Kuinka paksut ovat naisten ranteet?
Aina puhutaan ranteenpaksuisista... kurkuista, kuinka paksut naisten ranteet sitten ovat? Mulla on hieman yli 15cm ja olen mies.
Kommentit (90)
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 20:28"][quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 20:27"]
Hitsi, kun ei ole mittanauhaa. Arviolta ehkä 10-11 cm ympärys. Nuo on niin ohuet kaikkeen muuhun nähden, että enemmänkin se on kuvottavan näköistä.
[/quote]
Ei mullakaan ole mittanauhaa, mutta mittasin venymättömällä langalla ja laitoin sen mitan viereen. Jos sulla ei oo mittaa, niin varmaan viivoitin kuitenkin löytyy. Kekseliäisyyttä, leidit :)
[/quote]
Ei löydy sitäkään, mutta mittasin muiden apuvälineiden avulla minkä pituuden tiedän ja tulokseksi tuli juurikin tuo 11cm
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 20:26"]
Kaikki sanoo aina, että onpa sulla ohut ranne. Nyt mittasin niin 14 cm
[/quote]
Sama täällä, mullekin aina huomautellaan mun ohuista ranteista ja mulla on 14 cm.
Miten se mitataan? Ohuimmasta kohdasta, vai siitä pyöreän luupompulan kohdalta?
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 20:40"]
Miten se mitataan? Ohuimmasta kohdasta, vai siitä pyöreän luupompulan kohdalta?
[/quote]
Heti siitä mistä ranne alkaa. Useimmilla on varmaan ohuin kohta.
Mä katoin mittanauhasta miltä näyttää tuo 12cm ja se on tosi pieni! Voiko oikeasti olla? Enkä siis väitä että se olisi mitenkään huono juttu, mutta kuulostaa hauskalta.
ap
Lähettäkää akat kuvia niistä ranteistanne niin saadaan ihastella!
Ei varmaan ole 12 cm kellään. T ällölättäpylly
Mulla on 14 cm sen luumöykyn päältä.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 20:49"]
Ei varmaan ole 12 cm kellään. T ällölättäpylly
[/quote]
Ei mee ihan mullekkaan tää läpi.. Eikä varsinkaan se jonkun 11cm! Tsiisus ihan lasten ranteen koko.
Repikäähän tästä. Mun ranteessa näkyy toi kulma luu ihan selvästi ja ranne on 18cm. Olen nainen ja väitän, että mulla on isot luut. Mun nilkat on myös todella paksut.