Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt se taas alkoi! Ensitreffit alttarilla!

Vierailija
13.01.2015 |

Keskustelua kehiin... :)

Kommentit (4307)

Vierailija
2041/4307 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 15:26"]

https://instagram.com/p/0M5NDutq_u/?taken-by=piapas

Pia ei tykkää, että julkisuudessa revitään ydinluuhun asti, mutta silti laittaa härnääviä shamppiskuvia julkiseen instaansa.

Päättäköön linjansa ja pitäköön sen.

[/quote]

Tuohan on aivan tarkoituksella sinunkaltaisiasi nipoja varten postattu kuva, kommentteja myöten.

Vierailija
2042/4307 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei 3853,

onko elämä todellisuudessa Salattujen elämien-tapaista käsikirjoitusta? Miksi hyvistä ihmisistä pitäisi aina tulla pettäjiä, tässä tapauksessa Esasta, onko romanttinen loppuratkaisu mahdollinen vain, jos on kuljettu läpi vaikeuksien voittoon ( Olli ja Miia ), tai onko ihmismieli aina taipuvainen romantiikkaan ( Pia ja Jussi) ? Pitää saada ns. Happy End, vaikka sellaista ei kertakaikkiaan ole näköpiirissä.

Entä jos onkin niin, että Esa ja Viola vain kertakaikkiaan löysivät onnen, Miia ja Olli kehittävät suhdettaan yhä paremmaksi ja Jussi ja Pia jatkavat eloaan sinkkuina, toki paljon hyviä kokemuksia saaneina.

Eikö elämässä itsessään ole tarpeeksi jännitystä ja käänteitä? Ei hyvä välttämättä aina muutu pahaksi, se on tärkeää tiedostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2043/4307 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jussin ja Pian uus "yhteiskuva" nähtävillä: http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1426493742697.html

Vierailija
2044/4307 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei 3856,

Ei elämä ole Salattujen elämien kaltaista, ja sen takia sarjaa onkin ollut ihana seurata :) En katso saippuasarjoja, ja jos tässä sarjassa olisi todentunnun sijaan ollut selkeästi käsikirjoituksen makua, olisin lopettanut sarjan katsomisen. Välillä spekulaatiot tässä ketjussa ovat menneet mielestäni sen verran yli, että kehitin vielä enemmän yli menevän skenaarion korostaakseni, että ajatus käsikirjoitetusta sarjasta ei ole realistinen. Kun joku jossain vaiheessa ketjua epäili, että Piia ja Jussi olisi tarkoituksella valittu toisilleen sen takia, että kaikki parit eivät onnistuisi. Todellinen mielipiteeni pareista vastaa omaasi :) Uskonkin, että Esa ja Viola löysivät onnen! Löysin omani 11 v. sitten, ja ollaan vieläkin yhtä ihania, kohteliaita ja kivoja toisillemme :) Esan ja Violan suhteen sujuvuus muistuttaa tosi paljon oman suhteen sujuvuutta, joten heidän tulevaisuuteensa on ollut jotenkin tosi helppo uskoa. Toki romantikko sisälläni olisi toivonut kaikkien parien onnistuvan, mutta kuten sanoin, kaksi onnistunutta kolmesta mahdollisesta on hyvin!

Vierailija
2045/4307 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en vaan pääse yli siitä, että mun mielestä Miiassa ja Ollissa on jotain vaivaannuttavan teennäistä yhdessä.

Mulla on koko ajan sellainen olo, että ne ei ole yhdessä toisen takia tai yhteisen hyvän olon takia, vaan siksi, että ihmisen kuuluu seurustella ja ilman parisuhdetta elämä on jotenkin vähemmän täydellistä. Sen takia sitä onnea täytyy myös koko ajan hokea ääneen ja esitellä blogeissa yms.

Siksi musta koko ajan myös tuntuu siltä, että niiden juttu ei tule kantamaan pitkän päälle. Toivottavasti olen väärässä.

