Kuinka paksut ovat naisten ranteet?
Aina puhutaan ranteenpaksuisista... kurkuista, kuinka paksut naisten ranteet sitten ovat? Mulla on hieman yli 15cm ja olen mies.
Kommentit (90)
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 22:50"]
Mulla menee peukalo ja pikkurilli yhteen, kun otan toisella kädellä ranteesta kiinni. Tai paremminkin peukalo pikkurillin kynnen päälle. Mittaa ei ole. Onks toi sitten paksu vai ohut? :D
[/quote]Siis mitä ihmettä? Miten sä tuon teet? Mun mielestä tuon pitäis olla helppoa kaikille. En taida nyt ihan ymmärtää...
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 22:58"]
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 22:50"]
Mulla menee peukalo ja pikkurilli yhteen, kun otan toisella kädellä ranteesta kiinni. Tai paremminkin peukalo pikkurillin kynnen päälle. Mittaa ei ole. Onks toi sitten paksu vai ohut? :D
[/quote]Siis mitä ihmettä? Miten sä tuon teet? Mun mielestä tuon pitäis olla helppoa kaikille. En taida nyt ihan ymmärtää...
[/quote]Nyt tajusin! Unohda tuo mun 7 viesti... :)
Oho, minä olen todella siro, ja minulla on ranteenympärys 14 cm. Nyt kun olen lueskellut näitä kommentteja, niin eivät nämä minun ranteeni tunnukaan enää kovin siroilta, kun veikkaan että suurin osa kommentoijista on ns. keskikokoisia. Mutta eivät ne minun mielestäni kyllä mitenkään isoiltakaan näytä muuhun kroppaani verrattuna. O.o Mittasin tosin siitä luumöykyn kohdalta, en tiedä mistä muut ovat mitanneet.
Mitä vitun merkitystä jollakin ranteen paksuudella on?? Varmaan yhtä yksilöllistä kuin päänympärys. Mittailkaa vaikka niitä seuraavaksi.
Jos ihan tarkkaan nii 14.7cm mut sanon vaa 15cm.
166cm ja 61kg
14 cm. Kuvittelin aina, että mulla on pienet ranteet, mutta ei vissiin sitten.
14-14.5 cm kapeimmalta kohdaltaan. N178cm
Rullanitalla sain 13 cm. Muut mitat 59,5/173.