Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt se taas alkoi! Ensitreffit alttarilla!

Vierailija
13.01.2015 |

Keskustelua kehiin... :)

Kommentit (4307)

Vierailija
1001/4307 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi tuotantoyhtiö esitellä jossain välissä niitä niiden kysymyslomakkeita ja testejä, että mitä oikeasti pitää ottaa huomioon kun mietitään ihmisten yhteensopivuutta? Nehän voisi laittaa ne nettiin, jotta itse kukin voisi seurustelukummpaninsa kanssa testata, että onko miten hyvät tsännsit onnistua jos ihan on tositarkoituksella liikenteessä.

Vierailija
1002/4307 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna on ystävänpäivä, leikitelläänkö ajatuksella, että miten noi pariskunnat juhlistaa ystävänpäivää, sehän kun on myös semmoinen pariskuntien päivä? Viola ja Esa: kumpikin on askarrellut toiselle itse kortin, lisäksi ovat ostaneet toisilleen jotkut persoonalliset korut. Iltaa vietetään syöden jotain luomukasvisruokaa, joka kokataan yhdessä. Pussaillaan ja kuunnellaan vaikka J. Karjalaista ja tuijotetaan toista silmiin rakastuneesti. Miia ja Olli: Olli antaa lahjaksi ruusuja, ja vie Miian syömään johonkin laaturavintolaan. Miia on pukeutunut vartalonmyötäiseen mekkoon, Olli pukuun. Miiaa kiukuttaa ravintolassa Ollin huono ryhti ja aterian kesto, mutta nielee kiukkunsa ja ilahtuu Ollin ostamasta kaulakorusta. Myöhemmin illalla Miia haluaisi seksiä, mutta Olli ei pysty koska on syönyt kaksi alkuruokaa, oman pääruokansa ja puolet Miian ruuasta, ja kolme jälkiruokaa.  Jussi ja Pia: Jussi makaa sohvalla selaten kännykällä Tinderistä kuumia misuja, Pia kokkaa risottoa. Aterialla Jussi juo maitoa ja on vähäsanainen, Pia juo kaksi pulloa viiniä ja sammuu sohvalle. Jussi lähtee yöhön katselemaan misuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1003/4307 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 16:39"]

Myöhemmin illalla Miia haluaisi seksiä, mutta Olli ei pysty koska on syönyt kaksi alkuruokaa, oman pääruokansa ja puolet Miian ruuasta, ja kolme jälkiruokaa.  Jussi ja Pia: Jussi makaa sohvalla selaten kännykällä Tinderistä kuumia misuja, Pia kokkaa risottoa. Aterialla Jussi juo maitoa ja on vähäsanainen, Pia juo kaksi pulloa viiniä ja sammuu sohvalle. Jussi lähtee yöhön katselemaan misuja.

[/quote]

Reps. Aika osuva!

Vierailija
1004/4307 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 12:06"]

Se on hassua miten joku pieni asia voi hävittää tyypistä kaiken seksin. Musta esimerkiksi Ollin tapa syödä kumarassa ja naama kiinni lautasessa on pahimman luokan turn off, se olis livenä niin tuskaa! Miettikään tollasen kanssa romanttista illallista hienossa ravintolassa :D 

[/quote]

Romanttinen ilta ravintolassa ei kyllä houkuta noin ylipäätään. Tai lähinnä naurattaa. Onko jollain kokemusta oikeasti romanttisesta illasta jossain ravintolassa? En ole vielä kuullut keneltäkään moisesta.

Vierailija
1005/4307 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua alkoi todella ärsyttää tuo Miia. Yrittää olla niin hieno (oliiviöljyjauhanta)
Koko ajan varpaillaan ja miettii missä mokaa. Ei kykene enää koskaan ihmissuhteeseen muun kuin exänsä kanssa. Pohdinnat kauniista ja rohkeista. Ei edes itse tiedä mitä haluaa.
Pia taas jarruttaa koko ajan ja pelkää. Miksi lähteä ohjelmaan jos ei kuitenkaan uskalla?

