Urtekramin shampoot
Kommentit (14)
Minulla ne aiheuttavat hiuspohjan ärsytystä ja kutinaa, mutta sitähän ei tiedä miten sinun kohdalal.
Pesutulos oli kyllä hyvä, hoitoaineet eivät ehkä kovin tehokkaita.
Oon ollut tyytyväinen urtekramin aloe veran shampooseen. Nyt kokeilin myös samalta merkiltä hoitoainetta (kookos) ja oli sekin ihan jees. Tosin mulla on tällä hetkellä värjäämättömät hiukset, silloin kun värjäilin, niin ei olisi mulle riittänyt ton hoitiksen tehot..
Shampoot on ihan hyviä, mutta ainakaan pitkähiuksisena hoitoaineet ovat olleet ihan yhtä tyhjän kanssa. Tuoksuina kookos, ruokosokeri ja aloe vera ihan mukavia, ruusu oli vähän liian ruusu :)
4 jatkaa: Suihkutettava kookos hoitoaine oli hyvä, pestävät ei mistään kotoisin!
En tykkää. Santen shampoot, esim. Sante Henna Volume, ovat melkein samaa hintaluokkaa, mutta paljon parempia.
Kokeilin Rhassoul-savi-shampoota, mutta se ei toiminut minun tukassani :/ Vaihdtoin Dr. Organicin shampoisiin (sulfaatittomia!) ja ne ovat olleet hyviä. Hilsekin hävisi, olisiko johtunut liian pesevistä sulfaateista?
Jos haluaa hoitavuutta hiuksille, niin se nordic berries on paras. Itselleni se sopii parhaiten kun on värjätyt ja kuivat hiukset. Myös laventeli on hyvä.
Herkälle hiuspohjalle teepuu shampoo on hyvä.
Sitten taas jos on oma hiusväri ja hiuksia ei ole juuri käsitelty, niin sopii nuo muut.
Urtekramin tuotteissa on ideana että ovat hellävaraisempia ja luonnonmukaisia ilman järjettömiä kemikaaleja.
Hajusteherkkänä mulle sopii Urtekram vaikka tuoksua onkin, mutta se on sen verran luonnollinen ettei ole mitään ongelmia.
Se harmaa hilseshampoo on todella hyvä. Rauhoitti hiuspohjan ja kutina vähentyi.
Ürtekramin Aloe vera shampoo pilasi hiukseni ja samoin kumppanini hiukset, en suosittele tuotetta kenellekään. Yhden pesukerran myötä vaikuttaa, että hiusten rakenne on muuttunut pysyvästi karheaksi, minkä myötä hiukset ovat jatkuvasti aivan uskomattomassa takussa ja kuivat, eikä mikään hoitoaine tunnu auttavan. En ymmärrä, miten tuollaista tuotetta myydään.
Itse käytän säännöllisesti aloe vera shamppoota ja se toimii todella hyvin. En ymmärrä muitten nega viestejä. Itselläni on luonnolliset, paksut, suorat hiukset, jotka rasvoittuvat helposti. Aloe vera shamppoo pesee ne hyvin, mutta ei kuivata, ja voin pestä vain pari kertaa viikossa, sillä se pitää rasvan poissa hiuksistani pitkään.
N.22
En voi suositella. Joskus aiemmin muistan, että tuotteet oli ok mutta jossain vaiheessatapahtui jotain ja purkit muuttui ja nyt myöhemmin kun olen ostanut niin joka kerta ole katunut. Shampoo tekee tukasta ihan kamalan tuntuisen. Niinkuin kaikki kosteus olisi kerralla pesty pois vaikka pitäisi olla "hellävaraisempi". Hoitoaineesta ei ole mitään hyötyä ja sitä lutraantuu käytännössä puolet purkista kun ei tunnu levittyvän ja mitään hoitavaa vaikutusta ei näy siltikään. Nyt jälleen kerran erehdyin ostamaan näitä ja vaikka hiukset olivat jo valmiiksi huonossa kunnossa niin tuntui että yhden käsittelyn jälkeen ne olivat pilalla lopullisesti. Nyt ei mikään tuote tunnu auttavan enää:(Ainiin ja tuote haisee epämiellyttävältä vaikka olisi millä tahansa sanalla tituulerattu niin se haju on aina sama oli ruusu tai aloevera.
Herbina parempi. Esim. syväpesu tms. Vihreä pullo 👍🏻 kirkas hiusten oma sävy!
Mä taas tykkään just siitä ruususta. On toiminut pitkille, vähän luonnon kiharille hiuksille ihan ok mutta eipä mulla olekaan mitään suuria vaatimuksia shampoolle.
Aloe vera -shampoo oli ihan ok, mutta hoitoaineesta ei ollut mitään hyötyä. Hiukset olivat sen käytön jälkeen kaameassa ja tiukassa takussa.