Nyt se taas alkoi! Ensitreffit alttarilla!
Kommentit (4307)
Ihastuminen ja rakastuminen on monille eri asia kuin rakastaminen. Rakastaa voi vasta, kun tuntee kunnolla toisen, alkuvaiheessa se huuma ja hekuma on rakastumista ja ihastumista. Kyllä mä uskon, että sekä viola että esa olivat ihastuneita ja ehkä rakastuneitakin alkuviikkoina. Rakastamisen aika tulee myöhemmin.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 22:25"]
Minusta Olli ja Miia vaikuttavat tämän ohjelmaformaatin malliparilta siinä mielessä, että heillä oli jonkin verran tai aika paljonkin työstettävää, jotta pääsivät tähän tilanteeseen. He eivät myöskään hehkuta olevansa sielunkumppaneita (uh, kuinka tuota sanaa inhoankaan), vaan heillä on hyvin yksinkertaisen kuuloiset perusteet yhdessäololleen. On huumoria, leikkisyyttä, arvostusta ja halua tehdä kumppanilleen hyvää ja se näyttää riittävän.
[/quote]
Sekö on hyvän suhteen mittari kuinka paljon draamaa ja vaikeuksia matkan varrella on ollut? Ei se väärin ole sekään, jos kaikki tuntuu natsaavan alusta asti, niinkuin Esalla ja Violalla näytti käyneen. Ei sitä draamaa ja ongelmia pidä väkisinkään lähteä etsimään, jos niitä ei muuten ilmaannu, se ei siitä suhteesta yhtään sen aidompaa tee, vaikka tiedän kyllä ihmisiä jotka tuntuvat niin ajattelevan ja itse en sellaista jaksaisi kauaa katsella.
Pia on kaikin puolin söpö ja fiksu. Hänen puheitaan on ollut ilo kuunnella: mikä kyky pohtia parisuhdetta, tunteita ja itseään ja olla tasapainossa itsensä kanssa. Ihailtavasti käyttäytyi kuuden poppoon kohdatessa ja asiantuntijoiden kanssa syödessä. Minulla ainakin olisi tehnyt tiukkaa, jos homma ei olisi onnistunut, niin osallistua yhteistapaamiseen ja iloita muiden onnesta. Toivon Pialle paljon hyvää! Oli myös kiva huomata, että Pian ja Jussin yhdessäolo oli edelleen luontevaa. Heillä ihan oikeasti juttu on luistanut luonnollisesti. Joku saa Piasta itselleen ihanan, tasapainoisen kumppanin.
Viola on luonnossa jotenkin isokokoinen. Varmasti jotakin 175 senttiä, ellei jopa hieman pidempikin. Olen nähnyt hänet livenä.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 22:17"]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 18:04"]
Viola on luonnossa jotenkin isokokoinen. Varmasti jotakin 175 senttiä, ellei jopa hieman pidempikin. Olen nähnyt hänet livenä.
[/quote]
Näyttää Esan rinnalla tosi pikkuiselta, voiko siis todella olla yli 170 cm? Ei minusta.
[/quote]
No katsopas sitä kohtaa kun kävelevät kadulla, kaikki nämä kolme naista.
Ja Esa on varmasti yli 190 cm-
Miia on 170 cm pitkä, kertoi sen bloginsa kommenteissa, vai oliko instassa.. Olisiko Olli sitten jotain 178 kun Miialla oli aikamoiset korot esim. häissä ja näyttivät suht samanmittaisilta. Minäkin yllätyin Piasta ja Jussista, todella pieniä ovat.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 06:57"]
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 23:11"]
[/quote]
Tuskinpa se raskaanakaan oli, kun joi viiniä illallisella.
Ps. Sarjan kohutuin teema jatkui uskollisesti ensimmäisestä jaksosta viimeiseen; ei ainoatakaan jaksoa, jossa Pia ei olisi juonut alkoholia :D
[/quote]
Oletko kasvanut alkoholistiperheessä, vai miksi olet oppinut tarkkailemaan ja liioittelemaan toisten juomista? Tiedoksesi: sarjassa ei ole kertaakaan näkynyt huolestuttavaa alkoholinkäyttöä. Sinä olet turvassa.
[/quote]
Oletko kasvanut aspergerperheessä, kun et ymmärrä sarkasmia?
[/quote]
Mikä on kun ei suksi luista, mikä on kun ei onnistu, olisiko niin ettei niittää voi sieltä, minne koskaan ei kyvetty
martti servo ja napanderi
En usko että Viola tai Esa näyttelivät rakastuneempia kuin olivat, olivat vain rehellisesti ihastuneita toisiinsa. Minusta kummatkin vaikuttavat todella aidoilta ihmisiltä enkä usko, että noin pitkää aikaa jaksaa esittää yhtään mitään, kamera varmaan tulee jo aika tutuksi tuossa ajassa. Ihmiset vain ovat niin erilaisia ja se mikä sinusta voi näyttää luonnottomalta peilaa varmasti omiin kokemuksiisi. Minusta oli kertakaikkisen ihanaa seurata sitä positiivisuutta, jonka Esa ja Viola toivat olemuksillaan meille katsojille.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 10:08"]
Lainaus
"Jännä, miten tv-kuva tavallaan "valehtelee". Olin aina pitänyt Esaa ja Violaa tosi siroina ja pieninä, ja toisaalta Jussia ja Piaa jollain tapaa isokokoisina. Miten väärässä olinkaan! :o"
Olen ajatellut aivan samoin.
