Sain köyhän vaimon laihtumaan
Olen maksanut vaimolleni vastikkeetonta päivärahaa jo monta vuotta. Rouva on ajan saatossa kerännyt muutaman liikakilon ja päätin toimia, ostin hänelle ikioman juoksumaton. Vaimo sanoi ettei halua juosta kotona, mutta pyörsi sanomisensa kun kerroin ettei rahaa enää tule ellei juoksumatto ole käytössä.
Annoin vaimolle parin viikon ajan mahdollisuuden itsenäisesti treenata ja tienata hieman ruokarahaa. Tarkistin mittarin tuon parin viikon jälkeen, eikä kilometrejä ollut kertnyt kuin yhteensä kolme! Vaimo ei tiennyt että näen juostut kilometrit ja yritti valehdella.
Nyt vaimolla on tuntiliksa, yksi euro per kilometri. Vaimo on juossut joka päivä vähintään 10km ja paino on pudonnut neljä kiloa! Jos alkaa näyttää että kuntoilu maistuu jatkossakin, niiin saatan nostaa tuntipalkkaa kahteen euroon. Pidetään vaimoa nyt vielä hetki nälässä ja katsotaa miten homma sujuu.
Kommentit (15)
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 13:23"]
Kympillä syö jo paljon, paljon enemmän kuin kymmenellä kilsalla kuluttaa.
[/quote]
Totta, unohdin näköjään sanoa että vaimo on minulle myös velkaa. 80% palkasta menee lainan lyhentämiseen.
ap
Kuulostaa oikein rakkauden täytteiseltä liitolta! Eipä käy kateeksi kumpaakaan osapuolta.
Muista! Ohjaat vielä bonuskorteilta tulevat rahat omalle tilillesi!
Ilman tota velkajuttua tuo kuulostaa hyvälle :D
Vieläkö tuollaisia äijänkäppänöitä on Suomen maassa? Itseään täynnä kuin se entinen kaljatynnyri. Ja käyttää vaimoa kynnysmattona mennen tullen. Jos olisin kyseisen tyypin vaimo, olisin karistanut pölyt tossuistani jo kauan, kauan sitten. Maksakoot ukko itselleen namurahaa.
Huonosti suunniteltu provo. Tää lässähtää tosi nopeesti. Noi "mieheni teki kierrepotkun" yms. on paljo viihdyttävämpiä.
Ootko seurannut että vaimosi todella juoksee? Itse laittaisin maton pyörimään itsekseen, kilometrit juoksee vaikka vaimo ei ;D
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 13:41"]
Ootko seurannut että vaimosi todella juoksee? Itse laittaisin maton pyörimään itsekseen, kilometrit juoksee vaikka vaimo ei ;D
[/quote]
Tämä juoksumatto ei ole sähköinen, eli se ei itsestään liiku. Se on hieman jäykkä, mutta kyllä se liikkuu kun kovaa juoksee.
ap
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 13:46"]
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 13:41"]
[/quote]
Tämä juoksumatto ei ole sähköinen, eli se ei itsestään liiku. Se on hieman jäykkä, mutta kyllä se liikkuu kun kovaa juoksee.
ap
[/quote]
varohan sitten ettei vaimosi tuleniin nopeaksi että juokseekin pois luotasi...
Vaimosi ottanut naapurin miehen juokseen ja sit villiä seksiä hikise miehen kans :)
Hei tää kuulostaa hyvältä ajatukselta! Pitäis keksiä joku vastaava systeemi mulle. Jos laittais vaikka portaiden ylä- ja alapäähän jotkut tunnistimet, jotka nappais signaalin ranteessa olevasta lähettimestä. Toimisko? Mieskin on kyllä lihava, mutta se on töissä. Mä voisin työttömänä tienata vähän lisärahaa ravaamalla portaissa.
Kilometrikorvaus on tänä vuonna käsittääkseni n. 0,50eur/km. Muistaahan vaimosi maksaa ylimenevältä osalta veroja?
Kympillä syö jo paljon, paljon enemmän kuin kymmenellä kilsalla kuluttaa.