Vierailija
2046/4307 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 19:34"]

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 18:53"]

Mitä mieltä olette Miian blogista? Kirjoittaa minusta sujuvasti, kuvat laadukkaita ja hän vaikuttaa kovin herttaiselta. Mutta vähän mietityttää tuo kaiken tuominen julkisuuteen, kertoi esim. että hän kutsuu Ollia kotona pöllöksi ja Olli puolestaan kutsuu Miiaa välillä mm. Muuaksi. Ihan hauskat hellittelynimet, ei siinä mitään, mutta voisiko tuollaiset jättää ns. heidän jutuikseen joita muu maailma ei saa tietää.

[/quote]

Ei tuo ole minusta paha. Jotkut seksijutu olisivat, mutta ei se Muua niin intiimi juttu ole ettei blogissaan voisi kirjoittaa

[/quote]

Ei ole paha. Luultavasti antaa Ollin lukea blogikirjoitukset ennen postausta? Olisi ihan järkevää tehdä niin, ei välttämättä itse tajua, että onko jotain mitä toinen ei halua julki.

Vierailija
2047/4307 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku heitti aiemmin, että olisi hauska seurata jotain paria seuraavalla Iholla-kaudella. Samaa mieltä! Ja puolen vuoden aikana varmasti treffaisivat myös näitä muita pareja, eli heistäkin saattaisi näkyä vilahdus...:)

Vierailija
2048/4307 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään arvannut, että Esalla oli ollut huono päivä (työjuttuja ja "en jaksais enää yhtään haastattelua") silloin kun tapasivat seksuaaliterapeutin kesällä.

Vierailija
2049/4307 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin juuri vikan jakson Katsomosta (hyvin toimi ja kesti tunnin). Oli mielenkiintoista nähdä ennennäkemättömiä klippejä, "behind the scenes" -matskua ja helmikuun tunnelmia. Lopussa melkein liikutuin kyyneliin. Voih, tulee kyllä ikävä tätä ohjelmaa. Onneksi toinen kausi on tulossa. Silloin ehkä yritän olla lukematta IS:sta moniko pareista on kuvausten päättymisen jälkeen edelleen aviossa ja moniko ei...noh, en mä varmaan pysty olemaan lukematta ;)

Vierailija
2050/4307 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä persua? :o Piahan on ihan pikkuriikkinen! Voisin laittaa taskuun. Ja violan olin kuvitellut joksikin 160-senttiseksi, mutta sehän on Miiakin pidempi. 

Ja hitsi että Esa on miehistynyt, kelpaisi mulle yhä enemmän. Wau.

Vierailija
2051/4307 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 01:15"]

Esa kertoi ettei tuntenut rakastavansa Violaa kuin vasta 1-2 kk ohjelman teon päättymisen jälkeen. Yllätyin.

[/quote]

Mulle tuli ohjelman aikana sellainen olo, että Esa ja Viola näyttelivät enemmän rakastuneita kuin todellisuudessa olivat. He ehkä halusivat luoda positiivisempaa tunnelmaa kameran välityksellä. Näin minä olin aistivinani. Koska ei mitään negatiivista tullut esiin, joka vaikutti jo vähän luonnottomalta.

Vierailija
2052/4307 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kari Kiianmaalta mukava ele tuo oliiviöljypullo lahjana kaikille. "Seksuaaliterapeutilla on omat käyttörarkoituksensa" :D

Vierailija
2053/4307 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko Jussi värjännyt hiukset vähän tummemmaksi (ruskea), vai johtuikohan valaistuksesta..? Violalle sopi lyhyempi tukka. Esa oli komea parrassaan. Pia hehkui. Pian "keijukaismainen" koko yllätti mutkin, samoin Violan pituus.

