Kuinka paksut ovat naisten ranteet?
Aina puhutaan ranteenpaksuisista... kurkuista, kuinka paksut naisten ranteet sitten ovat? Mulla on hieman yli 15cm ja olen mies.
Kommentit (90)
14cm ja miehellä 20cm.
2v lapsella on 11cm. Empö usko et kellään aikuisella naisella on tuon kokoista rannetta.Tai jos on niin pitäisköhän syödäkki välillä.
Mäkin luulin, että mulla on kapeat ranteet, joten oli pakko mitata. Oli vähän vajaa 14cm! Siskoni 12v tytöllä on huomattavasti paksumpi ja hän on ihan normaalipainoinen. Miltäköhän tuollainen 11cm ranne näyttää esim. normaalipainoisella naisella? Mulla on pari tuttua, joilla ranne voi olla em kokoluokkaa, mutta molemmat on tosi hoikkia, jotain 160cm pitkiä 42-48kg painoisia
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 21:07"]
14cm ja miehellä 20cm. 2v lapsella on 11cm. Empö usko et kellään aikuisella naisella on tuon kokoista rannetta.Tai jos on niin pitäisköhän syödäkki välillä.
[/quote]
Voin kuvitella kuinka av-mamma juoksee mittanauha kädessä käskee perheenjäsenet sohvalle istumaan jotta saadaan ranteet mitattua :D
Mitrasin ranbeluun kohdalta just. Vähän vaille 16cm. Pituuteni 175 ja paino 73.
15 cm ranne ja olen 170 cm pitkä.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 21:17"][quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 21:07"]
14cm ja miehellä 20cm. 2v lapsella on 11cm. Empö usko et kellään aikuisella naisella on tuon kokoista rannetta.Tai jos on niin pitäisköhän syödäkki välillä.
[/quote]
Voin kuvitella kuinka av-mamma juoksee mittanauha kädessä käskee perheenjäsenet sohvalle istumaan jotta saadaan ranteet mitattua :D
[/quote]
lisäksi ukko yrittää tunkea vessapaperihylsyyn kalunsa. Jonne ei toki mahdu kun kyseessä on av-mamman oma aviomies.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 21:07"]
[/quote]
Mitäköhän siellä on mittailtu?
Meidän hoikalla 4-vuotiaalla 11,5 cm ranne. Ja mun miehellä on selkeästi paksumpi (ainakin ranne) kuin aloittajalla, vaikka on kapearanteinen. Joten aika pikkukätinen tuo ap ja kaikki nämä pikkupygmit, jotka täällä kirjoittelee.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 21:14"]
Miltäköhän tuollainen 11cm ranne näyttää esim. normaalipainoisella naisella? Mulla on pari tuttua, joilla ranne voi olla em kokoluokkaa, mutta molemmat on tosi hoikkia, jotain 160cm pitkiä 42-48kg painoisia
[/quote]
Ei sen näköistä rannetta yksinkertaisesti ole aikuisella. Vaikka olisi lyhytkasvuinen, aikuisen luut on sen verran isot ettei se ole mahdollista.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 21:28"]
Meidän hoikalla 4-vuotiaalla 11,5 cm ranne. Ja mun miehellä on selkeästi paksumpi (ainakin ranne) kuin aloittajalla, vaikka on kapearanteinen. Joten aika pikkukätinen tuo ap ja kaikki nämä pikkupygmit, jotka täällä kirjoittelee.
[/quote]
Mä korjasin myöhemmin että mun ranne on yli 16cm. On se mieheksi varmaan hoikahko, enkä yhtään epäile että miehelläsi on paksumpi (siis ranne).
ap
Mulla 15cm, miehellä 19cm. Ihan normipainoisia ollaan, pitkiä tosin molemmat.
12cm. Monesti olen kuullut hämmästelyä ranteideni kapeudesta. Olen 160/52, joten en edes ole alipainoinen, olen vain tosi siro.
12,5cm.
Tämmöisenä btw infona, poikaystävän kalun ympärys on hieman päälle 14cm :D Oli pieni järkytys, kun sain tietää sen ja sit tuijottelunkin mun rannetta muutaman minuutin järkyttyneenä.
No oho, minulle on sanottu monesti, että ranteeni näyttävät hyvin ohuilta, mutta eiväthän ne ole tämän gallupin mukaan ollenkaan ohuimmasta päästä. Mittasin ranteeni ja sen ympärys on 15 cm.
- metriletti -77
15 cm. Olen pitkä ja isokätinen, ranteet näyttävät hoikilta. Varmasti sirolla pienikokoisella naisella ranteet voivat olla sen 12 cm. Ketjuun ei ole ilmoittautunut ketään, joka pitäisi ranteitaan paksuina ja ilmoittaisi mitan. Se tietysti vääristää keskiarvoa. Samahan se on av:lla aina.
18,3cm ranteen paksuus. Olen 173cm pitkä nainen
Tää on kyllä taas "näitä" keskusteluja. Mittasin omani, ja näiden tulosten perusteella arvelin, että varmaan se 12 tai 11 cm, koska en törmää käytännössä koskaan keneenkään, jolla olisi kapeammat ranteet kuin minulla. Olen tosi kapoinen ja linnunluinen. No, 13,5 cm näytti mitta. Eli aikamoista potaskaa täällä taas jauhetaan. Akat, joilla on 20 cm ranteet vastaavat 12 cm. Jos on 12 cm, on joko 8-vuotias tai valehtelee.