Vierailija
1006/4307 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääpäs muuten katsoa viikonloppuna Miian instaa.. jos hän ei satu olemaan töissä koko ystävänpäivää, niin eiköhän se jotain romanttista Ollin kanssa tee. Eikä Miia malta kuitenkaan olla laittamatta siitä jotain kuvaa instaan, on aika aktiivinen sen suhteen.

Vierailija
1007/4307 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 00:10"][quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 18:06"]

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 17:55"]

Olli ei ole mikään huippukomea, mutta kyllä häntä rumempia ja kasvoiltaan vähemmän maskuliinisia miehiä on silti enemmän kuin häntä komeampia miehiä.

Monilla naisilla tuntuu olevan vähän se ongelma, että niitä vaatimattomman näköisiä miehiä ei edes huomata, ja silloin heidän osuutensa kaikista miehistä arvioidaan pienemmäksi kuin se oikeasti on. Tällöin joku Ollin näköinen ihan kohtuullisen komea mies arvioidaan keskiverroksi, vaikka oikeasti se olisi keskiverron yläpuolella.

[/quote]

Ihanko oikeasti Ollia pidetään Suomessa komeana? Onko suomalaismiehet todella noin vaatimattoman näköisiä? Olen asunut viime vuodet parissa eri maassa Keski-Euroopassa, eikä tuon näköinen jamppa kyllä todellakaan nousisi keskikastia korkeammalle täällä. Ilmeisesti monille riittää "komeaksi" se, ettei äijä ole järkyttävän ylipainoinen tai ettei naamassa ole mitään selkeitä poikkeamia, esim. isoa syylää tai pahaa aknea?

[/quote]

Juuri niin. Täällä Keski-Euroopassa tollanen Olli on ulkonäöltään vaatimaton it-nörtti, anemiaa sairastavan värinen, täysin särmättömän ja persoonattoman näköinen pikkumies. Mutta Suomessa, jossa suurin osa miehistä on maantienvärisiä paksukalloisia tappijalkoja, on tuollainen kananpoikaa muistuttava väritön pikkumieskin komea.
[/quote]

Kananpoikaa muistuttava :"D totta!

Vierailija
1008/4307 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasiko kukaan muu, että kaiken sen "minä olen niin urheilullinen" -kehuskelun jälkeen, kun Miia oli alkamassa tekemään istumaannousuja ja kysyi Ollilta montako tehdä, Olli sanoi "No jos mä jaksan 20 niin tee sä vaikka 10" tjsp. Siis mitä??!! 20 istumaannousua ilman painoja - ja olevinaan urheilullinen?? :D Vaikka siis tekisi kolmen tai enemmänkin sarjassa, niin eihän tuo ole paljon mitään.

Vierailija
1009/4307 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noita miehistä pitäisi valita, niin Ollin kanssa panisin, Esan valitsisin illallisseuraksi ja Jussi.. no ehkä minä kahvikupin ajan häntä sietäisin. Nämä sillä perusteella, että Olli viehättää fyysisesti eniten, Esa olisi fiksu ja mukava keskustelukumppani, ja Jussi.. en vain pidä hänestä, tyypissä on jotain outoa.

Vierailija
1010/4307 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 12:33"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 12:01"]

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 20:32"]

Ollilla on hieman huono ulosanti. Mutta jos kuuntelee hänen kertomuksiaan, muistaa kilpailuvietin ja joukkueurheilijataustan, niin uskon että hän tietoisesti tai tiedostamattaan kokeilee hieman kepillä jäätä Miian kanssa. Ei viitsi tai uskalla näyttää vielä "true colors". Uskon että on oikeasti kiinnostunut daamista mutta poikaparka on tainnut saada syvät vekit edellisen naisjulmurin käsittelyssä. Olli on päättänyt ettei tapahdu hänelle toista kertaa ja hän ei olekkaan ihan turhapoika.

/Johtaja

[/quote]

Oletko muuten nais- vai miesjohtaja? Kiinnostaa vaan..

[/quote]

Joku maantiegrillin vuoropäällikkö. Yrittää antaa "tittelillään"  kommenteilleen jotain painoarvoa. 

Veikkaan naista.

[/quote]

Miesjohtaja, en ole elintarvikealalla mutta en sitä myöskään aliarvioi

Minusta Miia on viehättävä ja on hämästyttävää että hän on vielä vapaana

Olen seurustellut lentoemännän kanssa ja hän oli tasan tarkkaan minua älykkäämpi. Ei älykkyys välttämättä korreloi aina ammattien kanssa. 

Vierailija
1011/4307 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 17:13"]

Huomasiko kukaan muu, että kaiken sen "minä olen niin urheilullinen" -kehuskelun jälkeen, kun Miia oli alkamassa tekemään istumaannousuja ja kysyi Ollilta montako tehdä, Olli sanoi "No jos mä jaksan 20 niin tee sä vaikka 10" tjsp. Siis mitä??!! 20 istumaannousua ilman painoja - ja olevinaan urheilullinen?? :D Vaikka siis tekisi kolmen tai enemmänkin sarjassa, niin eihän tuo ole paljon mitään.

[/quote]

Mä käsitin Ollin "kehuskelun" niin, että urheilu on Ollille elämäntapa ja nautinto, kun taas Miia urheilee ulkonäkösyistä. Ei Olli väittänyt olevansa huippu-urheilija, vaan pointtina oli liikkumisen mielekkyys.

Vierailija
1012/4307 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 17:20"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 17:13"]

[/quote]

Mä käsitin Ollin "kehuskelun" niin, että urheilu on Ollille elämäntapa ja nautinto, kun taas Miia urheilee ulkonäkösyistä. Ei Olli väittänyt olevansa huippu-urheilija, vaan pointtina oli liikkumisen mielekkyys.

[/quote]

Joo mutta kamoon... Jokainen vähänkään aktiivisesti kuntoileva jaksaa tehdä tuon 20 toistoa kolmen sarjassa vaikka 10kg painon kanssa. 20 toistoa on ihan rapakuntoisen tulos.

Vierailija
1013/4307 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 20:48"]

Näille pareille pitäisi olla jotain lisähaasteita tuon viiden viikon ajalle.. suht helppoahan se niiden elämä on tuossa kun on kaunis valoisa kesä, ja osa noista on lomallakin tuona aikana. Ovat rennompia, ei ole niin kova stressi jne. Voisi vaikka rajoittaa niiden unta, antaa niille hoidettavaksi vaikka jonkin koliikkivauva-robotin tms, tai laittaa ne putkirrempan keskelle tai remontoimaan yhdessä jotain kämppää tiukalla aikataululla ;) Tulisi stressaantuneena ne todelliset luonteet esille.

[/quote]

Hahaa, jotain erilaista minäkin tähän kaipaisin. Spontaaniutta ja keskusteluja asioista, joista ovat eri mieltä. Mielellään vielä vaativampia kuin ne, joissa puhutaan tasan siitä asiasta, mikä on nokan alla, ei hirveästi jaksa innostaa tuollaiset. 

Parinmuodostuskin voisi alkaa toisella tavalla. Ensin joukko halukkaita osallistujia hengailee yhdessä yhden päivän. Päivän päätteeksi jokaine nimeää muista ihmisistä suosikkinsa ja ne, joiden kanssa ei missään nimessä haluaisi pariutua ja näidne pohjalta asiantuntijat voisivat kehitellä jotain. Ehkä Piia ja Jussi -tyyppisiä huteja ei silloin tulisi ollenkaan, ken tietää. 

Vierailija
1014/4307 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 16:47"]Mua alkoi todella ärsyttää tuo Miia. Yrittää olla niin hieno (oliiviöljyjauhanta)
[/quote]
Yritätkö itse olla juntti?
Vaikka itse en mikään hienohelma olekaan, ymmärrän silti oliiviöljyn laadun päälle.

