Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt se taas alkoi! Ensitreffit alttarilla!

Vierailija
13.01.2015 |

Keskustelua kehiin... :)

Kommentit (4307)

Vierailija
981/4307 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 23:03"]

Tässä miehen mielipide naisista.

Miia herättää hetkessä hälytyskellot. Minulle tulee hänestä mieleen ikuinen teini, jonka henkinen kasvu on pahasti kesken. Uskoisin, että elämä hänen kanssaan olisi kaikin tavoin ulkoista ja pinnallista. Miia on perusbeibe, joka sopii naisellista nalkuttamista ja tuittuilua sietäville perusjässiköille, mutta ei minulle.

Viola on ihminen, joita maailma tarvitsee. Minulle hän on kuitenkin liikaa maitoa, lämmintä maitoa. Jos ryhtyisin suhteeseen Violan kanssa, tahtoisin hänelle pelkkää hyvää, mutta persoonana hän ei vain sytytä minua. Hento kukka on kaunis katsella, mutta parisuhteeseen vaaditaan ripaus ärsyyntymistä.

Pia ärsyttää. En saa hänestä otetta enkä suoraan sanoen siedä häntä. Silti uskon, että jos yrittäisin suhdetta Pian kanssa, pääsisin pisimmälle kolmesta esitellystä vaihtoehdosta. Hänen alansakin liippaa minun alaani. Hänessä on eniten särmää ja eniten älyä. Harmi vain, että ne ovat paketissa, joka pistää vastaan. En tiedä, muuttuisiko tunne, jos tutustuisi.

Ehdoton ei minulle on Miia. Muuta selviäisivät jatkoon. Kenessäkään ei kuitenkaan ole minulle riittävää maalaisuutta ja epäitsekästä itseriittoisuutta, sellaista asennetta, että kunnioitan ihmisiä, mutta v*tut kiinnostaa, mitä mieltä muut ovat minusta.

[/quote]

Minä naisena tekisin samantapaisen arvion näistä naisista. Ystävien ja kumppanien ominaisuuksissa arvostan samoja asioita. Miia olisi mulle ehdoton ei samoista syistä, mitä kuvailit. Viola on kiva, mutta minulle ainoastaan "ei-ärsyttävä". Piiasta en saa oikein otetta, en kyllä pidä hänestäkään, mutta yhteiset kiinnostuksenkohteet saattaisivat silti yhdistää enemmän kuin kahteen muuhun naiseen. Veikkaan, että Piia on naisseurassa erilainen, mitä Jussin kanssa. Voisin kuvitella, että ihan ok, vaikka ulkonäkönsä puolesta minulle "vieras". 

Vierailija
982/4307 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ymmärrä tätä ulkonäkökeskustelua. Se mikä yhden silmään on hyvännäköistä tai seksikästä, ei ole välttämättä sitä toiselle lainkaan.

Seksikkyys tulee usein karismasta, älystä, puheista ja teoista, ei siitä miten komea tai kaunis toinen on. Yhteinen kemiahan se on tärkeintä ja sen seurauksena toisen näkee niin kuin näkee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
983/4307 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 20:32"]

Ollilla on hieman huono ulosanti. Mutta jos kuuntelee hänen kertomuksiaan, muistaa kilpailuvietin ja joukkueurheilijataustan, niin uskon että hän tietoisesti tai tiedostamattaan kokeilee hieman kepillä jäätä Miian kanssa. Ei viitsi tai uskalla näyttää vielä "true colors". Uskon että on oikeasti kiinnostunut daamista mutta poikaparka on tainnut saada syvät vekit edellisen naisjulmurin käsittelyssä. Olli on päättänyt ettei tapahdu hänelle toista kertaa ja hän ei olekkaan ihan turhapoika.

/Johtaja

[/quote]

Oletko muuten nais- vai miesjohtaja? Kiinnostaa vaan..

Vierailija
984/4307 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 10:10"]

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 10:04"]

Olli on sellainen mies, jolle riittää naisia jonoksi asti: urheilullinen, koulutettu, komea, huumorintajuinen...Miia on jo parhaat päivänsä nähnyt, ja epätoivo paistaa...

[/quote]

Niin epäreilu ja perusteeton mielipide, että antaa esittäjästään suorastaan sovinistisen kuvan. Heitähän on sekä miehiä että naisia.

70-vuotias anoppini hahmottaa maailmaa suunnilleen tuollaisin silmin. 

[/quote]

Hyvin ikärasistinen heitto sinulta. 

Vierailija
985/4307 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hassua miten joku pieni asia voi hävittää tyypistä kaiken seksin. Musta esimerkiksi Ollin tapa syödä kumarassa ja naama kiinni lautasessa on pahimman luokan turn off, se olis livenä niin tuskaa! Miettikään tollasen kanssa romanttista illallista hienossa ravintolassa :D 

Vierailija
986/4307 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 13:14"]

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 13:04"]Mun mielestä Miia tuntuu hyvinkin syvälliseltä[/quote]

Naistenlehtisyvällinen, teinityttösyvällinen. Naisilla on valitettavan usein se käsitys, että tunteista puhuminen on syvällisyyttä. Näinhän ei ole.

[/quote]

Näin on. "Me parannettiin maailmaa" -syvällinen, kun vihdoinkin saatiin se Ville haukuttua likkojen kesken maan rakoon.

Vierailija
987/4307 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 14:14"]

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 10:04"]

Olli on sellainen mies, jolle riittää naisia jonoksi asti: urheilullinen, koulutettu, komea, huumorintajuinen...Miia on jo parhaat päivänsä nähnyt, ja epätoivo paistaa...

[/quote]

Ulkonäöllisesti Miia on noista kahdesta selvästi tasokkaampi, varsinkin laitettuna. Olli ei kyllä ole millään tasolla komea, vaan ihan ok, sellainen perusjamppa joita mahtuu 13 tusinaan. KTM koulutuksena toki varmaan takaa toimeentulon, muttei se toisaalta kyllä älykkönaisiakaan erityisesti vedä puoleensa. Olli ei vaikuta sellaiselta ihmiseltä, jonka kanssa voisi keskustella asioista ja ilmiöistä monipuolisesti. Keskustelu jymähtäisi helposti just jollekin oliiviöljyjankutuksen tasolle.

[/quote]

Ollikin on laitettuna tasokkaampi kuin Miia laittamattomana.

Ollilla on rahaa, hän on hauska, mutta ehkä vain kaveripiirissä ja muiden hauskojen ihmisten seurassa. 

Miia haluaa äidiksi ja on siedettävän näköinen. Eikös tuo useimmille kauppatietilijöille ole ihan riittävästi.

Vierailija
988/4307 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 12:11"]

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 13:04"]Mun mielestä Miia tuntuu hyvinkin syvälliseltä[/quote]

Naistenlehtisyvällinen, teinityttösyvällinen. Naisilla on valitettavan usein se käsitys, että tunteista puhuminen on syvällisyyttä. Näinhän ei ole.

[/quote]

Näin on. "Me parannettiin maailmaa" -syvällinen, kun vihdoinkin saatiin se Ville haukuttua likkojen kesken maan rakoon.

[/quote]

Samaa mieltä. Eikä mun mielestä sekään automaattisesti tuo ihmiseen syvällisyyttä että on kokenut elämässään ikäviä asioita enemmän kuin toinen. Ihminen voi olla syvällinen ilman sen suurempaa draamaa ja toisaalta kaikki ei ole mitenkään sen kypsempiä tai sivistyneempiä kovien koettelemusten jälkeen. Mä en lähtökohtaisesti pidä siitä tavasta, jolla Miia tuo asioita esiin.

Vierailija
989/4307 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 00:10"]

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 18:06"]

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 17:55"]

Olli ei ole mikään huippukomea, mutta kyllä häntä rumempia ja kasvoiltaan vähemmän maskuliinisia miehiä on silti enemmän kuin häntä komeampia miehiä.

Monilla naisilla tuntuu olevan vähän se ongelma, että niitä vaatimattomman näköisiä miehiä ei edes huomata, ja silloin heidän osuutensa kaikista miehistä arvioidaan pienemmäksi kuin se oikeasti on. Tällöin joku Ollin näköinen ihan kohtuullisen komea mies arvioidaan keskiverroksi, vaikka oikeasti se olisi keskiverron yläpuolella.

[/quote]

Ihanko oikeasti Ollia pidetään Suomessa komeana? Onko suomalaismiehet todella noin vaatimattoman näköisiä? Olen asunut viime vuodet parissa eri maassa Keski-Euroopassa, eikä tuon näköinen jamppa kyllä todellakaan nousisi keskikastia korkeammalle täällä. Ilmeisesti monille riittää "komeaksi" se, ettei äijä ole järkyttävän ylipainoinen tai ettei naamassa ole mitään selkeitä poikkeamia, esim. isoa syylää tai pahaa aknea?

[/quote]

Juuri niin. Täällä Keski-Euroopassa tollanen Olli on ulkonäöltään vaatimaton it-nörtti, anemiaa sairastavan värinen, täysin särmättömän ja persoonattoman näköinen pikkumies. Mutta Suomessa, jossa suurin osa miehistä on maantienvärisiä paksukalloisia tappijalkoja, on tuollainen kananpoikaa muistuttava väritön pikkumieskin komea.

[/quote]

Kysehän on siitä, kehen häntä vertaa eli lähinnä täällä on pohdittu sitä, onko Olli ja Miia ulkonäöllisesti epäsuhta vai tasavahva pari. Minusta ovat tasavahvoja, ei tarvitse kummankaan pelätä sitä, että kohta joku paremmannäköinen ja vie mukanaan. Tämä näin kärjistetysti. 

Vierailija
990/4307 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 18:55"]

Minkä takia Miiaa haukutaan niin kovasti? Uskon että osa naispuolisista kritisoijista arvostelee häntä lähinnä kateuden takia. Miia on knock-out ja keeper. Hän saa olla epävarma, hän saa kertoa sen, hänen ei tarvitse olla himourheilija ja hän saa hösöttää hänelle tärkeistä asioista kuten tuoreasta salaatista juuri niinpaljon kuin haluaa. Sillä että joku viitsii nähdä vaivaa että talossa tarjottu salaatti on tuoretta, olisi ainakin minun silmissä mahtava lisäarvo. Jokainen joskus oliiviöljyä maistanut tietää että huonolla öljyllä pilataan salaatti 100-varmasti. Siitä olen hieman huolissani että Miia rankaisee itseään liikaa, eli on liian itsekriittinen. Näkyy myös siinä että on jo liian laiha. Jarruja auki ja lisää kaasua.

/Johtaja

[/quote]

Kerrotko vielä että mikä siinä Miiassa olisi niin kadehdittavaa...? Nykyään yliopistot on täynnä kauniita, liikunnallisia, fiksuja ja hauskoja naisia. Minäkin näen päivittäin. Mikä siinä Miiassa on ihmeellistä? Taidat olla hänen ystävä kun niin henkeen ja vereen puolustat, vaikka olihan totta siihen ei ole aihetta. Ihan tavis lentoemäntä. Siinä se. Eikä häntä edes haukuta yhtään enempää kuin muitakaan. Täällä katsos saa olla eri mieltä asioista. 

Vierailija
991/4307 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 12:01"]

Ollilla on hieman huono ulosanti. Mutta jos kuuntelee hänen kertomuksiaan, muistaa kilpailuvietin ja joukkueurheilijataustan, niin uskon että hän tietoisesti tai tiedostamattaan kokeilee hieman kepillä jäätä Miian kanssa. Ei viitsi tai uskalla näyttää vielä "true colors". Uskon että on oikeasti kiinnostunut daamista mutta poikaparka on tainnut saada syvät vekit edellisen naisjulmurin käsittelyssä. Olli on päättänyt ettei tapahdu hänelle toista kertaa ja hän ei olekkaan ihan turhapoika.

/Johtaja

[/quote]

[/quote]

Joku maantiegrillin vuoropäällikkö. Yrittää antaa "tittelillään"  kommenteilleen jotain painoarvoa. 

Veikkaan naista.

Vierailija
992/4307 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 16:44"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 16:39"]

Myöhemmin illalla Miia haluaisi seksiä, mutta Olli ei pysty koska on syönyt kaksi alkuruokaa, oman pääruokansa ja puolet Miian ruuasta, ja kolme jälkiruokaa.  Jussi ja Pia: Jussi makaa sohvalla selaten kännykällä Tinderistä kuumia misuja, Pia kokkaa risottoa. Aterialla Jussi juo maitoa ja on vähäsanainen, Pia juo kaksi pulloa viiniä ja sammuu sohvalle. Jussi lähtee yöhön katselemaan misuja.

[/quote]

Reps. Aika osuva!

[/quote]

Muistatteko sen oliiviöljyillan ruuat, salaattia ja mitä muuta? Lähtiköhän Ollilta nälkä.

Vierailija
993/4307 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 17:20"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 12:33"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 12:01"]

/Johtaja

[/quote]

[/quote]

Joku maantiegrillin vuoropäällikkö. Yrittää antaa "tittelillään"  kommenteilleen jotain painoarvoa. 

Veikkaan naista.

[/quote]

Miesjohtaja, en ole elintarvikealalla mutta en sitä myöskään aliarvioi

Minusta Miia on viehättävä ja on hämästyttävää että hän on vielä vapaana

Olen seurustellut lentoemännän kanssa ja hän oli tasan tarkkaan minua älykkäämpi. Ei älykkyys välttämättä korreloi aina ammattien kanssa. 

[/quote]

No tuota ei varmasti kukaan täällä epäile.

Vierailija
994/4307 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 12:31"]

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 18:55"]

Minkä takia Miiaa haukutaan niin kovasti? Uskon että osa naispuolisista kritisoijista arvostelee häntä lähinnä kateuden takia. Miia on knock-out ja keeper. Hän saa olla epävarma, hän saa kertoa sen, hänen ei tarvitse olla himourheilija ja hän saa hösöttää hänelle tärkeistä asioista kuten tuoreasta salaatista juuri niinpaljon kuin haluaa. Sillä että joku viitsii nähdä vaivaa että talossa tarjottu salaatti on tuoretta, olisi ainakin minun silmissä mahtava lisäarvo. Jokainen joskus oliiviöljyä maistanut tietää että huonolla öljyllä pilataan salaatti 100-varmasti. Siitä olen hieman huolissani että Miia rankaisee itseään liikaa, eli on liian itsekriittinen. Näkyy myös siinä että on jo liian laiha. Jarruja auki ja lisää kaasua.

/Johtaja

[/quote]

Kerrotko vielä että mikä siinä Miiassa olisi niin kadehdittavaa...? Nykyään yliopistot on täynnä kauniita, liikunnallisia, fiksuja ja hauskoja naisia. Minäkin näen päivittäin. Mikä siinä Miiassa on ihmeellistä? Taidat olla hänen ystävä kun niin henkeen ja vereen puolustat, vaikka olihan totta siihen ei ole aihetta. Ihan tavis lentoemäntä. Siinä se. Eikä häntä edes haukuta yhtään enempää kuin muitakaan. Täällä katsos saa olla eri mieltä asioista. 

[/quote]

Minusta tatas yliopisto on täynnä Miian kaltaisia naisia...eli yliopisto ei näytä tuovan heihin mitään lisää. Saavat varmaan paremminpalkatun duunin ja enemmän liikkumavaraa, mutta jutut suunnilleen samaa tasoa.

Vierailija
995/4307 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 19:14"]

Myöhemmin illalla Miia haluaisi seksiä, mutta Olli ei pysty koska on syönyt kaksi alkuruokaa, oman pääruokansa ja puolet Miian ruuasta, ja kolme jälkiruokaa.  Jussi ja Pia: Jussi makaa sohvalla selaten kännykällä Tinderistä kuumia misuja, Pia kokkaa risottoa. Aterialla Jussi juo maitoa ja on vähäsanainen, Pia juo kaksi pulloa viiniä ja sammuu sohvalle. Jussi lähtee yöhön katselemaan misuja.

[/quote]

Reps. Aika osuva!

[/quote]

Muistatteko sen oliiviöljyillan ruuat, salaattia ja mitä muuta? Lähtiköhän Ollilta nälkä.

[/quote]

Ne söi salaatin isäksi jotain kasvismuhennosta (siinä oli ainakin kesäkurpitsaa, sipulia ja jotain tomaattimurskaa), ja sitten tikuissa oli jotian lihaa? Minua häiritsi se, että Olli söi niitä kepakoita suoraan siitä tikusta, etiketin mukaan niistä pitäisi vetää lautasella se tikku pois ja sitten sydä normaalisti siitä haarukalla ja veitsellä. Toki tätä ei moni varmaan tiedä. Mutta joo, olisi kiva nähdä Ollista kokovartalokuva nykykuosissa, onko laihtunut vai lihonut parisuhteensa myötä.. Miia ainakin on laihtunut paljon, on liiankin laiha nykyhetkellä. Syövät Miian innoittamana yliterveellisesti ja liikkuvat paljon?

Vierailija
996/4307 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 12:20"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 12:11"]

[/quote]

[/quote]

Samaa mieltä. Eikä mun mielestä sekään automaattisesti tuo ihmiseen syvällisyyttä että on kokenut elämässään ikäviä asioita enemmän kuin toinen. Ihminen voi olla syvällinen ilman sen suurempaa draamaa ja toisaalta kaikki ei ole mitenkään sen kypsempiä tai sivistyneempiä kovien koettelemusten jälkeen. Mä en lähtökohtaisesti pidä siitä tavasta, jolla Miia tuo asioita esiin.

[/quote]

Tosi on tämä. Kokemukset eivät ole sama kuin syvällisyys. Syvällisen ihmisen ei tarvitse puhua tunteistaan, mutta ihmissuhteissa syvällisyys vaatii ehdottomasti toimivan tunnetason vuorovaikutuksen. Siitä ei ole ainakaan vielä ollut mitään näyttöä Miiankaan osalta.

Vierailija
997/4307 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näille pareille pitäisi olla jotain lisähaasteita tuon viiden viikon ajalle.. suht helppoahan se niiden elämä on tuossa kun on kaunis valoisa kesä, ja osa noista on lomallakin tuona aikana. Ovat rennompia, ei ole niin kova stressi jne. Voisi vaikka rajoittaa niiden unta, antaa niille hoidettavaksi vaikka jonkin koliikkivauva-robotin tms, tai laittaa ne putkirrempan keskelle tai remontoimaan yhdessä jotain kämppää tiukalla aikataululla ;) Tulisi stressaantuneena ne todelliset luonteet esille.

Vierailija
998/4307 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 20:30"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 19:14"]

[/quote]

Reps. Aika osuva!

[/quote]

[/quote]

Ne söi salaatin isäksi jotain kasvismuhennosta (siinä oli ainakin kesäkurpitsaa, sipulia ja jotain tomaattimurskaa), ja sitten tikuissa oli jotian lihaa? Minua häiritsi se, että Olli söi niitä kepakoita suoraan siitä tikusta, etiketin mukaan niistä pitäisi vetää lautasella se tikku pois ja sitten sydä normaalisti siitä haarukalla ja veitsellä. Toki tätä ei moni varmaan tiedä. Mutta joo, olisi kiva nähdä Ollista kokovartalokuva nykykuosissa, onko laihtunut vai lihonut parisuhteensa myötä.. Miia ainakin on laihtunut paljon, on liiankin laiha nykyhetkellä. Syövät Miian innoittamana yliterveellisesti ja liikkuvat paljon?

[/quote]

Vai että oikein "yliterveellisesti". Ollilla on muuten ainakin sarjan perusteella varaakin laihtua vähän. Ehkä ne joidenkin ylistämät lihaksetkin sitten tulisivat näkyviin...

Vierailija
999/4307 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 00:10"]

Juuri niin. Täällä Keski-Euroopassa tollanen Olli on ulkonäöltään vaatimaton it-nörtti, anemiaa sairastavan värinen, täysin särmättömän ja persoonattoman näköinen pikkumies. Mutta Suomessa, jossa suurin osa miehistä on maantienvärisiä paksukalloisia tappijalkoja, on tuollainen kananpoikaa muistuttava väritön pikkumieskin komea.

[/quote]

Oli niin tai näin, voi Olli nukkua yönsä täysin rauhassa näiden "syytösten" kanssa. Olli tai kukaan suomalainen mies ei ole itse valinnut omaa geeniperimäänsä. Olli ei näytä turkkilaiselta mieheltä. Miksi pitäisi näyttää? Kun toista ihmistä ei tunne, on ulkonäöllä keskeinen rooli toisen arvioinnissa. Minkäs sille mahtaa. Siltikin on ehkä tyhmintä mitä tiedän, alkaa vertaamaan Ollin perisuomalaista ulkonäköä ja sen erilaisuutta verrattuna muuhun maailmaan, johon nähden se on erilainen.

Vierailija
1000/4307 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun ohjelmasta puhutaan näen edessäni. Breshnevin, isot kulmakarvat ja luomen.

ahistaa....