Kaikki kuusi olivat hienoja ja rohkeita ihmisiä. Toivon heille kaikkea hyvää. Erityisesti toivon, että Pia ja Jussi löytävät sen oikean. He ovat sen ansainneet
[/quote]
Minä taas oli jotenkin ajatellut, että Mia on pienikokoisin noista naisista, mutta eipä ollutkaan.
^ Miia on erittäin hoikka ja siro, niin helposti saattaa vaikuttaa siltä että on myös lyhyt, vaikka 170-senttisenä on hiukan keskivertoa pidempi.
Mitä mieltä olette Miian blogista? Kirjoittaa minusta sujuvasti, kuvat laadukkaita ja hän vaikuttaa kovin herttaiselta. Mutta vähän mietityttää tuo kaiken tuominen julkisuuteen, kertoi esim. että hän kutsuu Ollia kotona pöllöksi ja Olli puolestaan kutsuu Miiaa välillä mm. Muuaksi. Ihan hauskat hellittelynimet, ei siinä mitään, mutta voisiko tuollaiset jättää ns. heidän jutuikseen joita muu maailma ei saa tietää.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 04:17"]
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 21:47"] Minuakin vähän vaivaa tuo Miian jatkuva vakuuttelu miten hauskaa niillä on. Pelänneekö jaksojen perusteella nalkuttajan mainetta? Siihenkö niitä nenäliinoja tarvittiin, että romantikko-Olli tykkää siitä, että Miia jaksaa kuunnella sen juttuja? Rakastiko se varmasti koneessa Miiaa, eikä lentokoneruokaa? [/quote] Apua ku nauroin tälle kommentille! :D En siis ilkeämielisesti (niinku se oli kai tarkotettu), vaan mielikuvalle. Olli nälkäsenä lentokoneaterialle: "Mä rakastan sua". Miia järkyttyneenä (ei nosta katsettaan) "Oho NYT se sen sano!" . Jos olisin Miia, niin tarkkailisin kyllä vähän asennettani ja sitä miten puhun. Tosta Ollin rakkaudentunnustuksestakin se sano että aatteli "No kylläpä paikan/tilanteen valitsit!". Ja se kaikki ahdistuminen ohjelmassa ja se että Olli kuvailee Miiaa tiukkapipoksi. Ja oliiviöljygate! Miia sano että nauroivat sille ja "kun Olli oli niin että 'Mä oon eri mieltä!' "Ööh, ei se Ollin mielipide siinä ainoastaan ollu hauskaa, vaan Miian tiukkapipoisuus ja ns. hienohelmaisuus, ja se että noin pikkuasiasta pitää vängätä... . Toivottavasti Miia osaa myös relata ja tehdä kompromisseja, eikä oo aina sellasella asenteella ja puhetavalla liikkeellä, että "Taas teit väärin" ja "Miten sä ny tolleen" ja "Sä oot tollanen". Että kaikki pitäs mennä Miian kuvitelmien mukaan, että olis oikein tehty. Niin että väärin tunnustettu rakkaus, Olli! Ja myöhässäkin vielä, kun Miia oli tietysti (parempana ihmisenä?) sanonut taikasanat jo aiemmin. . Itse ainakin arvostan myös arkisia tilanteita! Ei tarvi olla samppanjaa ja ruusuja, jotta olis romanttista! Mun mies sano ensi kerran rakastavansa mua kun odotettiin bussia pysäkillä! :D Enkä ikinä unohda sitä. <3 Ei mitään muistikuvaa millon mä oon sanonu hänelle saman ensimmäisen kerran (myöhemmin). . Kyllä, kärjistän ja paljon! Mutta toivon tosiaan, että Miia hyväksyy Ollin sellaisena kuin hän on: Hitaasti lämpiävänä ja vähän jäyhänä. Ja että Miia ymmärtää, että hänen tapansa tehdä asioita ei ole se ainoa oikea! Motkottaminen turhista asioista kun voi pidemmän päälle käydä toisen hermoille ja aiheuttaa ongelmia avioliittoon.
