Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi on parempi: ticket to heaven vai reimatec talvihaalari?

Vierailija
09.12.2014 |

2-vuotiaalle pitäisi ostaa talvihaalari. Kumpi edllisistä merkeistä on parempi? Entä onko niissä aika sama mitoitus?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/14 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväkodin näkökulma: haalari joka helppo pukea. Jos vetoketju yltää nilkkaan, se on hankala pukea. Jos hihansuu on kireä tai siinä on se ihme "sukka" johon voi peukun asentaa, on vaikea pukea. Ja haalari pienillä aina helpompi kuin housut ja takki. Pintamateriaali sais olla tiukkaan kudottua ja paksua kangasta, jossa joku liukas pinta. Ja sopiva koko! Ei kauheasti kasvunvaraa, ja seuraava haalari käyttöön kun vähänkin vanha kinnaa. Kiitos :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reimatec jos se tehdään Suomessa. Ei muuten. Ticket to heaven babybaggie onpas typerä nimi tuotteella, en ostaisi.

Vierailija
4/14 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wtf! Lapselle haalari jonka merkki on menolippu taivaaseen ! En ostais ikinä

Vierailija
5/14 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reimatec on mun suosikki. Malliltaan on omille lapsille loistavia. Sekä lapset saa helposti itse ne päällensä. Meillä on kestänyt hyvin. Yksi haalari hajosi, mutta sen sain palautettua Reimalle ja rahat tuli takaisin. Ticketti mun mielestä tummuu helpommin kuin reima. Lämpöisyydellä ei nyt kovin suuria eroja ole eikä myöskään kosteudenpitävyydellä. Reima on myös hyvä hoidossa, koska se pinta kosteus kuivuu vauhdilla huoneenlämmössä. Joidenkin muiden merkkien vaatteet eivät kuivu ollenkaan seuraavan ulkoiluun. Imevät kuituihin niin veden (vaikka maa olisi kuivahko). Istuessaan maassa lapsi sulattaa jäistä maata.. Työskentelen itse päiväkodissa ja meillä ei mahdu kyllä kuivauskaappeihin haalarit. Ovat yleensä hanskoista ja sukista ja kengistä täynnä. Sekä näistä halppisvaatteista. Yritetään saada kaikille lapsile suht kuivat vaatteet ulkoiluun seuraavalle kerralle. Kumpikin haalari on hyvä valinta... :) Itse silti liputan reimatecille. Mutta muistathan, että kun ostat haalarin niin ostat sen lastasi varten. Et jälleenmyynti arvoa ajattelen. Näitä äitejä näen liikaa.

Vierailija
6/14 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ticket on parempi.

Vierailija
7/14 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
8/14 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko muilla kokemuksia? Reimatec on mielestäni lapselle helppo pukea, mutta pintakangas tuntuu imevän kaiken lian.

Vierailija
9/14 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti Ticket. Jos lapsi rymyää/kiipeilee paljon, niin suosittelen baggieta, jossa paksumpi ja kestävämpi kangas (kiiltävä). 

Vierailija
10/14 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tykännyt Reimatecistä koska se pitää niin hyvin vettä. Tyttö on 1v kävelijä eikä haittaa vaikka likaantuu, tosin meillä on sitten Ticket "kauppareissuhaalarina"

Pihassa on monilla lapsilla Ticket eikä kukaan niistä saa leikkiä koska "kallis haalari menee pilalle"... ressukat. Siellä ne seistä pönöttää..

Vierailija
11/14 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tietää. Mulla ei ole ticketin talvihaalareista miutään kokemusta, ainoastaan niiden välikausiasusta, jossa kangas meni het rikki polvista. Siksi vähän epävarma suhteessa kyseiseen merkkiin. Mutta molemmat löytyisi alesta hintaan 80,-

Vierailija
12/14 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapsilla Ticketit (haalarit sekä takki+housut). Saavat rymytä sielunsa kyllyydestä. Koska haluan, että vaatteet kestävät, ostan Tickettiä. Reima nykyään ihan surkeaa laadultaa. Kerran lapsi laski pyllymäkeä uusilla Reima tecin housuilla kalliolta alas ja kas oli housut pepusta aivan naarmuilla :/ Ei enää Reimaa meille!!

Vierailija
13/14 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat on ihan paskaa. Parhaat haalarit löytyvät Lidlista eli Lupilu tai Lindexistä.

Vierailija
14/14 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä viime vuonna ReimaTec kesti paremmin kuin Ticket. Vähän on mallista kiinni. Ticketin BabyBaggiet mm. ovat olleet loistavia. Odottaa uudenveroisena kolmatta käyttäjää. Tai sitten vanhemmissa on laatu parempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän