Nyt se taas alkoi! Ensitreffit alttarilla!
Kommentit (4307)
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 00:02"]
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 16:04"]
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 10:17"]
Eikös Violakin jossain jaksossa maininnut, että yleensä hän on kiinnittänyt enemmän huomiota tummiin miehiin? Jännä kun valikoituikin pelkkiä vaaleita miehiä tähän ohjelmaan.
[/quote]Minun kokemukseni on, että vaaleat katsovat usein tummia ja päinvastoin. Vaaleista voidaan myös etsiä kiltteyttä ja tummista särmää. Olenko ihan hakoteillä?
[/quote]
Mä en kyllä sanoisi ketään niistä miehistä vaaleiksi. Ristiverisiä, Olli kyllä aika vaalea (taitaa olla punaiseen päin?), mutta ei ihan blondi hänkään.
[/quote]
Onko tää nyt samanlainen tapaus kuin se sinimusta/kultavalkoinen mekko? :D Minusta kaikki kolme ovat selkeästi vaaleita.
Ollihan on punapää. Partakin on punertava.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 16:53"]
Mä veikkaan Pian olevan suunnilleen minun mittainen eli jotain 160-163cm, Jussin veikkaisin olevan n. 169-172cm (eli mieheksi lyhyehkö).
[/quote]
Näin Jussin Helsingissä kaupassa vään aikaa sitten. Mä oon 165 cm pitkä ja mun mielestä Jussi oli aika lailla mun pituinen. En usko että voi olla yli 170 cm missään nimessä.
Hyvänen aika, jos nyt niin kiinnostaa noiden pituudet niin kysykään henkilöiltä itseltään kuinka pitkiä ovat, ei muuta kuin instaan kysymään. Miia ainakin on jollekin vastannut olevansa sen 170 cm pitkä (ja uskon tämän, sen pituiselta vaikuttaakin). Ja mitä tulee noiden miesten väritykseen, niin jos pitäisi esim. poliisille antaa tuntomerkkejä, sanoisin Ollia blondiksi, ja Jussi ja Esa olisivat sitten ristiverisiä, niiden hiukset on enemmän tummaan päin kuin vaaleaan. Tosin Ollin väritys on erikoinen, parta näyttää kieltämättä punertavalta, ja hiuksissakin on hiukan punapigmenttiä. Silllähän oli myös niitä Miian söpöksi kehumia pisamia jotka punaväritykseen kuuluu usein.
Hauska miten noista osallistujista tuli kavereita. Piia on lystikäs, se on kuittaillut instassa Ollille ja Miialle, mistäpäs muusta kuin öljystä : https://instagram.com/p/y7TKahtq_l/?tagged=%C3%B6ljygate
Jussin pää on ainakin viimeisessä jaksossa lähes vitivalkoinen. Kun istui kuvissa puoliksi selin kameraan, niin iho oli paljon tukkaa tummempi. On minusta niin blondi kuin olla voi. Samoin tietysti Olli. Minä en havainnut punaisuutta, mutta kaverini havaitsi. Sanoi, että tulee porkkanat lapset Miialle ja Ollille.
Mutta hei, väreistä kiisteleminen on ajan tuhlausta. Sen osoittaa tuore mekkopolemiikkikin.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 06:40"]Ollihan on punapää. Partakin on punertava.
[/quote]
Mun miehellä ja toisellakin tuntemallani miehellä kasvaa punertava parta, mutta kummallakin on vaaleat hiukset.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 09:43"]
Hyvänen aika, jos nyt niin kiinnostaa noiden pituudet niin kysykään henkilöiltä itseltään kuinka pitkiä ovat, ei muuta kuin instaan kysymään. Miia ainakin on jollekin vastannut olevansa sen 170 cm pitkä (ja uskon tämän, sen pituiselta vaikuttaakin). Ja mitä tulee noiden miesten väritykseen, niin jos pitäisi esim. poliisille antaa tuntomerkkejä, sanoisin Ollia blondiksi, ja Jussi ja Esa olisivat sitten ristiverisiä, niiden hiukset on enemmän tummaan päin kuin vaaleaan. Tosin Ollin väritys on erikoinen, parta näyttää kieltämättä punertavalta, ja hiuksissakin on hiukan punapigmenttiä. Silllähän oli myös niitä Miian söpöksi kehumia pisamia jotka punaväritykseen kuuluu usein.
[/quote]
Etkö tiennyt, että mieheltä ei kysytä pituutta, eikä naiselta painoa. Ei vaan kysytä.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 09:54"]
Jussin pää on ainakin viimeisessä jaksossa lähes vitivalkoinen. Kun istui kuvissa puoliksi selin kameraan, niin iho oli paljon tukkaa tummempi. On minusta niin blondi kuin olla voi. Samoin tietysti Olli. Minä en havainnut punaisuutta, mutta kaverini havaitsi. Sanoi, että tulee porkkanat lapset Miialle ja Ollille.
Mutta hei, väreistä kiisteleminen on ajan tuhlausta. Sen osoittaa tuore mekkopolemiikkikin.
[/quote]
Mitenkäs ne periytymiskuviot menee, tulisiko Miialle ja Ollille porkkanalapsia, kun Miian hiuksethan ovat oikeasti tummat tai tummahkot..? No samapa tuo, söpöjä muksut ovat aina. Minä tunnustan odottavani vauvauutisia heiltä, ovat jotenkin niin ihana pari.
Olli on kyllä melkoinen aviomies. Ainakin keksii mahtavia lahjoja: Miian blogissa on uusi postaus, jossa on Ollin antamasta synttärilahjasta juttua. Lahja oli siis hienosti tehty valintalomake, josta Miia on saanut ruksittaa haluamansa lahjan (vaihtoehtoina mm. liput tapahtumaan Kroatiassa, helikopterilento, illallinen laaturavintolassa jne.)
Hitsi miten hauskaa ja romanttista! Olen vähän kade. Minun ukkoni antaa aina synttärinä ruusuja ja vie syömään, ihan kiva mutta aika tylsää kun on niin ennalta arvattavaa.
^ Saisi kyllä muut miehet ja miksei naisetkin ottaa mallia Ollista tuossa lahjajutussa. Miksi tosiaan niin usein turvaudutaan siihen samaan kaavaan, pitäisi kuunnella sitä toista ja miettiä hyvissä ajoin noita merkkipäiviä, niin ei käy niin että sitten kauheassa hädässä tosiaan ostetaan se ruusupuska tai konjakkipullo (jotka nekin ihan ok lahjoja, mutta puuduttavia jos vuodesta toiseen aina samat).
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 22:35"]
No kyllä tässä nyt varmsati sivutuotteena tuo julkisuuskin on mieleisenä vastaanotettu osan toimesta.
[/quote]
Ainakin Miia jaksaa lähes jokaisen uuden instakuvan yhteydessä mainostaa, että vastaus/lisää löytyy blogista.
Munkin piti kommentoida tuota ruotsin ohjelmaa, että jännä, että siinä kävi ihan samoin! Ja se oli ihan kuin jussi ja pia se ruotsin eronnut pari, eli niilläkin synkkasi muuten hyvin, mutta intohimo puuttui.. eli kannattavaa tällanen järjestetty avioliitto!
Miia voisi miettiä suhtautumistaan Olliin ja Ollin harrastuksiin, Olli oli laittanut yhdeksi lahjavaihtoehdoksi Miialle liput elektromusiikin festareille Kroatiaan (Olli luultavasti menossa sinne kun sehän sitä harrasti, oli ne summer upitkin johon lähti sarjassa..), mikä on osoitus Ollilta, että haluasi viettää aikaa Miian kanssa ja kenties tutustuttaa Miiaa hänelle tärkeään harrastukseen. Mutta Miia vaan toteaa jotain että ei jaksa kolmea päivää ja valitsi sitten ravintolaillan. No, ihan tyytyväinen ja kiitollinen tuo tuntuu olevan ravintolaillasta, joten Olli täytti Miian toiveen. (miten jollakin voi olla vuosikausien haaveena illallinen Farangissa, ei se nyt niin maltaita kuitenkaan maksa?!?).
Mietityttää tuo Miian bloggaus..joo, on rakastunut ja haluaa hehkuttaa onneaan, mutta on tuolla se kääntöpuolikin. Kai olen kamalan kyyninen, mutta jos tulee ero Ollin kanssa niin onpa kiva kun on sitten suhdehehkutusta ja valokuvia netti täynnä. Ehkä voisi vähän matalampaa profiilia pitää, voisihan se blogata jostain muusta kuin parisuhteestaan, on ennenkin siihen kyennyt..
Ip-lehtien mukaan miehiä kaivataan lisää hakijoiksi! Patistelkaapa sinkkumiehiä lähipiiristänne mukaan ohjelmaan! :)
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 07:06"]
Mietityttää tuo Miian bloggaus..joo, on rakastunut ja haluaa hehkuttaa onneaan, mutta on tuolla se kääntöpuolikin. Kai olen kamalan kyyninen, mutta jos tulee ero Ollin kanssa niin onpa kiva kun on sitten suhdehehkutusta ja valokuvia netti täynnä. Ehkä voisi vähän matalampaa profiilia pitää, voisihan se blogata jostain muusta kuin parisuhteestaan, on ennenkin siihen kyennyt..
[/quote]
Ei minusta sitä eroa niin kannata miettiä, mutta ehkä Miialla (kuten monella muullakin bloggarilla) on se ajatus, että blogia pidetään päiväkirjana, mitä hyvä blogi ei minusta suoraan ole. Tirkistelymielessähän tämä toki toimii, mutta käy pidemmän päälle vähän tylsäksi, jos ei tuota lukijalle (saati tekijällekään) oivalluksia ja uusia ajatuksia.
Jos ajattelin aiemmin että Viola ja Esa ovat todella siirappinen pariskunta, niin Miia ja Olli ne vasta sokerisia ovatkin! Mutta toisaalta, ovat olleet vasta alle vuoden naimisissa ja siis alle vuoden kestänyt suhde muutenkin. Tuossa vaiheessa sitä pitääkin olla hullun rakastunut, kyllä ne tunteet siitä sitten tasaantuu ajan mittaan. Ehtiiköhän se Olli muuten tehdä töitään enää kunnolla jos joka välissä laittaa Miialle viestejä..
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 11:49"]
Sukunimen valinnassa soisi käytettävän enemmän järkeä, toiset nimet on vaan kauniimpia kuin toiset. Violan sukunimi on Nygren, Esan kaiketi Tarra. Jos olisin Viola, niin en minä miksikään Tarraksi kyllä haluaisi, ja Esa vaikuttaa sen verran ei-perinteiseltä mieheltä että hän varmaan hyvinkin voisi ottaa Violan nimen.
[/quote]
Mä valitsisin nimen Tarra, jos vaihtoehtoina olis Tarra ja Nygren. Eiköhän Tarra ole harvinaisempi :)
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 01:28"]
Ihan blondeja molemmat Jussi ja Olli. Esa vaalean ristiverinen.
[/quote]
Näyttää eri kohdissa videoita näkyvän aika eri lailla nuo hiusten värit. Kenenkään miehistä kohdalla ei kyllä mun ensi vaikutelma ollut vaalea. Ehkä se ensivaikutelma määrää sitä tulkintaa jatkossakin.