Vierailija
1015/4307 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tätä juuri tarkoitan. Ihmisillä on älyttömän pieni ärsytyskynnys. En vain käsitä mikä on vikana jos Miia haluaa käyttää kohtuullista oliiviöljyä kuten Bertolli, joka ei todellakaan ole mitään hionostelua. Minusta se vain kertoo siitä että, henkilö ilmeisesti tykkää syödä hyvin ja keveyhkösti, ja on huomannut että öljyissä on eroja. Nirppanokkaisuutena pitäisin sitä jos seuralainen nostaisi esim. ravintolassa kauhean kohtauksen siitä että teidän oliiviöljy on pahaa. Ja edelleen haluaisin naisen joka ei syötä minulle mätää ruokaa. Hyvä ruoka on kuitenkin yksi elämän parhaista asioista.

Miia herättää ärtymystä koska a) on elämäntapa bloggaaja b) selkeästi hänellä on kurinalaiset ja terveelliset elämäntavat c) hän on kaunis ja pukeutuu huolitellusti d) uskaltaa puhua ja kommunikoida selkästi osa-alueista jotka ovat hänelle kipeitä = myöntää havoittavuutensa, mikä vaatii luonnetta e) on ammatissa joka ehkä edelleen herättää kateutta matkustamisen vuoksi f) on kaunis - oho, taisi tulla kahteen kertaan 

/Johtaja

Vierailija
1016/4307 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihmeellistä touhua: Miialla on tosiaan tänään instassa, että viettää ystävänpäivää yksin, ja on postannut vanhoja kuvia ystävien kanssa. Ollilla on sitten kuva Pietarista. Mutta toisaalta, Miialla on iltapäivältä kuva, jossa on täydessä meikissä tällättynä, ja hiuksetkin on vedetty kiharoille jne.. tuntuisi vähän oudolta, että jos viettää aikaansa yksin kotona, olisi vetänyt täyden meikin naamaan? Aika kurja temppu Ollilta lähteä ilman Miiaa Pietariin ystävänpäivänä, jos nyt edelleen yhdessä ovat :(

Vierailija
1017/4307 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on varmaan tahallista huijausta niiltä, tietävät että niiden instoja seurataan tarkasti, ja päättivät huiputtaa? Lähtivät oikeasti yhdessä Pietariin, ja Miia postaili että viettää yksin ystävänpäivää ihan vain luodakseen epävarmuutta?

Vierailija
1018/4307 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 15:20"]

Miia on kaunis ja piste. Siitä ei ole mitään kiistämistä. Kasvonjen luusto on hyvä. Turhaan te Miialle kateelliset täällä häntä arvostelette. Yhdistelmä lentoemäntä + kaunis blondi on liian kestämätön yhdistelmä joillekin.

[/quote]

No ilmankos, jos luusto on hyvä. Huulia tai hymyä ei siis lasketa.

Vierailija
1019/4307 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on jengin medialukutaito. 

Ohjelmaakin seurataan kuin Pulizer-palkittua dokkaria, "miksi se osti legoja lahjaksi, vähänkö tyhmä lahja, emmä vaan olis ostanut legoja aikuiselle miehelle" jne. Miettikääpä ensi kerralla kun katsotte ohjelmaa,onko niissä mitään, mitä ei olisi pohdittu ja suunniteltu yhdessä etukäteen. "Voi ei, Esa esitti yllättynyttä, tyhmää tommonen näytteleminen." Ai ohjatussa tosi-teeveessä on tyhmää, kun joutuu vähän toistamaan repliikkejä ja esittämään tilanteita. No, sellaista se telkkari on, vähän erilaista kuin elämä.

Vierailija
1020/4307 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mahdotonta matkustamista noilla, olen kateellinen. Olivat joulun ja vuodenvaihteen Yhdysvalloissa, sitten mahdollisesti nyt Pietarissa, ja Miia oli laittanut instaansa, että "kesäloman eka etappi varattu, here we come Island". Jos nyt edelleen ovat yhdessä, niin täytyy olla Ollilla melkoinen palkka, ei lentoemot nyt niin hirveitä tienaa että koko ajan voisi matkustaa. Vaikka varmaan ovat hyviä etsimään halpoja lentoja, niin majoitukset yms. nielee aina paljon rahaa.. ja tuommoiset törsäykset niin kuin limusiiniajelut..