[/quote]
Yksi tämän ketjun ja ohjelman suola on ollut huomata, kuinka eri tavalla eri ihmiset jotkin teot ja sanat näkevät! Minä nimittäin en ajatellut, että Miia olisi jotenkin arvostellut sitä, että Olli kertoi rakkaudestaan lentokoneessa ruokien äärellä, enemmänkin Miia vaikutti siltä että oli tosi iloinen ja että Olli pääsi yllättämään, oli erikoinen tilanne ja paikka kertoa rakastavansa. Ja vauhdin kanssa sitten tuli mieleen, että Miia nyt on semmoinen joka heti tietää tunteensa, Olli on hitaampi syttymään. Kesäkuussa menivät naimisiin ja joulunaikaan Olli kertoi ekaa kertaa rakastavansa Miiaa. Luultavasti tarkoitti sitä todella, oli ollut aikaa tutustua.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 18:53"]
Mitä mieltä olette Miian blogista? Kirjoittaa minusta sujuvasti, kuvat laadukkaita ja hän vaikuttaa kovin herttaiselta. Mutta vähän mietityttää tuo kaiken tuominen julkisuuteen, kertoi esim. että hän kutsuu Ollia kotona pöllöksi ja Olli puolestaan kutsuu Miiaa välillä mm. Muuaksi. Ihan hauskat hellittelynimet, ei siinä mitään, mutta voisiko tuollaiset jättää ns. heidän jutuikseen joita muu maailma ei saa tietää.
[/quote]
Ei tuo ole minusta paha. Jotkut seksijutu olisivat, mutta ei se Muua niin intiimi juttu ole ettei blogissaan voisi kirjoittaa
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 09:54"]
Jussin pää on ainakin viimeisessä jaksossa lähes vitivalkoinen. Kun istui kuvissa puoliksi selin kameraan, niin iho oli paljon tukkaa tummempi. On minusta niin blondi kuin olla voi. Samoin tietysti Olli. Minä en havainnut punaisuutta, mutta kaverini havaitsi. Sanoi, että tulee porkkanat lapset Miialle ja Ollille.
Mutta hei, väreistä kiisteleminen on ajan tuhlausta. Sen osoittaa tuore mekkopolemiikkikin.
[/quote]
Viimeisessä jaksossa Jussi näyttääkin vaaleammalta. Ensimmäisessä jaksossa ei tullut mieleenkään luokitella blondiksi.
Eiköhän suunnilleen kaikki kiisteleminen tällä palstalla ole ajan tuhlausta :)
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 16:04"]
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 10:17"]
Eikös Violakin jossain jaksossa maininnut, että yleensä hän on kiinnittänyt enemmän huomiota tummiin miehiin? Jännä kun valikoituikin pelkkiä vaaleita miehiä tähän ohjelmaan.
[/quote]Minun kokemukseni on, että vaaleat katsovat usein tummia ja päinvastoin. Vaaleista voidaan myös etsiä kiltteyttä ja tummista särmää. Olenko ihan hakoteillä?
[/quote]
Mä en kyllä sanoisi ketään niistä miehistä vaaleiksi. Ristiverisiä, Olli kyllä aika vaalea (taitaa olla punaiseen päin?), mutta ei ihan blondi hänkään.
Olihan nuo miehet nyt vaaleita, herran jestas sentään :D
Minua kiinnostaa tietää, että mitähän Miia hakee opiskelemaan, ainakin tuon jutun mukaan hakee syksyksi http://www.ess.fi/uutiset/kotimaa/2015/03/14/lahtelaislahtoinen-ensitreffit-alttarilla--pari-jatkaa-matkustelua-ja-yhdessaoloa-katso-herttaiset-videot Veikkauksia? Minä arvelen että ehkä hakee opiskelemaan sisustusuunnitttelua. .? Tykkää sisustamisesta ja on taiteellinen.
Ihan blondeja molemmat Jussi ja Olli. Esa vaalean ristiverinen.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 18:04"]
[/quote]
Violasta tulee telkkarin kautta mieleen, että on tosi pieni ja laiha, sellainen pikkuruinen 155 cm. Esa taitaakin sitten olla jättiläinen, koska vaikuttaa Violaa selvästi pidemmältä.
Mini-Pia oli todellinen yllätys! Kun hänen pituutensa kävi ekaa kertaa ilmi viimeisen jakson ennakkoklipistä, missä käveli kadulla Miian ja Violan kanssa, tuntui kuin olisi pläjäytetty ykskaks ilmoille jokin täysin yllättävä mittasuhteisiin liittyvä silmänkääntötemppu tai optinen harha... En ollut uskoa silmiäni, tuijotin vain suu auki.
Ei siinä nukkemaisessa pituudessa mitään vikaa ole, päinvastoin, Pia on kaikin puolin tosi nätti ja kadehdittavan siro. Mutta kun hänestä oli aiempien jaksojen perusteella syntynyt niin selkeä kuva: pitkähkö, ilman muuta, sellainen 170 cm vähintään, jopa ylikin.
Siellä sitten ykskaks viipottikin pikku mini-ihmisenä maanrajassa ja yritti kurkotella ylös korkeuksiin hujoppien Miian ja Violan suuntaan. Höh? Niidenhän niitä pieniä piti olla!