Nyt se taas alkoi! Ensitreffit alttarilla!
Kommentit (4307)
Miia on ihan super hot. Hän on nainen, joka on päättänyt mitä tahtoo ja ei tyydy puolivälin krouviin. Se on älyttömän hieno asia. Jos hän kysyy ääneen että onko tulossa sitä mitä hän haluaa, niin ei se ole mitään jankutusta. Kai sitä nainen saa kysyä ja itse pidän sitä haasteena joka vetoaa mieheen, varsinkin kun se on tuolla tavalla söpösti puoliunisena "jankattu". Sitten pitää vain päättää onko miestä Ollista vai ei. Olli saattaa olla hieman henkisesti junnu.
Lisäksi Miia on todella kaunis. Hän käyttää tyylikkäitä vaatteita ja on aina joko sporttisen tai huolitellun näköinen. Niin tai näin niin aina tosi kaunis. Hitto, aika paljon sitä antaisi jos tuollaisen morsiammen olisi saanut alttarille.
Lisäksi en ymmärrä miten joku panetelee esim. Miian ammattia. Mitä väliä sillä ammatilla on jos henkilö itse tykkää siitä mitä tekee. Ja ainakin minusta Miia oli edelleen innoissaan ilmailualasta vaikka halusi elämäänsä työn lisäksi jotain muuta (perheen)
Katson koko pirun sarjaakin vain Miian takia
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 16:50"]
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 15:53"]Haluaisin tarttua pari sivua sitten käytyyn keskusteluun siitä, että Miia odottaisi lahjoja, kukkia, matkoja ja yllätyksiä. Eihän se varmuuden hakeminen mitenkään tarkoita materialistisuutta. Minä olin suhteeni alussa ihan yhtä epävarma kuin Miia (vaikka en uskaltanut kysyä suoraan, vaan esitin viimeiseen asti rauhallista, jopa välinpitämätöntä). Huono itsetunto, kaipaan vakuutteluja. En silti todellakaan tarvitse mitään lahjoja tai kukkia, minulle riittää että mies kertoo välittävänsä. Meillä ei esimerkiksi vaihdeta joulu- tai synttärilahjoja, eli ehkä jopa tavallista vähempi lahjominen riittää? [/quote] Normaalissa suhteessa varmaan noin, mutta tämä ei olekaan normaali suhde. Tuotanto on määrännyt viiden viikon koeajan pariskunnalle, joten ei kummankaan tarvitse olla viikon jälkeen selvillä tunteistaan.
[/quote]
Miten vastauksesi liittyy lainaamaasi viestiin?
Ei jestas mikä myötähäpeä tuli tuon Ollin takia :D Mielikuva pikkupojasta vahvistuu koko ajan.
Olen samaa mieltä siitä, että Miian käytös on täysin ymmärrettävää. Jos Olli olisi hiukan sosiaalisesti taitavampi, tuohon epävarmuuden kehään ei olisi jouduttu. Täällä joku aiemmin kirjoittikin, että Ollin olisi vain pitänyt kuitata asia sanomalla, että kaikki on ok ja katellaan nyt. Ihan pentumaista selittää heti alussa, ettei tiedä onko ihastunut vai ei.
Violalle: Vaikka Esa on ihana ja Esaa täällä hehkutetaan niin älä tunne syyllisyyttä, jos et hänestä ole kiinnostunut sillai. Kaikista näytetyistä jaksoista ja klipeistä huokuu Violan epävarmuus siitä, onko Esa hänen mieleisensä muutenkin kuin kaverina. Se aamuheräämis-kohtaus oli piinallinen, niin keinotekoinen ja väkinäinen. Viola on kuitenkin hienotunteinen ja hoitaa tilanteen tasokkaasti. Ja ajan myötä kipinäkin saattaa herätä, tai sitten ei.
Mut Miia, sä oot ihan paras! Älä muuta itseäsi. Olet vahva ja hyvä just tollaisena kuin olet.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 23:29"]
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 21:52"]
omistaako nuo kaikki nuo asunnot itte? Etteivät ole vuokralla? Meni ohi multa.
[/quote]
Minusta Pian kämppä näytti vuokrakämpältä. Ei yhdessäkään omistusasunnossa ole noin ankeaa vessaa/kylppäriä.
[/quote]
On. Kaverilla oli (möi ihan vähän aikaa sitten pois) alkuperäiskuntoinen 80-luvulta, keittiö aivan kamala keltainen. Mun hyvätuloisella veljellä velattomassa kämpässä sama. Ei remppaa, kun aikoo muuttaa pois - mutta puhunut näin vuosia. Ei vaan näytä muuttamiseenkaan löytyvän aikaa.
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 00:19"]
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 21:44"]
Onkohan lemmikkiasioista kysytty osallistujilta etukäteen, "haittaako jos kumppanilla on koira/haittaako jos se änkeää samaan sänkyyn/haittaako jos kumppani haluaa lisää koiria/ mitä ajattelisit omasta kennelistä."
[/quote]
Varmaan on kysytty viimeistään siinä vaiheessa, kun on varmistunut, että valituiksi saattaa tulla lemmikillisiä osallistujakandidaatteja. Olisi varmaan ollut aika huono ennuste laittaa koirallinen ja vannoutunut koiranvihaaja 5 viikoksi saman katon alle.
[/quote]
Tai koira-allerginen. Minä ainakin olen tyyppi, joka tykkää kovasti kaikista eläimistä, mutta olen tosi vahvasti allerginen koiralle. Allergia ei tarkoita vihaamista, vaikka moni sen yhdistääkin.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 22:02"]
Kyllä muakin varmaan ahdistaisi Miiana jos teot puhuu toista ( ilmeisesti paljon läheisyyttä) ja sitten kuitenkin aina sama lause " en tiedä vielä kiinnostaako". En mäkään jaksaisi tollaista jihme ahkailua kauaa katsoa.
[/quote]
Miten niin teot puhuu toista? Fyysinen kosketus on myös tutustumista. Vai meinaatko, että vasta kun tunteet ovat selvät, saa halailla ja pussailla?
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 22:10"]
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 22:03"]Jakso jaksolta alkaa tuntua, että tuotantotiimin tarkoituksena on alunperin ollut "lipsauttaa" julkisuuteen vain, että pariskunnista yksi on eronnut, ja jaksojen perusteella katsojien pitäisi veikata Ollia ja Miiaa. Sitten viimeisessä jaksossa olisikin paljastunut jymy-yllätys, kun eronnut pari oliki Pia ja Jussi. Nyt tuntuu turhankin alleviivaavalta nuo pätkät, joissa Esa ja Viola köllöttelevät riippumatoissa, Jussi ja Pia kävelevät käsikädessä festareilla ja Olli ja Miia viettävät viikonloppua erillään. [/quote] Jymy-yllätys?! Anteeksi nyt vaan, mutta en voi ymmärtää miten huono ihmistuntemus täytyy olla, jos ei näe miten tuhoon tuomittu tuo Jussin ja Pian juttu on. Suhteessa ei ole minkäänlaisia aitoja lämpimiä tunteita tai läheisyyttä, ainakaan Jussin puolelta. Voiko joku olla niin sokea, että luulee tuota tukahdutetun pettymyksen, inhon ja ärtymyksen täyttämää suhdetta hyväksi parisuhteeksi? Jessus sentään.
[/quote]
Et näköjään tajunnut kommentin pointtia. Siinä ei puhuta pariskunnan yhteensopivuuksista, vaan tuotantoyhtiön käsikirjoituksesta, joka ei nyt toimi. iIkä pelkästään siksi, että nyt jo tiedetään, ketkä ovat eronneet ja ketkä eivät.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 22:50"]
Olli on okei-mies.
[/quote]
Okei, okei. Ihan kuin myrtsi murkku. "Olli, äitisi kuoli viime yönä" "Okei".
Voin hyvin kuvitella, et Miia on sanonut et me jatketaan tätä suhdetta ja Olli ollut "okei".
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 22:57"]
Mä tykkäsin niistä elämänkaarikuvista, taiteelliset ratkaisut kiehtoi ja toi esiin persoonaa. Miialla oli koko paperi ihan täynnä tekstiä. Minä tein sitä, minulle tapahtui tätä ja ei unohdeta, että asuin siellä ja tuolla ja mahtuisko tähän vielä, että minusta tuntui tuolloin tältä?? Tykkäsin Piian aikajanasta taiteellisessa mielessä, kuvat kertoivat tarpeellisen ilman selitystekstejä.
[/quote]
Se minusta on mielenkiintoista, että kun näillä piirtäjillä oli parisuhde, silloin ei tapahtunut mitään muuta mainittavaa. Pialla oli kolme pitkää janaa, kolme pitkää parisuhdetta. Mistä tämä kertoo? Siitäkö, että kun on suhteessa, siihen ei voikaan mahtua mitään kipuilua, kokeiluja tai kriisejä, vaan seuraava vaihe olisikin jo parisuhteen päättyminen?
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 23:01"]
Sattuuko joku tietämään, mitä Viola opiskelee nykyään? Alaa ei mainittu, puhui vain aiemmista kampaajan ja maskeeraajan töistä.
[/quote]
Oisko floristiaa?
Tämän sarjan ja Miian ja Ollin myötä tajusin, että minulla ja miehellä oli vähän samankaltaista alussa. Puhuttiin siitä miehen kanssa juuri. Minä olisin halunnut puhua tunteista ja kuulla vakuuttelua, kun taas mies ei vaan ole sen tyylinen :) hän näyttää välittämisen teoilla. Alussa olin epävarma, mutta siitä se epävarmuus häipyi alun jälkeen, kun tajusin asian. Ehkäpä Miialla ja Ollilla sama juttu.
Meillä oli ihan sama, vähitellen mies on oppinut puhumaan tunteistaan. Aina on enemmän ollut tekijä ja asioiden näyttäjä (esim. kosketusten ym. suhteen) kuin verbaalinen siinä suhteessa. Esalla on etulyöntiasema psykologina, sitä ei kaikki näytä tajuavan, että tunneilmaisussa varmaan päihittää perusjampat sata nolla tuon ammattitautinsa vuoksi :D.[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 08:39"]
Tämän sarjan ja Miian ja Ollin myötä tajusin, että minulla ja miehellä oli vähän samankaltaista alussa. Puhuttiin siitä miehen kanssa juuri. Minä olisin halunnut puhua tunteista ja kuulla vakuuttelua, kun taas mies ei vaan ole sen tyylinen :) hän näyttää välittämisen teoilla. Alussa olin epävarma, mutta siitä se epävarmuus häipyi alun jälkeen, kun tajusin asian. Ehkäpä Miialla ja Ollilla sama juttu.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 08:43"]
Meillä oli ihan sama, vähitellen mies on oppinut puhumaan tunteistaan. Aina on enemmän ollut tekijä ja asioiden näyttäjä (esim. kosketusten ym. suhteen) kuin verbaalinen siinä suhteessa. Esalla on etulyöntiasema psykologina, sitä ei kaikki näytä tajuavan, että tunneilmaisussa varmaan päihittää perusjampat sata nolla tuon ammattitautinsa vuoksi :D.[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 08:39"]
[/quote]
Öh, yhden aikanaan treffaamani psykologin kokemuksella sanoisin, että ammatti ei sinänsä takaa ylivertaisia ihmissuhdetaitoja eikä itseilmaisua...
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 08:53"]
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 08:43"]
[/quote]
Öh, yhden aikanaan treffaamani psykologin kokemuksella sanoisin, että ammatti ei sinänsä takaa ylivertaisia ihmissuhdetaitoja eikä itseilmaisua...
[/quote]
Ei varmasti takaakaan. Eihän minkään muunkaan ammattikunnan edustajia voi luokitella kaikkia samanlaisiksi. Itsekin kuitenkin uskon, että Esan tapauksessa psykologian tuntemus vaikuttaa ihmissuhdetaitoihin positiivisesti. Selväähän on, että tietää asiasta huimasti keskivertomiestä enemmän ja luonnollisesti kiinnostus psykologiaan saanut hänet hakeutumaan alalle.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 11:29"]Instagramin kuvan perusteella Miialla ei ole enää sormusta sormessa
[/quote]
Erosivat Ollin kanssa..
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 11:29"]Instagramin kuvan perusteella Miialla ei ole enää sormusta sormessa
[/quote] ehkäpä haluaa pitää "jännitystä" yllä ;)
Miia oli instassa vastannut johonkin "miks en kelpaa tyttöystäväksi" kommenttiin, että "tiedän niin miltä susta tuntuu :'("
Eivät ole eronneet Miia ja Olli! Asuvat YHDESSÄ Espoon Westendissä. Sormuksettomuus sormessa on tasan tämän sarjan jännityksen ylläpitämisen takia.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 14:36"]
Esaa ei saa nähtävästi arvostella täällä kun heti viestit poistetaan :D
[/quote]
Aikasemmin poistettiin Olliaki kritisoivat viestit: tuotantotiimin kutrimanninen stalkkeroi täällä varmaan 24/7 :D