Vierailija
2054/4307 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kommentti Maaretilta se mitä sanoi kritiikistä ja avioliitin halventamisesta. Avioliiton sisällä tapahtuva väkivalta, alistaminen, pettäminen, jne, halventaa paljon enemmän kuin tämän ohjelman avioliitot, joissa ihmisillä oli aitoa halua ja yritystä löytää rakkaus.

Vierailija
2055/4307 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 21:20"]

Eniten jäi jaksosta mieleen Ollin pukeutuminen. Sehän on tyylikäs!!! Miia on varmaan kulkenut stylistina mukana vaateostoksilla ;)

[/quote]

Enen Ollin farkut olivat ehjät, nyt niissä on paljon rumia reikiä. Edistystä?

Vierailija
2056/4307 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytti ihan hassulta, kun olin myös kuvitellut nuo ihmiset hiukan eri kokoisiksi. Olin kuvitellut että Viola on pieni siro keijukainen ja nyt näyttikin ihan jättiläiseltä. Pian olin myös kuvitellut joksikin keskikokoiseksi, 168 cm ehkä, ja tuossa jaksossa näytti sitten joltain ihmeen miniversiolta, kutistussädepyssyn jäljiltä (sama Jussista). Olli ja Mia, sekä Esa näyttivät "oikean kokoisilta".

Vierailija
2057/4307 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 18:04"]

Viola on luonnossa jotenkin isokokoinen. Varmasti jotakin 175 senttiä, ellei jopa hieman pidempikin. Olen nähnyt hänet livenä.

[/quote]

Näyttää Esan rinnalla tosi pikkuiselta, voiko siis todella olla yli 170 cm? Ei minusta.

Vierailija
2058/4307 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 22:11"]

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 21:20"]

Eniten jäi jaksosta mieleen Ollin pukeutuminen. Sehän on tyylikäs!!! Miia on varmaan kulkenut stylistina mukana vaateostoksilla ;)

[/quote]

No ne reikäfarkut oli vähän hyi, mutta esim. ne punaiset housut, duffelitakki ja sit ne neuleet näytti oikeasti hyvältä. Näyttää hyvältä myös niissä kuvissa Amerikan matkalta (Miian blogissa). Myös hiukset on paremmin leikattu kuin kesällä. Mutta Olli on kyllä lihonut, näkee ihan kasvoistakin, sen pitää alottaa kuntokuuri, Miia ei varmana tykkää kovin pulleasta miehestä..

Enen Ollin farkut olivat ehjät, nyt niissä on paljon rumia reikiä. Edistystä?

[/quote]

Vierailija
2059/4307 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 16:29"]He ehkä halusivat luoda positiivisempaa tunnelmaa kameran välityksellä.[/quote]

Tosi-TV ei tarkoita, että se olisi totta. Tositeeveessä rakennetaan tarinoita ihan samalla tavalla kuin muussakin draamassa. Se näytettiin, mikä käsikirjoitukseen kuului.

Älkää nyt hyvät ihmiset kuvitelko, että saitte tästä ohjelmasta jotenkin todenmukaisen kuvan pareista tai parien luonteista tai arjen käytöksestä.

Kaiken lisäksi tässäkin ohjelmassa näkyi, että se oli tehty hyvin pienellä budjetilla. Samaa materiaalia kierrätettiin ja kuvattuja pätkiä oli vähän. Mahdollisimman halvalla ruudun täytettä.

Vierailija
2060/4307 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Olli ja Miia vaikuttavat tämän ohjelmaformaatin malliparilta siinä mielessä, että heillä oli jonkin verran tai aika paljonkin työstettävää, jotta pääsivät tähän tilanteeseen. He eivät myöskään hehkuta olevansa sielunkumppaneita (uh, kuinka tuota sanaa inhoankaan), vaan heillä on hyvin yksinkertaisen kuuloiset perusteet yhdessäololleen. On huumoria, leikkisyyttä, arvostusta ja halua tehdä kumppanilleen hyvää ja se näyttää riittävän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan