Piknikilläkin kysellä Jussilta että tuliko sulle jotain fiiliksiä kun ovat vihkimaisemissaan. Jussi väisti kysymyksen oikean tarkoituksen ja vastasi jotain, että joo, tuli fiiliksiä, muistin sen matkan kappelille tms. ei siis mitään oikeista fiiliksistään kertonut.
Eli kyllä Pia enemmän yrittää ja varovasti kyselee fiiliksiäkin aina välillä, Jussi koittaa luovia arkisissa asioissa.
Outoa että kiinnostavuus ihmisissä syntyy siitä, että on riitoja, eripuraa ja epävarmuutta. Minä nautin tuosta Esan ja Violan tavasta kohdella toisiaan, olla luontevasti yhdessä, piikittelemättä toisiaan. Meidän perheemme ehdoton suosikkipari!
Edelleen jankkaan tätä samaa asiaa, mutta onko mahdollista että tässä on tahallaan tehty yksi totaalinen mis-match??! Kun se Pian ja Jussin yhteensopivuus on vaan niin ilmeistä!!! Miten sokea sen floristin on tarvinnut olla?! Kuinka oikein se on moraalisesti tehdä noin... En tiedä. Minun mielestä moraalisesti hyvinkin arveluttavaa... Pia on liki nelikymppinen sinkku jolla biologinen kello tikittää ja sitren pariksi valitaan nuorempi "peli"mies... Kaikki tuossa huutaa vastaan. Jotenkin suututtaa Pian puolesta... Olisi ansainnut jotain parempaa. Niinkuin kyllä Jussikin. Kun tällaiseen ohjelmaan lähtee heittäytymään niin yrittäähän sitä loppuun asti, tai Jussin tapauksessa melkein loppuun...
Siellä piknikillä oli kyllä niin awkward fiilis, kun Pialle ilmiselvästi tuli lämpimiä tunteita ja muistoja mieleen häistä ja Jussilta kun kysyi, niin tuntui, että Jussi vaan mietti, että "ai perhana, tää juttu oli alusta alkaen virhe, miksen mä sitä tajunnut sillon". :/
Mutta mielestäni Jussi nimenomaan YRITTÄÄ aika paljonkin. Jos mua ei nappais joku tai tunteet ei syttyis, niin en jaksais todellakaan edes missään piknikeillä käydä tai pitää kädestä vaan se olis sayonara. No sen takia en oliskaan sopiva henkilö ohjelmaan. Mutta mielestäni on väärin sanoa, ettei Jussi yrittäis tehdä suhteen eteen töitä. Sanoihan se, että olivat keskustelleet paljon ja ottaneet toisesta selvää, mutta kun tunteet eivät vain ole syttyneet. Luulen, että se ainoa syy, miksi Jussi haluaa erota, on yksinkertaisesti (fyysisen) vetovoiman puute. Pia on mukava nainen mutta ei fyysisesti sytytä.
Ja varsinkin, kun Jussi nimenomaan sanoi ekassa jaksossa, että on ollut liikaa vaatimuksia naiselle, eli toisin sanoen on helvetin kranttu eli toisin sanoen tykkää kauniista naisista (näin yleistäen, voin olla toki väärässä, mutta Jussi tuntuu pelimieheltä), niin Pia ei ehkä ole se paras vaihtoehto. Se Saana muistaakseni oli aika viehättävä.
Jussi varmaan tiesi jo koruliikkeessä sormusten kaiverrukseen viennissä että ei tule enää ikinä sitä sormusta sormessa pitämään.
Muistaako joku, millä tavoin sitä Pian ja Jussin parittamista perusteltiin? Nyt tuntuu siltä, että ainoa yhdistävä tekijä on se, että molemmilla on kokemusta pitkästä/vakavasta parisuhteesta. Mitään muuta yhdistävää ei oikein tunnu olevan. Voihan ne kemiat kohdata, vaikka ei olisi mitään yhteistä tai päinvastoin ei kohdata, vaikka kuinka oltaisi muutenkin samankaltaisia. Nyt vaan tuntuu, että ei ole mitään järkevää syytä, että nämä kaksi paritettiin.
Paitsi jos tv-ohjelmasyistä on haluttu tuo mismatch.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 21:15"]
Piia taitaa olla sottainen
[/quote]
Tai Jussi. Yhdessähän ne on siellä kuukauden asuneet.
Jotenkin mulla tulee sellanen fiilis, että Jussi haluais sellaisen tyrkkyblondin, jolla on isot tissit ja paljastava pukeutuminen ja saikin Pian. Voin niiiin kuvitella sellasen heilumassa Jussin kainalossa. Mitä muut ootte mieltä, millainen nainen sopisi Jussille?
Siis kuka on tämä SAANA, josta täällä puhutaan?? Multa on mennyt nyt ihan ohi vaikka olen ohjelmaa joka kerta katsonutkin.
Ja toinen asia mikä pakko sanoa, siis miksi Pia ja Jussi meni kaiverruttamaan sormuksia, kun tietävät ett ei tästä jutusta mitään tule. Siis vaivaannuttavinta ikinä.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 00:06"]
Harmittaa Pian puolesta, että se ei päässyt edes yrittämään. Jussihan ei näyttänyt sille missään vaiheessa vihreää valoa, vaan jo häämatkalle lähtiessä tunki koko ajan sormuskättään joko taskuun, tai pöydän alle piiloon. Toivottavasti joku sopiva mies on ohjelman perusteella kiinnostunut Piasta ja hän löytää sitä kautta kumppanin.
[/quote]
Samaa mieltä. Jussi on Mäntsälän metsien mies, kaupunkikerrostaloon ja metroon laittaminen ei sekään oikein toimi. Tämä pari ei kovin spontaanisti myöskään ole suudellut; mutta Suomenlinnan käynnillä Pia selkeästi herkistyi ja tunnetta näkyi hänen puoleltaan spontaanin suudelman myötä. Mutta vuorostaan surua oli Pian silmissä sormuskaupassa ja papin luona. Kun toinen selkeästi sanoo että kiinnostus hiipunut, vaikea siinä on sitten yksipuolisesti vakuuttaa että mä kyllä haluaisin yrittää...
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 21:37"]
Arvasin, että heti kun Olli alkaa ihastua Miiaan ja näytetään kivoja kohtauksia niin alkaa av-mammat tykkäämään taas Ollista. Tokan jaksonhan jälkeen kaikki hehkuttivat Ollia.
[/quote]
Alkoiko Olli oikeasti ihastua Miian? Miiahan syötti sille kaikki "oikeat" ajatukset näppärästi papin edessä.
Olli näytti hämmentyneeltä, kun Miia sanoi sen selvästi funtsineen Marbella-aikana (niin, Marbella, ooh ja aah). Ollin ilme oli että "joo, tosiaan, niinku whaat, muista oliiviöljyoliivioljy, niinku jos mä sanon joo, niin tuo nainen ei ala taas jankuttaa siitä hirrestä?!"
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 16:04"]
Jotenkin mulla tulee sellanen fiilis, että Jussi haluais sellaisen tyrkkyblondin, jolla on isot tissit ja paljastava pukeutuminen ja saikin Pian. Voin niiiin kuvitella sellasen heilumassa Jussin kainalossa. Mitä muut ootte mieltä, millainen nainen sopisi Jussille?
[/quote]
Sama mulle tulee mieleen, joku viidakon tähtöset tyylinen barbi. Ei maanläheinen hipsteri-Pia tainnut oikein vastata niihin odotuksiin. Pia on myös Jussia vanhempi ja älykäs, parempi match olisi ollut vähän Jussia nuorempi ja hmm. vähemmän älykäs, jolle olisi riittänyt että pääsee ihailemaan Jussia motocross radan varteen ;)
Harmittaa Pian puolesta, että se ei päässyt edes yrittämään. Jussihan ei näyttänyt sille missään vaiheessa vihreää valoa, vaan jo häämatkalle lähtiessä tunki koko ajan sormuskättään joko taskuun, tai pöydän alle piiloon. Toivottavasti joku sopiva mies on ohjelman perusteella kiinnostunut Piasta ja hän löytää sitä kautta kumppanin.